wueres Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 Witam! Mam problem z wymodelowaniem długiej gumki owiniętej wokół elementów modelu koszyczka na mikrofon. Poniżej dołączam zdjęcie koszyczka... Jest troche nie wyraźne ale dobrze widać tą gumkę owiniętą. Zaznaczyłem kilka na czerwono. No i nie wiem w jaki sposób to zrobić. Jeśli ze splajna to przy tym będzie mega dużo pie**olenia się z tym. A i tak w oknach widokowych ciężko będzie to dopasować do obiektu. Macie jakieś lepsze pomysły na to?
mafida Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 Eee tam;) Gumka symetryczna,walnij 1/4 zwykłym poly modelingiem.Wrzuć shell'a,turbosmootha,2xsymmetry i gotowe;) Pozdr:) Ps.Jak robisz w czymś innym niż max to niektóre nazwy z mojego przepisu mogą się nie zgadzać;)
rly Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 Zasada ta sama tylko zamiast sprężynki łańcuch. http://www.neilblevins.com/cg_education/tentacles_and_chains/tentacles_and_chains.htm
wueres Napisano 28 Lipiec 2010 Autor Napisano 28 Lipiec 2010 (edytowane) no tak... zasada ok, tylko najgorsze żeby ten splajn dobrze poprowadzić w oknach widokowych zeby sie nakładał i przylegał fajnie do elementów obiektu...A poza tym chyba można zrobić samego splajna i dać "enable in render" zamiast tą zasadą... na to samo wyjdzie Edytowane 28 Lipiec 2010 przez wueres
ptaszek Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 walnij krzywa w jednym rzucie, a pozniej w perspective na zoomie dopasuj i bedzie gitarka
mirach Napisano 28 Lipiec 2010 Napisano 28 Lipiec 2010 chyba nie lapie, ale co tak strasznego i meczacego jest w poprowadzeniu tam splajna ?
wueres Napisano 31 Lipiec 2010 Autor Napisano 31 Lipiec 2010 ok... pomęczyłem się i jakoś to wyszło ;]
Cide Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 chyba nie lapie, ale co tak strasznego i meczacego jest w poprowadzeniu tam splajna ? Mrożący krew w żyłach strach przed zaczęciem i spróbowaniem? ;D
wueres Napisano 3 Sierpień 2010 Autor Napisano 3 Sierpień 2010 Mam jeszcze jeden problem... Mam już zrobioną całą gumkę owiniętą zrobioną z ośmiu splajnów i jeśli edytuje wertexy jednego splajnu i poruszam nimi to automatycznie poruszają się wertexy innych splajnów :/ Jak zrobić żeby edytować wertexy jednego splajnu a nie edytuje jeden splajn to od razu inne też :/
Orangegraphics Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 klikasz na każdy po koleji i pod modifier ctackiem masz knefel make unique
Rekomendowane odpowiedzi