Jump to content

Scena 3D : Kuchenka Gazowa


MarDolF
 Share

Recommended Posts

hmmm. no narazie nie ma za duzo co oceniac... pomysl orginalny (blat kuchenny z tosterem) i narazie jedyna rzecz, ktorej sie moge przczepic to kolor SKY LIGHTa zmien go na bialy i jeszcze jest jedno, prosze... daj renderka z kratkami jusz na kuchence... ciekawy jestem jak to bedzie wygladalo... :D

pozdroo...

Link to comment
Share on other sites

5 palnikow? a są takie kuchenki?

Moze ciekawiej bedzie plyta grzejna z rozgrzanym jednym z palnikow do czerwonosci? :)

Ciekawy pomysl i ladne wykonanie na poczatek, mnie sie podoba ten niebieskawy nastroj - wygaszone swiatlo kuchenne + oswietlenie niebieskiego neona zza okna :) tak mozna wytlumaczyc ten nastroj!

czekam na wiecej.

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

palniki sa roznej wielkosci w kazdej kuchence ... nie tylko w akademiku ... poza tym to chyba maja jakies pokretelka ktorymi sie je reguluje ... jak 5 palnikow ... to 5 pokretelek ... :P

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

wez postaw 5 garnkow na swoja plyte gazowa i powiedz czy sie mieszcza (tylko zeby to gary byly a nie jakies kubki ;) ) aaa i jeszcze jakos za bardzo wystaje nad blat - tak mi sie wydaje...

pozdro

Link to comment
Share on other sites

03.jpg

dawno jusz nie wstawialem projektow mojej kuchni.

Dodalem listwe przy scianie i szafke ale zastanawiam sie czy czasem ta plyta nie jest zadurza w stosunku do innych zeczy (strasznie tu ich durzo nie :P) myslalem zeby zmniejszyc plyte a palnik zostawic bez zmian.

Prosze o komentarze Thx

Link to comment
Share on other sites

hehe albo jestes leniwy albo naprawde niemasz pomyslow na ta pracke..... w sumie to jest modej wejsciowy twojej pracki wiec daj wszystko na bilao i skya to wystarczy bo niewidze sensu udzielana tej pracki jako sceny ale jako modej jak do tej pory....

hmm moze cos z tego bedzie ale i tak to leprze od tych wszystkich samochodow....heh

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy