gregory Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 (edytowane) Mam problem z dziwną mozajką jak pojawiła mi sie na renderze oraz dziwnym plamistym cieniem?:/ render w vrayu-Moze ktoś wie o co chcodzi ?????? Help Edytowane 25 Czerwiec 2010 przez gregory
Tweester Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Przydałby się cały zrobiony render, a nie w czasie jego tworzenia, i w większej rozdzielczości.
plasti Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 mozaika i plamy to wina zle ustawionych parametrow GI, musiales omylnie pozamieniac LC z IRR map...
troglodyta Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Wyłącz w Light Cache opcję "Use light cache for glossy rays" i sprawdź.
gregory Napisano 21 Czerwiec 2010 Autor Napisano 21 Czerwiec 2010 (edytowane) oto całość, w primary mam Irr a w secondary Lc a może te plamy to zbyt niska ilość fotonów w caustyce??? i jeszcze jedno pytanko: jest możliwość ustawienia aby jeden z elementów nie odbijał vraylight, chodzi mi o podłoże, chciałem nadać lekki odblask ale oprucz strzykawki i filek odbija mi sie światło?:/ Edytowane 21 Czerwiec 2010 przez gregory
gregory Napisano 21 Czerwiec 2010 Autor Napisano 21 Czerwiec 2010 Podciągnij LC bo to ewidentnie jego wina. to moje ustawienia Lc, wydaje mi sie ze sa ok, nie wiem co mam podciagnąć, co proponujesz? xizor jak zaznacze invisible to znikna mi refleksy na wszytkich obiektach.
pressenter Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Tutaj to subdivsy światła musisz podciągnąć, i chyba tego przeźroczystego materiału, bo to na nim się wszystko kaszani. Również na plamy pomaga podbicie HSph. subdivs w Irr. Sz.
troglodyta Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 (edytowane) Przecież Ci napisałem : "Wyłącz w Light Cache opcję "Use light cache for glossy rays" i sprawdź. " To jeśli chodzi o tą mozaikę wewnątrz strzykawki. Jeśli chodzi o te plamy światła za strzykawką to słabe ustawienia kał_styków. Musisz pobawić się z ustawieniami, wydaje mi się, że trzeba więcej caustic subdivsów Edytowane 21 Czerwiec 2010 przez troglodyta
gregory Napisano 21 Czerwiec 2010 Autor Napisano 21 Czerwiec 2010 troglodyta- mam ta opcje włączoną cały czas pressenter- dałem subdivsy na 2500,HSph na 70, i po 20 subdiv w materiałach i nic to nie dało dalej plamy są:/
dac77 Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 No przecie widać że render niedokończony, znaczy się jego część globalnoiluminacyjna. A powód?
gregory Napisano 21 Czerwiec 2010 Autor Napisano 21 Czerwiec 2010 (edytowane) No przecie widać że render niedokończony, znaczy się jego część globalnoiluminacyjna. A powód? no bo nie chcialo mi sie czekac Edytowane 24 Czerwiec 2010 przez gregory
eco Napisano 22 Czerwiec 2010 Napisano 22 Czerwiec 2010 troglodyta ma rację - musisz podbić "samplowanie" dla kaustyki - nie mam teraz programu przed sobą ale z tego co kojarzę to ustawia się taką wartość także dla źródła światła... http://www.alzhem.com/_support/_tutorials/tutorial02_en.htm
gregory Napisano 24 Czerwiec 2010 Autor Napisano 24 Czerwiec 2010 Dzieki wszytkim za podpowiedzi, bardzo sie przydały, chodziło o caustyke:):):) jednak nie zrobiłem podłoża z połyskiem bo odbijał mi sie w nim vraylight:/
eco Napisano 25 Czerwiec 2010 Napisano 25 Czerwiec 2010 daj większy render :) a źródło światła chyba zawsze możesz ustawić jako "invisible" jeżeli to ono pojawiało się w odbiciu
gregory Napisano 25 Czerwiec 2010 Autor Napisano 25 Czerwiec 2010 daj większy render :) a źródło światła chyba zawsze możesz ustawić jako "invisible" jeżeli to ono pojawiało się w odbiciu narazie nie mam wiekszego (wlasnie mi sie renderuje), co do swiateł to za dużo mi sie ich odbijało 2 vraylighty i hdrka, musiał bym we wszytkich ustawic invisible i jednoczescnie stracił bym ich odbicia w głownych obiektach.
Ufol Napisano 3 Lipiec 2010 Napisano 3 Lipiec 2010 pobaw się może opcjami jak include/exclude, pozwalają wybrać na które obiekty mają świecić jakie światła - cholernie niefizyczne ale czasem sięprzydaje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się