Napisano 2 Maj 201014 l Witam Jest to mój pierwszy post na Max3D.pl :D Rozpocząłem prace nad potworem z mięśni > dołączone concept art'y Jeszcze zostało wiele do zrobienia jak np. oddzielenie poszczególnych mięśni od siebie i dodanie detali. Używam Maya'i i Zbrush'a naprzemiennie. Wszelkie komentarze mile widziane;) Edytowane 17 Wrzesień 201014 l przez wajimito zmiana miniaturki wraz z rozwojem pracy
Napisano 2 Maj 201014 l Witam na forum:) No rzeczywiście.... kupa mięśni:) bebechów to chyba to coś nie ma:P Fajnie że własne, Powodzenia:) @edit - pierwsza referka jak dla mnie ciekawsza
Napisano 2 Maj 201014 l Autor Dzięki:) Jakieś ma ale pod mięśniami:P Zastanawiam się czy miejscami ich nie uwidocznić pod wystającymi kośćmi > zalącznik
Napisano 2 Maj 201014 l Jak dla mnie to wygląda bardziej na mięsień z postaci:), całkiem ciekawy twór wyobraźni.
Napisano 2 Maj 201014 l Tak mi przyszło na myśl.... a co jakbyś chciał go zanimować?:) To by było dopiero ambitne... Czy tylko model + jakis paint?
Napisano 2 Maj 201014 l Autor Tak mi przyszło na myśl.... a co jakbyś chciał go zanimować?:) To by było dopiero ambitne... zaskoczę cię... będę go animować:P Czy tylko model + jakis paint? mały plan: model > maya + zbrush rozłożenie UVki > zbrush + maya teksturowanie > zbrush + photoshop(ok.80%) animacja > maya
Napisano 8 Maj 201014 l Autor chce z niego wydobyć więcej z łowcy dlatego zamieniłem mu szczypce na szpony a stopy na kopyta. Wydaje mi się że teraz wszystko bardziej pasuje
Napisano 12 Maj 201014 l No wedlug mnie wlasnie nie pasuje.. Najlepiej ta postac wyszła Ci na pierwszym koncepcie i myslalem, ze bardziej w ta strone bedziesz podązał. Z nogami i szczypcami wygladał bardziej dynamicznie, kopyta nadaja tutaj jakiegos sztucznego wyrazu, jakby ktos kazał mu w nich chodzic, szczeze mowiac, wyglada jak facet na szpilkach : ) . Szpony tez jakos sztucznie wyszły, mozna powiedziec, ze jest to czesc uzbrojenia tego stwora a nie jak jego całosc. Naprawde najlepiej wyglądał na pierwszym koncepcie, oryginalnie, mała głowa, ogromne szczypce, jakies 3-palczaste stopy, jak dla mnie powinienes isc w strone pierwszego konceptu : ) Pozdrawiam !
Napisano 3 Czerwiec 201014 l Autor Update mojej pracy. Poza potwora byla zrobiona na szybko by sprawdzic jak sie zachowuje model. Tekstura do dokonczenia
Napisano 3 Czerwiec 201014 l Autor XaoC dzieki:) Musze cos wykombinowac by zakonczenia odnozy i ramion bardziej byly spojne ze skora
Napisano 3 Czerwiec 201014 l Bardzo fajne. To twoje concept-arty? Wzorowałeś się może na Zelocie z StarCrafta? Bo jest pewne podobieństwo :)
Napisano 3 Czerwiec 201014 l Autor Tak, to moje koncept arty. Nie wzorowałem się na Zealocie ani na żadnej innej postaci. Lubię StarCrafta ale uważam że design tej protossowej postaci jest po prostu kiepski. Czasami projektowanie postaci rozpoczynam od kreślenia prostych kształtów aż na rysunku pojawi się coś co przykuje moją uwagę.Wtedy rozpoczynam myślowy proces tworzenia:P czyli zaczynam się zastanawiać jaka powinna być ta postać, jakie cechy powinna posiadać itp. Tak właśnie powstał concept art potwora widzianego z perspektywy. 2 rzuty powstały jako poprawki do pierwszego pomysłu gdy głowa potwora w 3d podsunęła mi lekko inną koncepcję.
Napisano 17 Wrzesień 201014 l Autor Próbny render. Model: LowPoly Zbrush -> Maya + Displacement Render: MentalRay Niestety displacement mnie zawiódł, bo nie wycisnąłem nawet minimum, które oczekiwałem. Niemam zbytnio czasu na metode prób i błędów dlatego spróboję wyeksportować gęstszą siatkę i wtedy dodać displacement i bump'a. Chciałbym żeby było widać więcej krwistości i była większa różnica między skórą a mięsem więc proszę o pomoc;) Edytowane 17 Wrzesień 201014 l przez wajimito dodanie nie załączonego URL
Napisano 17 Wrzesień 201014 l Wiecej krwistosci? Tu prawie nie widac co sie dzieje w ogole. Calosc miniaturowa plus brak swiatla w scenie. Od fajnego konceptu, przez taki sobie sculpt do slabego finalu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto