Napisano 27 Lipiec 201014 l Troche sie zastanawialem, no ale jednak wybor na nia padl:) Ogolnie myslalem tak zebt to w zbrushu pojechac i tak jak Kirian radzil, ale w sumie ostatnio tlko zb i zb wiec zeby sie wybic z rutyny bedzie diff only z reki malowany. Jakie w koncu sa te limity, koledzy drodzy? progress: fajny ten 2.53 :3 Finisz: Edytowane 15 Sierpień 201014 l przez Morte
Napisano 27 Lipiec 201014 l Ładnie pocinasz :D kip it łup. Limity to 1000 trisa i 256 texa, coś ty regulaminu nie czytał? Nie ładnie nie ładnie. fajny ten 2.53 :3 To jeszcze nic! Poczekaj aż wejdziesz w fazę malowania tekstur ^^
Napisano 27 Lipiec 201014 l ozgoddamit! myslalem bylem ze 3k i 512 Trzeba ciac! n-pigeon -drze z niecierpliwosci normalnie :)
Napisano 28 Lipiec 201014 l 994 trisow po ostrych cieciach. jedziemy z uvkami:) trzeba bedzie tez jakis rig zakombinowac prosty...
Napisano 29 Lipiec 201014 l Najs! :D lecisz niczym burza. Czy mi się wydaje czy wyłączyłeś filtrowanie tekstury w view porcie? Jak to zrobiłeś xD? EDIT Już wiem jak wyłączyć, głupi ja xD ... Edytowane 29 Lipiec 201014 l przez n-pigeon
Napisano 29 Lipiec 201014 l Morte: ładnie ładnie ;) n-pigeon: w opcjach system&opengl wyłaczasz mipmaps
Napisano 30 Lipiec 201014 l Dzieki za mile slowa chlopaki. Oczywiscie dzis o 2-giej w nocy cos mnie podkusilo zeby zmieniac i przypadkowo nadpisalem plik z tekstura:/ Efekt dzisiejszego malowanka, kolorek na twarzy jest.Aczkolwiek moje umiejetnosci w 2d sa raczej znikome tak wiec wszekie uwagi co do kolorystyki szczegolnie mile widziane.ps. sorki za ta palete na warkoczykach:)
Napisano 30 Lipiec 201014 l Ja bym trzasnął silnie zsaturowany kolorek (taki jak dałeś jej pod nosem) jako cienie twarzy i zamiast tych ciemnych zdesaturowanych cieni an uszach. I nie kituj że twoje umiejętności 2D są słabe bo przecież widzę że tak nie jest xD
Napisano 3 Sierpień 201014 l long time no update:/ blame starcraft 2 Kruku- dzieki:) n-pigeon - tak mowie tylko, wiadomo ze wogule jestem cool i awesome:P
Napisano 4 Sierpień 201014 l Chetnie, Jak tylko dojzeje troche do multi. Robisz w blenderze wszystko czy tylko texture paint?
Napisano 6 Sierpień 201014 l bombowo ! jedyne co wedlug mnie wali po oczach to za wyraznie zaznaczony wzgurek łonowy ,krocze
Napisano 15 Sierpień 201014 l pare drobiazgow jest jeszcze do poprawy, ale raczej powoli koniec. Jesli widziecie cos mocno razacego, mowic, to sie poprawi. Poki co zabieram sie za rig i bedziemy skladac jakis finalowy obrazek:)
Napisano 15 Sierpień 201014 l wywal to gowno, zaa postaci bo tylko psuje odbior :) tak jest fajniej http://img529.imageshack.us/img529/8543/renderjn.png a tak to super postac:)
Napisano 16 Sierpień 201014 l modelik i textura naprawde fajne ale prezentacja(tak jak moja) kiepska:PP
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto