Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

Zakladam nowy watek z wnetrzami. Jesli powinienem dolaczyc je do poprzedniego watku z "patio" prosze dajcie znac.

Wnetrza to u mnie rzadka sytuacja dlatego licze na wasze cenne uwagi.

Oryginalne rozdzielczości to 4000px po dłuższej krawędzi.

Czasy renderingu dramatyczne tym razem:

widok od środka 16h

widok z patio 4h

 

Pozdrawiam

Pawel

 

r2k2_low.jpg

p3k_low.jpg

r2k2_cr1_wallp.jpg

set patio3 low.jpg

r2k2_cr4.jpg

Edytowane przez simonhc
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No ładniutko, ładniutko, chociaż widzę, że już bez tak dramatycznie przyjemnej postprodukcji, jak wcześniej, a szkoda.

 

Ale krzesła... już mnie bolą cztery litery. ;)

 

I jeszcze jedno, bo mnie to męczy: dlaczego "simonhc"? Wprowadzasz w błąd. xD

 

Pozdrawiam

szymon

Napisano
No ładniutko, ładniutko, chociaż widzę, że już bez tak dramatycznie przyjemnej postprodukcji, jak wcześniej, a szkoda.

 

Ale krzesła... już mnie bolą cztery litery. ;)

 

I jeszcze jedno, bo mnie to męczy: dlaczego "simonhc"? Wprowadzasz w błąd. xD

 

Pozdrawiam

szymon

 

hehe, krzesla mnie tez bola bo mialem w scenie ladniejsze ale klient ma zamilowanie do stali:)

 

simonhc- w szkole podstawowej jak smigalem na wrotkach nadano mi sajmon a hc za hardcorowe upadki:)

 

 

Piterku dziekuje

 

Pozdro!

P

Napisano (edytowane)

Wydaje mi się, ze czarno-białe obrazki nie potrzebnie robione bo całe klimat pracy tkwi własnie w jej kolorach.

Edytowane przez JunioR
Napisano (edytowane)

Popieram juniora: skoro dobrze grasz kolorem, to zostaw B&W w spokoju. Świetna praca i ciesze się, ze poszedłeś dalej robiąc nocną wersję sceny. :) Co prawda gra światła słonecznego na kwiatach robiła lepsze wrażenie, ale za to nadrabiasz to ślicznym detalem wnętrza.

 

Co prawda ja bym tu inaczej zagrał światłem, zostawiłbym lekki półmrok, poprzestałbym na dyskretnym świetle odbitym, punktowym, bo jak na razie reflektory na mchu dają za silne światło, rzucające ostry cień na stolikach.

 

Przygaś papierowe kule (tak, by nie dawały za wiele światła), dodaj światło świec na stolikach, niewielkie słabe kinkieciki na słupkach pomiędzy oknami, zaś pomiędzy kwiatami umieść kilka girland białych lampek choinkowych. Nie za dużo, tak, by tylko rozświetlały kwiaty. To da taki fajny, nieco magiczny efekt. :)

Edytowane przez Shogun 3D
Napisano

Ładna kontynuacja projektu. Dziwi mnie tylko fakt, że przy tylu światłach i kontrastach wszystkie kieliszki wyglądają słabiutko. Metal krzeseł też deko odstaje. PS by tu jeszcze pomógł w tej kwestii.

 

Pozdrawiam

Napisano

Shogun3d- dzieki wielkie, bede szukac tego swiatelka

 

Tores- strzal w 10!Tez mi to dokucza. Z metalem powalczylem ile moglem.

Jesli masz jakies sugestie jak w psie to przekrecic to chetnie przyjme:)

Napisano

Ajjj nienawidze Cie :D uhhh pieknie Ci to wyszło ... roślinność miażdży ...

ale te dzienne renderki też mógłbyś wrzucić :)

i fakt B&W niepotrzebne ,kolor lepsze ...

 

Pozdr

Napisano

Wydaje mi się, że potrzebny im jest większy kontrast. Ja używam Nicon ColorEfex i jest tam filtr Tonal Contrast. Pozwala on regulować go dla 3 wartości natężenia światła.

Taki przykład na szybko. Dodałem trochę screena na nie i zjechałem w nim saturację.

 

r2k2lowcopy.jpg

Napisano

Ładna kontynuacja poprzedniego wątku. Troszkę brakuje mi w oświetleniu nocnego/wieczornego klimatu. Chodzi dokładnie o postrzeganie stref światła. Detal jak zawsze znakomity!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności