blood_brother Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 Witam. Jakieś 3 miesiace temu zaczalem sobie scenke. Po tygodniu przerwalem prace ze wzgledu na szkole. Teraz postanowilem do niej powrocic. Chcialbym sie dowiedziec co byscie do niej dodali bo nie mam specjalnie pomyslow. Na tej tablicy po lewej bedzie tablica informacyjna lub cos w tym stylu. Co do ilosci poly to sam bylem zaszokowany ze kratki tyle zajma gdzyz na 130tys zajmuja ponad 100tys. Program: Max 6 Metoda: Standardowo, Poly Pozdro Edit: Nie moge sie przyzwyczaic do tego nazewnictwa:)
SansSerif Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 porazka. zaraz 400 postow na karku i nieregulaminowo nazwany temat :]
blood_brother Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 Najpierw postawilem kwadrat ze splinow czy czegos tam potem duzo kopiowalem z wlaczonym snapem pozniej wszystko polaczylem w jeden obiekt i na konic wlaczylem renderable i ustawilem grubosc. Mam nadzieje ze nie zagmatwalem. Pozdro.
Obywatel Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 Ehehe cos calkiem ala moj projekt :-) Co do zapelnienia tej sceny to Ty musisz cos zainicjowac.
Mulczas Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 Czarne pola na podlodze psuja caly efekt, ale ogolne spox. Moglbys wypelnic to jakims sprzetem badawczym albo szpitalnym..... albo trupami ;)
Gość raminez Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 eRB to jest twoj projekt:) tak powaga: widze w tym korytarzu powieszonego meszczyzne bez konczyn...
Gość User190 Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 Mulczas - czarne pola na podłodze?? Dooobreeeeeeee... jak dla mnei to chyba chodziło o cienie.. ;) [lol] o Jeeez... no cóż... A co do scenki.. fajnie wygląda tak pusto... możnaby rzeczywiście nadać jej trochę klimaciku przez porozrzucanie jakiś szczegółów... jakies wystające miejscami druty, rury idące za tymi \"balustradami\" na ścianach... kombinuj...
Gacu666 Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 Ja zaś widze jakiegoś zombie albo demona rodem z Dooma, byłby wypaas :]. Troche krwi, flaczków i masz porozrzucane drobiazgi :D. To moze wyjsc cos bardzo ciekawego i klimatycznego !
Leru Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 dajcie spokoj. Postaw tam jakiego kwiatka i raklame Microsoftu na sciane i bedzi git
blood_brother Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 Macie makabryczne pomysly:) Leru ten twoj pomysl nie jest taki zly:))) Nie no zartuje. Podniszczyc to troche to nie jest zly pomysl. Narazie mam w planach powstawienie rur w te wneki w scianach i pod kratki i jeszcze wypadaloby zmienic drzwi jezeli obok maja przechodzic rury. Potem cos sie jeszcze wymysli i zacznie sie to niszczyc ale nie wiem jak z texturkami mi pojdzie bo jeszcze nigdy takowych nie robilem ale mysle ze bedzie dobrze:) Dzieki za komentarze. Jak sie uda to jutro update:) Pozdro
soshka.cg Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 A ja Ci powiem że nic tu więcej nie dawaj z jednym ale: textury musisz dać przekonywujące :) Przekonywujące znaczy takie po których poznam że ten korytarz niesie za sobą jakąś niebanalną może straszną historie po których ciarki mnie po plecach przejdą na myśl że mógłbym znaleźć się tu parę chwil temu ale jak to zrobisz i o ile to zrobisz to już zależy od Ciebie życzę żeby Ci się udało pozdro
Mulczas Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 M@TI - dla mnie tez, tylko czasem ciezko mi sie wyslowic ;) Jesli beda te stare podniczszone rury to jakos przeboleje brak trupow :), a skoro ma to byc opuszczone centrum (tak bedzie najlepiej), to nie wszystkie swatla powinny dzialac, a niektorych nawet powinno brakowac
blood_brother Napisano 25 Maj 2004 Autor Napisano 25 Maj 2004 Witam po przerwie. Szkola nie daje czasu na wytchnienie, a co dopiero na maxa. Ale jakos mi sie udalo i dorobilem kolejne 18tys poly w postaci rurek (rur?:)). Teraz w nablizszym czasie bede chcial przebudowac drzwi. A teraz pora na pytanko, bo jaki to bylby WIP bez pytanek:). Otoz jak zrobic lekka mgielke unoszaca sie tuz na podloga???? Tak sie juz na pozniej pytam, bo prawdopodobnie bede chcial zrobic cos takiego. Starczy gadania, pora na obrazek. Pozdro
Orion Napisano 25 Maj 2004 Napisano 25 Maj 2004 mi się podoba, a ile dobrze pamiętam Noir Stein robił cosik podobnego
Predator Napisano 26 Maj 2004 Napisano 26 Maj 2004 podoba mi sie :) trzymaj tak dalej :) teraz dawaj jakies szczegoliki jedyne co to swiatlo jest niebardzo ustawione na suficie sa jarzeniowki rownolegle poprowadzone a cala moc swiatla skupia sie posrodku niewiem czy tak ma byc ale niebardoz mi sie to widzi:) ogolnie gites. keep working
blood_brother Napisano 26 Maj 2004 Autor Napisano 26 Maj 2004 Predator: Moglbym to zmienic tylko nie wiem jak zrobic takie podluzne swiatla, albo ze caly obiekt byl emiterem swiatla. Jakby ktos wiedzial to bylbym wdzieczny za pomoc. Pozdro
Turpis Napisano 26 Maj 2004 Napisano 26 Maj 2004 Dla mnie bomba. Oby tylko texturami nie zj@#$ć wszystkiego. powodzenia
uncle Napisano 26 Maj 2004 Napisano 26 Maj 2004 te lampy malo futurystyczne:> pza tym moze jakies luki na suficie? tkai plaski i nieciekawy, to samo na scianach:) extrudy tylko widac:)
chveti Napisano 27 Maj 2004 Napisano 27 Maj 2004 napisał blood_brother Predator: Moglbym to zmienic tylko nie wiem jak zrobic takie podluzne swiatla, albo ze caly obiekt byl emiterem swiatla. Jakby ktos wiedzial to bylbym wdzieczny za pomoc. Pozdro pdłużne światła?zrób sobie w vrayu (chyba ze nie masz)vray light i przedłuż , do obiektu przypisz glow i git :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się