mort Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 (edytowane) Hellow, Wrzucam moją małą próbę zmierzenia się z klasykiem, męczoną po godzinach w ramach relaksu. soft : max + mental ray + photoshop + dof pro click for hi-res (full HD) plus czysty render, gdyby kogoś interesował: Salve! [edit] poprawilem uszkodzonego linka do highres Edytowane 28 Czerwiec 2010 przez mort
olaf Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 moim skromnym zdaniem, to nie podjąłeś próby zmierzenia się z klasykiem, bo ani barw tu nie ma, ani (po post pro ale i przed) gry światła wydobywającego bryłę. Ale scena ma potencjał mimo wszystko.
Paweł Baron Napisano 27 Czerwiec 2010 Napisano 27 Czerwiec 2010 Fajna pracka z potencjałem ale podobnie ja u ola-fa w finalnej wersji brakuje koloru i kontrastu. ja to widzę bardziej tak:
dac77 Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Ciekawe, ciekawe. To co się rzuca w oczy to materiał winogron - zbyt dużo diffuse, zbyt mało SSS. Ponadto materiał ma dziwne schody u góry. Praca byłaby ciekawsza gdyby ściana miała przybrudzenia/zniszczenia w strategicznych miejscach. To co dobrze wyszło to dzbanek, jabłka, chleb i chabazie.
peter_f Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Moim zdaniem poszło Ci super. Bardzo realistycznie, fajny DOF! Faktycznie mógłbyś pobawić się kolorem, ale i tak jest git! Kapitalne shadery i tekstury.
09121986 Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 Troszkę średnio jak na mój gust bo postpro załatwiło całą robotę bo sam wypiek z maxa wogole bez życia ... Ale efekt końcowy naprawdę fajny :)
tadzio Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 bardzo pozytywnie Śrami :) swietne materialy. gratuluje i pozdrawiam t.
Morphe Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 moim zas zdaniem jedyne co mnie razi troche to winogrona... takie troszeczke nei dokonca :D ale ale.. pzoatym git malina bardzo na tak.
dziadek3D Napisano 28 Czerwiec 2010 Napisano 28 Czerwiec 2010 oglądanie "martwej" z wysokości blatu stołu.... oryginalne...:)). kompozycja też.... białej ściany u góry albo za mało albo za dużo.... nóż przyklejony do krawędzi nie do przyjęcia...
mort Napisano 28 Czerwiec 2010 Autor Napisano 28 Czerwiec 2010 Heyo, dzięki wam wszystkim za komentarze! ola-f światło i kolorystyka miały dać uczucie południowego wypalonego słońca, i taki był zamysł od początku, myślałem jeszcze o trochę zimniejszych barwach, ale ostatecznie ta wersja podpasowała mi bardziej baronek szczerze mówiąc wolę swoją wersję, sorki :) dac77 winogrona są potraktowane proceduralką (nie chciało mi się ich mapować) i jestem świadom że nie jest ona najmocniejsza, ale w sumie byłem z niej całkiem zadowolony :) spróbuję je poprawić jak będę puszczał z tego animację peter_f wielkie dzięki! 09121986 nie jestem wielkim zwolennikiem maxowego purytanizmu, jeśli mogę zrobić fajny obrazek w połowę tego czasu który bym spędził męcząc go tylko w maxie, to why not? Grunt to tak dobierać narzędzia, żeby ułatwić sobie pracę, nie utrudniać. tadzio wielkie dzięki Buckecie :* Morphe dzięki! co do winogron to j/w :) dziadek3D dziękuję Dziadku za komentarz i rady :) co do kadru byłem ograniczony formatem ale pomyślę czy da się z tym coś zrobić. Co do noża, przyznaję, mea culpa, chciałem za dużo pokazać, wyrzucę go gdzieś głębiej. jeszcze raz dzięki za wszystkie komentarze, cieszę się, że się większości z Was podoba (chociaż w miarę) Salve!
Rekomendowane odpowiedzi