Skocz do zawartości

scena 3D: problem z plamami


gregory

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

oto całość, w primary mam Irr a w secondary Lc

a może te plamy to zbyt niska ilość fotonów w caustyce???

i jeszcze jedno pytanko: jest możliwość ustawienia aby jeden z elementów nie odbijał vraylight, chodzi mi o podłoże, chciałem nadać lekki odblask ale oprucz strzykawki i filek odbija mi sie światło?:/

Edytowane przez gregory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież Ci napisałem : "Wyłącz w Light Cache opcję "Use light cache for glossy rays" i sprawdź. "

To jeśli chodzi o tą mozaikę wewnątrz strzykawki.

Jeśli chodzi o te plamy światła za strzykawką to słabe ustawienia kał_styków. Musisz pobawić się z ustawieniami, wydaje mi się, że trzeba więcej caustic subdivsów

Edytowane przez troglodyta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj większy render :) a źródło światła chyba zawsze możesz ustawić jako "invisible" jeżeli to ono pojawiało się w odbiciu

 

narazie nie mam wiekszego (wlasnie mi sie renderuje), co do swiateł to za dużo mi sie ich odbijało 2 vraylighty i hdrka, musiał bym we wszytkich ustawic invisible i jednoczescnie stracił bym ich odbicia w głownych obiektach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności