Napisano 8 Czerwiec 201014 l Witam! :) Mam prośbę. Jak nałożyć na jeden obiekt 2 inne materiały? Przykład poniżej:
Napisano 8 Czerwiec 201014 l Mozesz nadac poligonom id. Zaznaczasz poligony od kineskopu i dajesz id=1 potem zaznaczasz reszte i dajesz id=2. Potem tworzysz sub-object w materialach i przyporządkowujesz .
Napisano 8 Czerwiec 201014 l a dokladniej? bo jestem poczatkujacym wiec nie bardzo wiem co i jak. zacznijmy od tego gdzie jest ten 'kineskop'.
Napisano 8 Czerwiec 201014 l zacznijmy od tego gdzie jest ten 'kineskop'. Oooo stary you made my day! :D
Napisano 8 Czerwiec 201014 l Mowiac kineskop mam na mysli Twoj przyklad xD Czyli to szare w srodku. Zaznaczasz wszystkie poligony ktore naleza do niego i ustawaisz id na 1 po prawo w Polygon:Material IDs. Analogicznie z pozostalymi tylko ze dajesz na id 2.
Napisano 8 Czerwiec 201014 l aaaa xDD. ja myslalem ze takie narzedzie jest czy cos w 3ds xD. no to teraz wiem co i jak ;D. THX ;D
Napisano 8 Czerwiec 201014 l A tak całkiem na marginesie możesz oddzielić kineskop jako całkiem osobny obiekt i będziesz miał problem z głowy. Nakładasz jeden materiał na kineskop, a drugi a obudowę I już.
Napisano 8 Czerwiec 201014 l Możesz również nie tworzyć materiału typu multi/sub tylko przeciągnąć myszką wybrany materiał na zaznaczone poligony - max powinien się zapytać czy chcesz przypisać materiał zaznaczeniu czy wskazanemu poligonowi. Pamiętaj również o przypisaniu odpowiedniego mapowania jeżeli chcesz aby na ekranie monitora pojawiał się konkretny obrazek (imitował prawdziwy ekran wyświetlający obraz)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto