Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mam problem z dziwną mozajką jak pojawiła mi sie na renderze oraz dziwnym plamistym cieniem?:/ render w vrayu-Moze ktoś wie o co chcodzi ?????? Help

Edytowane przez gregory
  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

oto całość, w primary mam Irr a w secondary Lc

a może te plamy to zbyt niska ilość fotonów w caustyce???

i jeszcze jedno pytanko: jest możliwość ustawienia aby jeden z elementów nie odbijał vraylight, chodzi mi o podłoże, chciałem nadać lekki odblask ale oprucz strzykawki i filek odbija mi sie światło?:/

Edytowane przez gregory
Napisano
Podciągnij LC bo to ewidentnie jego wina.

 

to moje ustawienia Lc, wydaje mi sie ze sa ok, nie wiem co mam podciagnąć, co proponujesz?

xizor jak zaznacze invisible to znikna mi refleksy na wszytkich obiektach.

Napisano

Tutaj to subdivsy światła musisz podciągnąć, i chyba tego przeźroczystego materiału, bo to na nim się wszystko kaszani. Również na plamy pomaga podbicie HSph. subdivs w Irr.

 

Sz.

Napisano (edytowane)

Przecież Ci napisałem : "Wyłącz w Light Cache opcję "Use light cache for glossy rays" i sprawdź. "

To jeśli chodzi o tą mozaikę wewnątrz strzykawki.

Jeśli chodzi o te plamy światła za strzykawką to słabe ustawienia kał_styków. Musisz pobawić się z ustawieniami, wydaje mi się, że trzeba więcej caustic subdivsów

Edytowane przez troglodyta
Napisano

troglodyta- mam ta opcje włączoną cały czas

 

pressenter- dałem subdivsy na 2500,HSph na 70, i po 20 subdiv w materiałach i nic to nie dało dalej plamy są:/

Napisano (edytowane)
No przecie widać że render niedokończony, znaczy się jego część globalnoiluminacyjna. A powód?

 

no bo nie chcialo mi sie czekac

Edytowane przez gregory
Napisano

Dzieki wszytkim za podpowiedzi, bardzo sie przydały, chodziło o caustyke:):):) jednak nie zrobiłem podłoża z połyskiem bo odbijał mi sie w nim vraylight:/

Napisano

daj większy render :) a źródło światła chyba zawsze możesz ustawić jako "invisible" jeżeli to ono pojawiało się w odbiciu

Napisano
daj większy render :) a źródło światła chyba zawsze możesz ustawić jako "invisible" jeżeli to ono pojawiało się w odbiciu

 

narazie nie mam wiekszego (wlasnie mi sie renderuje), co do swiateł to za dużo mi sie ich odbijało 2 vraylighty i hdrka, musiał bym we wszytkich ustawic invisible i jednoczescnie stracił bym ich odbicia w głownych obiektach.

Napisano

pobaw się może opcjami jak include/exclude, pozwalają wybrać na które obiekty mają świecić jakie światła - cholernie niefizyczne ale czasem sięprzydaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności