Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Jest to mój pierwszy post na Max3D.pl :D

 

Rozpocząłem prace nad potworem z mięśni > dołączone concept art'y

 

Jeszcze zostało wiele do zrobienia jak np. oddzielenie poszczególnych mięśni od siebie i dodanie detali.

 

Używam Maya'i i Zbrush'a naprzemiennie.

 

Wszelkie komentarze mile widziane;)

Edytowane przez wajimito
zmiana miniaturki wraz z rozwojem pracy

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam na forum:)

 

No rzeczywiście.... kupa mięśni:) bebechów to chyba to coś nie ma:P

Fajnie że własne,

 

Powodzenia:)

 

@edit - pierwsza referka jak dla mnie ciekawsza

Napisano
  • Autor

Dzięki:)

 

Jakieś ma ale pod mięśniami:P Zastanawiam się czy miejscami ich nie uwidocznić pod wystającymi kośćmi > zalącznik

Napisano

Jak dla mnie to wygląda bardziej na mięsień z postaci:), całkiem ciekawy twór wyobraźni.

Napisano

Tak mi przyszło na myśl.... a co jakbyś chciał go zanimować?:) To by było dopiero ambitne...

 

Czy tylko model + jakis paint?

Napisano
  • Autor
Tak mi przyszło na myśl.... a co jakbyś chciał go zanimować?:) To by było dopiero ambitne...

 

zaskoczę cię... będę go animować:P

 

Czy tylko model + jakis paint?

 

mały plan:

model > maya + zbrush

rozłożenie UVki > zbrush + maya

teksturowanie > zbrush + photoshop(ok.80%)

animacja > maya

Napisano
  • Autor

chce z niego wydobyć więcej z łowcy dlatego zamieniłem mu szczypce na szpony a stopy na kopyta.

Wydaje mi się że teraz wszystko bardziej pasuje

Napisano

No wedlug mnie wlasnie nie pasuje.. Najlepiej ta postac wyszła Ci na pierwszym koncepcie i myslalem, ze bardziej w ta strone bedziesz podązał. Z nogami i szczypcami wygladał bardziej dynamicznie, kopyta nadaja tutaj jakiegos sztucznego wyrazu, jakby ktos kazał mu w nich chodzic, szczeze mowiac, wyglada jak facet na szpilkach : ) . Szpony tez jakos sztucznie wyszły, mozna powiedziec, ze jest to czesc uzbrojenia tego stwora a nie jak jego całosc.

 

Naprawde najlepiej wyglądał na pierwszym koncepcie, oryginalnie, mała głowa, ogromne szczypce, jakies 3-palczaste stopy, jak dla mnie powinienes isc w strone pierwszego konceptu : )

 

Pozdrawiam !

Napisano
  • Autor

Update mojej pracy. Poza potwora byla zrobiona na szybko by sprawdzic jak sie zachowuje model. Tekstura do dokonczenia

Napisano
  • Autor

XaoC

dzieki:)

 

Musze cos wykombinowac by zakonczenia odnozy i ramion bardziej byly spojne ze skora

Napisano

Bardzo fajne. To twoje concept-arty? Wzorowałeś się może na Zelocie z StarCrafta? Bo jest pewne podobieństwo :)

 

attachment.php?attachmentid=71779&d=1272822892

 

 

zealot.jpg

Napisano
  • Autor

Tak, to moje koncept arty. Nie wzorowałem się na Zealocie ani na żadnej innej postaci. Lubię StarCrafta ale uważam że design tej protossowej postaci jest po prostu kiepski. Czasami projektowanie postaci rozpoczynam od kreślenia prostych kształtów aż na rysunku pojawi się coś co przykuje moją uwagę.Wtedy rozpoczynam myślowy proces tworzenia:P czyli zaczynam się zastanawiać jaka powinna być ta postać, jakie cechy powinna posiadać itp. Tak właśnie powstał concept art potwora widzianego z perspektywy. 2 rzuty powstały jako poprawki do pierwszego pomysłu gdy głowa potwora w 3d podsunęła mi lekko inną koncepcję.

Napisano
  • Autor

Próbny render.

Model: LowPoly Zbrush -> Maya + Displacement

Render: MentalRay

 

Niestety displacement mnie zawiódł, bo nie wycisnąłem nawet minimum, które oczekiwałem. Niemam zbytnio czasu na metode prób i błędów dlatego spróboję wyeksportować gęstszą siatkę i wtedy dodać displacement i bump'a.

 

Chciałbym żeby było widać więcej krwistości i była większa różnica między skórą a mięsem więc proszę o pomoc;)

Edytowane przez wajimito
dodanie nie załączonego URL

Napisano

Wiecej krwistosci? Tu prawie nie widac co sie dzieje w ogole. Calosc miniaturowa plus brak swiatla w scenie. Od fajnego konceptu, przez taki sobie sculpt do slabego finalu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności