simonhc Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 (edytowane) Witam, Zakladam nowy watek z wnetrzami. Jesli powinienem dolaczyc je do poprzedniego watku z "patio" prosze dajcie znac. Wnetrza to u mnie rzadka sytuacja dlatego licze na wasze cenne uwagi. Oryginalne rozdzielczości to 4000px po dłuższej krawędzi. Czasy renderingu dramatyczne tym razem: widok od środka 16h widok z patio 4h Pozdrawiam Pawel Edytowane 7 Lipiec 2010 przez simonhc
hcpiter Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 Fajny klimat i ładne kolory. Gratulacje świetnej sceny :) Pozdrawiam
pressenter Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 No ładniutko, ładniutko, chociaż widzę, że już bez tak dramatycznie przyjemnej postprodukcji, jak wcześniej, a szkoda. Ale krzesła... już mnie bolą cztery litery. ;) I jeszcze jedno, bo mnie to męczy: dlaczego "simonhc"? Wprowadzasz w błąd. xD Pozdrawiam szymon
simonhc Napisano 7 Lipiec 2010 Autor Napisano 7 Lipiec 2010 No ładniutko, ładniutko, chociaż widzę, że już bez tak dramatycznie przyjemnej postprodukcji, jak wcześniej, a szkoda. Ale krzesła... już mnie bolą cztery litery. ;) I jeszcze jedno, bo mnie to męczy: dlaczego "simonhc"? Wprowadzasz w błąd. xD Pozdrawiam szymon hehe, krzesla mnie tez bola bo mialem w scenie ladniejsze ale klient ma zamilowanie do stali:) simonhc- w szkole podstawowej jak smigalem na wrotkach nadano mi sajmon a hc za hardcorowe upadki:) Piterku dziekuje Pozdro! P
JunioR Napisano 7 Lipiec 2010 Napisano 7 Lipiec 2010 (edytowane) Wydaje mi się, ze czarno-białe obrazki nie potrzebnie robione bo całe klimat pracy tkwi własnie w jej kolorach. Edytowane 8 Lipiec 2010 przez JunioR
Shogun 3D Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 (edytowane) Popieram juniora: skoro dobrze grasz kolorem, to zostaw B&W w spokoju. Świetna praca i ciesze się, ze poszedłeś dalej robiąc nocną wersję sceny. :) Co prawda gra światła słonecznego na kwiatach robiła lepsze wrażenie, ale za to nadrabiasz to ślicznym detalem wnętrza. Co prawda ja bym tu inaczej zagrał światłem, zostawiłbym lekki półmrok, poprzestałbym na dyskretnym świetle odbitym, punktowym, bo jak na razie reflektory na mchu dają za silne światło, rzucające ostry cień na stolikach. Przygaś papierowe kule (tak, by nie dawały za wiele światła), dodaj światło świec na stolikach, niewielkie słabe kinkieciki na słupkach pomiędzy oknami, zaś pomiędzy kwiatami umieść kilka girland białych lampek choinkowych. Nie za dużo, tak, by tylko rozświetlały kwiaty. To da taki fajny, nieco magiczny efekt. :) Edytowane 8 Lipiec 2010 przez Shogun 3D
Tores Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Ładna kontynuacja projektu. Dziwi mnie tylko fakt, że przy tylu światłach i kontrastach wszystkie kieliszki wyglądają słabiutko. Metal krzeseł też deko odstaje. PS by tu jeszcze pomógł w tej kwestii. Pozdrawiam
simonhc Napisano 8 Lipiec 2010 Autor Napisano 8 Lipiec 2010 Shogun3d- dzieki wielkie, bede szukac tego swiatelka Tores- strzal w 10!Tez mi to dokucza. Z metalem powalczylem ile moglem. Jesli masz jakies sugestie jak w psie to przekrecic to chetnie przyjme:)
09121986 Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Ajjj nienawidze Cie :D uhhh pieknie Ci to wyszło ... roślinność miażdży ... ale te dzienne renderki też mógłbyś wrzucić :) i fakt B&W niepotrzebne ,kolor lepsze ... Pozdr
Tores Napisano 8 Lipiec 2010 Napisano 8 Lipiec 2010 Wydaje mi się, że potrzebny im jest większy kontrast. Ja używam Nicon ColorEfex i jest tam filtr Tonal Contrast. Pozwala on regulować go dla 3 wartości natężenia światła. Taki przykład na szybko. Dodałem trochę screena na nie i zjechałem w nim saturację.
simonhc Napisano 8 Lipiec 2010 Autor Napisano 8 Lipiec 2010 Dzieki Tores, faktycznie dobrze robi 09121986- Dzieki:)
Neb Napisano 9 Lipiec 2010 Napisano 9 Lipiec 2010 Ładna kontynuacja poprzedniego wątku. Troszkę brakuje mi w oświetleniu nocnego/wieczornego klimatu. Chodzi dokładnie o postrzeganie stref światła. Detal jak zawsze znakomity!
Rekomendowane odpowiedzi