wajimito Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 (edytowane) Witam Jest to mój pierwszy post na Max3D.pl :D Rozpocząłem prace nad potworem z mięśni > dołączone concept art'y Jeszcze zostało wiele do zrobienia jak np. oddzielenie poszczególnych mięśni od siebie i dodanie detali. Używam Maya'i i Zbrush'a naprzemiennie. Wszelkie komentarze mile widziane;) Edytowane 17 Wrzesień 2010 przez wajimito zmiana miniaturki wraz z rozwojem pracy
XaoC Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 Witam na forum:) No rzeczywiście.... kupa mięśni:) bebechów to chyba to coś nie ma:P Fajnie że własne, Powodzenia:) @edit - pierwsza referka jak dla mnie ciekawsza
wajimito Napisano 2 Maj 2010 Autor Napisano 2 Maj 2010 Dzięki:) Jakieś ma ale pod mięśniami:P Zastanawiam się czy miejscami ich nie uwidocznić pod wystającymi kośćmi > zalącznik
bbandi Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 Jak dla mnie to wygląda bardziej na mięsień z postaci:), całkiem ciekawy twór wyobraźni.
XaoC Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 Tak mi przyszło na myśl.... a co jakbyś chciał go zanimować?:) To by było dopiero ambitne... Czy tylko model + jakis paint?
wajimito Napisano 2 Maj 2010 Autor Napisano 2 Maj 2010 Tak mi przyszło na myśl.... a co jakbyś chciał go zanimować?:) To by było dopiero ambitne... zaskoczę cię... będę go animować:P Czy tylko model + jakis paint? mały plan: model > maya + zbrush rozłożenie UVki > zbrush + maya teksturowanie > zbrush + photoshop(ok.80%) animacja > maya
wajimito Napisano 8 Maj 2010 Autor Napisano 8 Maj 2010 chce z niego wydobyć więcej z łowcy dlatego zamieniłem mu szczypce na szpony a stopy na kopyta. Wydaje mi się że teraz wszystko bardziej pasuje
velendil Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 No wedlug mnie wlasnie nie pasuje.. Najlepiej ta postac wyszła Ci na pierwszym koncepcie i myslalem, ze bardziej w ta strone bedziesz podązał. Z nogami i szczypcami wygladał bardziej dynamicznie, kopyta nadaja tutaj jakiegos sztucznego wyrazu, jakby ktos kazał mu w nich chodzic, szczeze mowiac, wyglada jak facet na szpilkach : ) . Szpony tez jakos sztucznie wyszły, mozna powiedziec, ze jest to czesc uzbrojenia tego stwora a nie jak jego całosc. Naprawde najlepiej wyglądał na pierwszym koncepcie, oryginalnie, mała głowa, ogromne szczypce, jakies 3-palczaste stopy, jak dla mnie powinienes isc w strone pierwszego konceptu : ) Pozdrawiam !
wajimito Napisano 3 Czerwiec 2010 Autor Napisano 3 Czerwiec 2010 Update mojej pracy. Poza potwora byla zrobiona na szybko by sprawdzic jak sie zachowuje model. Tekstura do dokonczenia
wajimito Napisano 3 Czerwiec 2010 Autor Napisano 3 Czerwiec 2010 XaoC dzieki:) Musze cos wykombinowac by zakonczenia odnozy i ramion bardziej byly spojne ze skora
Tweester Napisano 3 Czerwiec 2010 Napisano 3 Czerwiec 2010 Bardzo fajne. To twoje concept-arty? Wzorowałeś się może na Zelocie z StarCrafta? Bo jest pewne podobieństwo :)
wajimito Napisano 3 Czerwiec 2010 Autor Napisano 3 Czerwiec 2010 Tak, to moje koncept arty. Nie wzorowałem się na Zealocie ani na żadnej innej postaci. Lubię StarCrafta ale uważam że design tej protossowej postaci jest po prostu kiepski. Czasami projektowanie postaci rozpoczynam od kreślenia prostych kształtów aż na rysunku pojawi się coś co przykuje moją uwagę.Wtedy rozpoczynam myślowy proces tworzenia:P czyli zaczynam się zastanawiać jaka powinna być ta postać, jakie cechy powinna posiadać itp. Tak właśnie powstał concept art potwora widzianego z perspektywy. 2 rzuty powstały jako poprawki do pierwszego pomysłu gdy głowa potwora w 3d podsunęła mi lekko inną koncepcję.
wajimito Napisano 17 Wrzesień 2010 Autor Napisano 17 Wrzesień 2010 (edytowane) Próbny render. Model: LowPoly Zbrush -> Maya + Displacement Render: MentalRay Niestety displacement mnie zawiódł, bo nie wycisnąłem nawet minimum, które oczekiwałem. Niemam zbytnio czasu na metode prób i błędów dlatego spróboję wyeksportować gęstszą siatkę i wtedy dodać displacement i bump'a. Chciałbym żeby było widać więcej krwistości i była większa różnica między skórą a mięsem więc proszę o pomoc;) Edytowane 17 Wrzesień 2010 przez wajimito dodanie nie załączonego URL
Nezumi Napisano 17 Wrzesień 2010 Napisano 17 Wrzesień 2010 Wiecej krwistosci? Tu prawie nie widac co sie dzieje w ogole. Calosc miniaturowa plus brak swiatla w scenie. Od fajnego konceptu, przez taki sobie sculpt do slabego finalu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się