Skocz do zawartości

potwór z mięśni


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jest to mój pierwszy post na Max3D.pl :D

 

Rozpocząłem prace nad potworem z mięśni > dołączone concept art'y

 

Jeszcze zostało wiele do zrobienia jak np. oddzielenie poszczególnych mięśni od siebie i dodanie detali.

 

Używam Maya'i i Zbrush'a naprzemiennie.

 

Wszelkie komentarze mile widziane;)

Edytowane przez wajimito
zmiana miniaturki wraz z rozwojem pracy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam na forum:)

 

No rzeczywiście.... kupa mięśni:) bebechów to chyba to coś nie ma:P

Fajnie że własne,

 

Powodzenia:)

 

@edit - pierwsza referka jak dla mnie ciekawsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi przyszło na myśl.... a co jakbyś chciał go zanimować?:) To by było dopiero ambitne...

 

zaskoczę cię... będę go animować:P

 

Czy tylko model + jakis paint?

 

mały plan:

model > maya + zbrush

rozłożenie UVki > zbrush + maya

teksturowanie > zbrush + photoshop(ok.80%)

animacja > maya

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wedlug mnie wlasnie nie pasuje.. Najlepiej ta postac wyszła Ci na pierwszym koncepcie i myslalem, ze bardziej w ta strone bedziesz podązał. Z nogami i szczypcami wygladał bardziej dynamicznie, kopyta nadaja tutaj jakiegos sztucznego wyrazu, jakby ktos kazał mu w nich chodzic, szczeze mowiac, wyglada jak facet na szpilkach : ) . Szpony tez jakos sztucznie wyszły, mozna powiedziec, ze jest to czesc uzbrojenia tego stwora a nie jak jego całosc.

 

Naprawde najlepiej wyglądał na pierwszym koncepcie, oryginalnie, mała głowa, ogromne szczypce, jakies 3-palczaste stopy, jak dla mnie powinienes isc w strone pierwszego konceptu : )

 

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to moje koncept arty. Nie wzorowałem się na Zealocie ani na żadnej innej postaci. Lubię StarCrafta ale uważam że design tej protossowej postaci jest po prostu kiepski. Czasami projektowanie postaci rozpoczynam od kreślenia prostych kształtów aż na rysunku pojawi się coś co przykuje moją uwagę.Wtedy rozpoczynam myślowy proces tworzenia:P czyli zaczynam się zastanawiać jaka powinna być ta postać, jakie cechy powinna posiadać itp. Tak właśnie powstał concept art potwora widzianego z perspektywy. 2 rzuty powstały jako poprawki do pierwszego pomysłu gdy głowa potwora w 3d podsunęła mi lekko inną koncepcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbny render.

Model: LowPoly Zbrush -> Maya + Displacement

Render: MentalRay

 

Niestety displacement mnie zawiódł, bo nie wycisnąłem nawet minimum, które oczekiwałem. Niemam zbytnio czasu na metode prób i błędów dlatego spróboję wyeksportować gęstszą siatkę i wtedy dodać displacement i bump'a.

 

Chciałbym żeby było widać więcej krwistości i była większa różnica między skórą a mięsem więc proszę o pomoc;)

Edytowane przez wajimito
dodanie nie załączonego URL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności