Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Mam problem z wymodelowaniem długiej gumki owiniętej wokół elementów modelu koszyczka na mikrofon. Poniżej dołączam zdjęcie koszyczka... Jest troche nie wyraźne ale dobrze widać tą gumkę owiniętą. Zaznaczyłem kilka na czerwono. No i nie wiem w jaki sposób to zrobić. Jeśli ze splajna to przy tym będzie mega dużo pie**olenia się z tym. A i tak w oknach widokowych ciężko będzie to dopasować do obiektu. Macie jakieś lepsze pomysły na to?

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Eee tam;)

Gumka symetryczna,walnij 1/4 zwykłym poly modelingiem.Wrzuć shell'a,turbosmootha,2xsymmetry i gotowe;)

 

Pozdr:)

 

Ps.Jak robisz w czymś innym niż max to niektóre nazwy z mojego przepisu mogą się nie zgadzać;)

Napisano (edytowane)

no tak... zasada ok, tylko najgorsze żeby ten splajn dobrze poprowadzić w oknach widokowych zeby sie nakładał i przylegał fajnie do elementów obiektu...A poza tym chyba można zrobić samego splajna i dać "enable in render" zamiast tą zasadą... na to samo wyjdzie

Edytowane przez wueres
Napisano
chyba nie lapie, ale co tak strasznego i meczacego jest w poprowadzeniu tam splajna ?

Mrożący krew w żyłach strach przed zaczęciem i spróbowaniem? ;D

Napisano

Mam jeszcze jeden problem... Mam już zrobioną całą gumkę owiniętą zrobioną z ośmiu splajnów i jeśli edytuje wertexy jednego splajnu i poruszam nimi to automatycznie poruszają się wertexy innych splajnów :/ Jak zrobić żeby edytować wertexy jednego splajnu a nie edytuje jeden splajn to od razu inne też :/




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności