Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nigdy nie robiłem modelu z tak skąpymi limitami, wczorajszy model poszedł do kosza, ale już się nauczyłem na błędach.

 

Tyle na dzisiaj. Na razie 850 trisów, ale tu i ówdzie da się jeszcze zoptymalizować, więc myślę, że się zmieszczę ze wszystkim :)

 

screenshot1t.png

Napisano (edytowane)

@ Creator

 

@ Plugawiciel

 

Dzięki za miłe słowa ^^

 

 

Gotowy model, 999 tris razem ze sztyletem, niestety już nie uciułam na łuk :)

 

32834427.png

 

EDIT

 

Jednak to nie finalny model zdecydowałem się na małe zmiany ;P

Edytowane przez n-pigeon
Napisano

usun te 2 trojkaty na klacie nie potrzebne sa, a ta pochwa na miecz ma wnetrze? tez nie potrzebnie. Ta sakiewke przy pasie(czy jak to sie tam zwie) musi byc po obu stronach? lepiej z jednej nie bedzie widac tak symetrii.

Dzieki temu dostaniesz pare przydatnych trisow.

Napisano
usun te 2 trojkaty na klacie nie potrzebne sa, a ta pochwa na miecz ma wnetrze? tez nie potrzebnie. Ta sakiewke przy pasie(czy jak to sie tam zwie) musi byc po obu stronach? lepiej z jednej nie bedzie widac tak symetrii.

Dzieki temu dostaniesz pare przydatnych trisow.

 

Zgadzam się z tą sakwą, jedną sakwę już usunąłem, zastąpił ją blackjack.

 

Sakwa ma bardzo mało trisów (12), kołczan (a nie pochwa na miecz ;) ) nie ma wnętrza, zatem za mało na łuk 2 trójkąty mnie nie zbawią, a dają lepszego speca na klacie i lepszą sylwetkę od boku, więc skoro te 2 trisy miały by się zmarnować, to wole je wykorzystać ;)

 

49857502.png

Napisano

Dzisiaj tylko UVki, w sumie nie są finalne, po skończeniu malowania tekstury, planuje odseparować prawe oko, położyć w pustym miejscu obok głowy i domalować blizne oraz mechaniczne oko.

 

screenshot5x.png

Napisano

Zamapowałbym go jednak góra-dół, prawo-lewo. Na ukośnym mapowaniu przy rozdzielczości 256 będzie dziwnie wyglądać jak pixele będą pod kątem na modelu.

  • Like 1
Napisano
Zamapowałbym go jednak góra-dół, prawo-lewo. Na ukośnym mapowaniu przy rozdzielczości 256 będzie dziwnie wyglądać jak pixele będą pod kątem na modelu.

 

też mi się tak wydaje

 

Ale sam model fajny, proporcje i siatka wydają się być ok ;]

Napisano

Z jednej strony to co poprzednicy, a z drugiej taki uklad powoduje ze sporo miejsca Ci sie marnuje na teksturze. Za to sam modelik bardzo mi sie podoba:)

Napisano

@_michal

@Kruku

@Morte

 

Dzięki za rady i miłe słowa :)

 

Postarałem się poprawić, czekam na uwagi. Jeśli znacie jakieś dobre tutki to będę wdzięczny jak siępodzielicie. ;)

 

screenshot6u.png

Napisano

sporo lepiej wyglada, jeszcze by mozna moze troche pokombinowac, ale tak jak popatrzylem to nie bardzo moglem wymyslic co- moze ew puscic seama na szyi i odciac ja od glowy. Bys mogl trosze miejsca wiecej miec na twarz a poly z szyi upchnal bys gdzies w te jedna dziore co masz na prawo od twarzy.

Napisano

Dziura po prawej jest specjalnie, na prawe oko. Garrett ma tam szramę i mechaniczne oko ;) Jak skończę malować facjate to oddziele polygony z prawego oka, skopiuje tam kawałek tekstury i przemaluje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności