Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! :)

 

Mam prośbę. Jak nałożyć na jeden obiekt 2 inne materiały?

Przykład poniżej:

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mozesz nadac poligonom id. Zaznaczasz poligony od kineskopu i dajesz id=1 potem zaznaczasz reszte i dajesz id=2. Potem tworzysz sub-object w materialach i przyporządkowujesz .

Napisano

a dokladniej? bo jestem poczatkujacym wiec nie bardzo wiem co i jak. zacznijmy od tego gdzie jest ten 'kineskop'.

Napisano
zacznijmy od tego gdzie jest ten 'kineskop'.

Oooo stary you made my day! :D

Napisano

Mowiac kineskop mam na mysli Twoj przyklad xD Czyli to szare w srodku. Zaznaczasz wszystkie poligony ktore naleza do niego i ustawaisz id na 1 po prawo w Polygon:Material IDs. Analogicznie z pozostalymi tylko ze dajesz na id 2.

Napisano

aaaa xDD. ja myslalem ze takie narzedzie jest czy cos w 3ds xD. no to teraz wiem co i jak ;D.

THX ;D

Napisano

A tak całkiem na marginesie możesz oddzielić kineskop jako całkiem osobny obiekt i będziesz miał problem z głowy. Nakładasz jeden materiał na kineskop, a drugi a obudowę I już.

Napisano

Możesz również nie tworzyć materiału typu multi/sub tylko przeciągnąć myszką wybrany materiał na zaznaczone poligony - max powinien się zapytać czy chcesz przypisać materiał zaznaczeniu czy wskazanemu poligonowi. Pamiętaj również o przypisaniu odpowiedniego mapowania jeżeli chcesz aby na ekranie monitora pojawiał się konkretny obrazek (imitował prawdziwy ekran wyświetlający obraz)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności