Napisano 21 Czerwiec 201014 l Mam problem z dziwną mozajką jak pojawiła mi sie na renderze oraz dziwnym plamistym cieniem?:/ render w vrayu-Moze ktoś wie o co chcodzi ?????? Help Edytowane 25 Czerwiec 201014 l przez gregory
Napisano 21 Czerwiec 201014 l Przydałby się cały zrobiony render, a nie w czasie jego tworzenia, i w większej rozdzielczości.
Napisano 21 Czerwiec 201014 l mozaika i plamy to wina zle ustawionych parametrow GI, musiales omylnie pozamieniac LC z IRR map...
Napisano 21 Czerwiec 201014 l Wyłącz w Light Cache opcję "Use light cache for glossy rays" i sprawdź.
Napisano 21 Czerwiec 201014 l Autor oto całość, w primary mam Irr a w secondary Lc a może te plamy to zbyt niska ilość fotonów w caustyce??? i jeszcze jedno pytanko: jest możliwość ustawienia aby jeden z elementów nie odbijał vraylight, chodzi mi o podłoże, chciałem nadać lekki odblask ale oprucz strzykawki i filek odbija mi sie światło?:/ Edytowane 21 Czerwiec 201014 l przez gregory
Napisano 21 Czerwiec 201014 l Autor Podciągnij LC bo to ewidentnie jego wina. to moje ustawienia Lc, wydaje mi sie ze sa ok, nie wiem co mam podciagnąć, co proponujesz? xizor jak zaznacze invisible to znikna mi refleksy na wszytkich obiektach.
Napisano 21 Czerwiec 201014 l Tutaj to subdivsy światła musisz podciągnąć, i chyba tego przeźroczystego materiału, bo to na nim się wszystko kaszani. Również na plamy pomaga podbicie HSph. subdivs w Irr. Sz.
Napisano 21 Czerwiec 201014 l Przecież Ci napisałem : "Wyłącz w Light Cache opcję "Use light cache for glossy rays" i sprawdź. " To jeśli chodzi o tą mozaikę wewnątrz strzykawki. Jeśli chodzi o te plamy światła za strzykawką to słabe ustawienia kał_styków. Musisz pobawić się z ustawieniami, wydaje mi się, że trzeba więcej caustic subdivsów Edytowane 21 Czerwiec 201014 l przez troglodyta
Napisano 21 Czerwiec 201014 l Autor troglodyta- mam ta opcje włączoną cały czas pressenter- dałem subdivsy na 2500,HSph na 70, i po 20 subdiv w materiałach i nic to nie dało dalej plamy są:/
Napisano 21 Czerwiec 201014 l No przecie widać że render niedokończony, znaczy się jego część globalnoiluminacyjna. A powód?
Napisano 21 Czerwiec 201014 l Autor No przecie widać że render niedokończony, znaczy się jego część globalnoiluminacyjna. A powód? no bo nie chcialo mi sie czekac Edytowane 24 Czerwiec 201014 l przez gregory
Napisano 22 Czerwiec 201014 l troglodyta ma rację - musisz podbić "samplowanie" dla kaustyki - nie mam teraz programu przed sobą ale z tego co kojarzę to ustawia się taką wartość także dla źródła światła... http://www.alzhem.com/_support/_tutorials/tutorial02_en.htm
Napisano 24 Czerwiec 201014 l Autor Dzieki wszytkim za podpowiedzi, bardzo sie przydały, chodziło o caustyke:):):) jednak nie zrobiłem podłoża z połyskiem bo odbijał mi sie w nim vraylight:/
Napisano 25 Czerwiec 201014 l daj większy render :) a źródło światła chyba zawsze możesz ustawić jako "invisible" jeżeli to ono pojawiało się w odbiciu
Napisano 25 Czerwiec 201014 l Autor daj większy render :) a źródło światła chyba zawsze możesz ustawić jako "invisible" jeżeli to ono pojawiało się w odbiciu narazie nie mam wiekszego (wlasnie mi sie renderuje), co do swiateł to za dużo mi sie ich odbijało 2 vraylighty i hdrka, musiał bym we wszytkich ustawic invisible i jednoczescnie stracił bym ich odbicia w głownych obiektach.
Napisano 3 Lipiec 201014 l pobaw się może opcjami jak include/exclude, pozwalają wybrać na które obiekty mają świecić jakie światła - cholernie niefizyczne ale czasem sięprzydaje.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto