Gość suchy1616 Napisano 8 Czerwiec 2010 Share Napisano 8 Czerwiec 2010 Witam! :) Mam prośbę. Jak nałożyć na jeden obiekt 2 inne materiały? Przykład poniżej: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 8 Czerwiec 2010 Share Napisano 8 Czerwiec 2010 Mozesz nadac poligonom id. Zaznaczasz poligony od kineskopu i dajesz id=1 potem zaznaczasz reszte i dajesz id=2. Potem tworzysz sub-object w materialach i przyporządkowujesz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość suchy1616 Napisano 8 Czerwiec 2010 Share Napisano 8 Czerwiec 2010 a dokladniej? bo jestem poczatkujacym wiec nie bardzo wiem co i jak. zacznijmy od tego gdzie jest ten 'kineskop'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 8 Czerwiec 2010 Share Napisano 8 Czerwiec 2010 zacznijmy od tego gdzie jest ten 'kineskop'. Oooo stary you made my day! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 8 Czerwiec 2010 Share Napisano 8 Czerwiec 2010 Mowiac kineskop mam na mysli Twoj przyklad xD Czyli to szare w srodku. Zaznaczasz wszystkie poligony ktore naleza do niego i ustawaisz id na 1 po prawo w Polygon:Material IDs. Analogicznie z pozostalymi tylko ze dajesz na id 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość suchy1616 Napisano 8 Czerwiec 2010 Share Napisano 8 Czerwiec 2010 aaaa xDD. ja myslalem ze takie narzedzie jest czy cos w 3ds xD. no to teraz wiem co i jak ;D. THX ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_D Napisano 8 Czerwiec 2010 Share Napisano 8 Czerwiec 2010 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=67832 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 8 Czerwiec 2010 Share Napisano 8 Czerwiec 2010 A tak całkiem na marginesie możesz oddzielić kineskop jako całkiem osobny obiekt i będziesz miał problem z głowy. Nakładasz jeden materiał na kineskop, a drugi a obudowę I już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 8 Czerwiec 2010 Share Napisano 8 Czerwiec 2010 Możesz również nie tworzyć materiału typu multi/sub tylko przeciągnąć myszką wybrany materiał na zaznaczone poligony - max powinien się zapytać czy chcesz przypisać materiał zaznaczeniu czy wskazanemu poligonowi. Pamiętaj również o przypisaniu odpowiedniego mapowania jeżeli chcesz aby na ekranie monitora pojawiał się konkretny obrazek (imitował prawdziwy ekran wyświetlający obraz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się