wueres Napisano 28 Lipiec 2010 Share Napisano 28 Lipiec 2010 Witam! Mam problem z wymodelowaniem długiej gumki owiniętej wokół elementów modelu koszyczka na mikrofon. Poniżej dołączam zdjęcie koszyczka... Jest troche nie wyraźne ale dobrze widać tą gumkę owiniętą. Zaznaczyłem kilka na czerwono. No i nie wiem w jaki sposób to zrobić. Jeśli ze splajna to przy tym będzie mega dużo pie**olenia się z tym. A i tak w oknach widokowych ciężko będzie to dopasować do obiektu. Macie jakieś lepsze pomysły na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 28 Lipiec 2010 Share Napisano 28 Lipiec 2010 Eee tam;) Gumka symetryczna,walnij 1/4 zwykłym poly modelingiem.Wrzuć shell'a,turbosmootha,2xsymmetry i gotowe;) Pozdr:) Ps.Jak robisz w czymś innym niż max to niektóre nazwy z mojego przepisu mogą się nie zgadzać;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihpolak Napisano 28 Lipiec 2010 Share Napisano 28 Lipiec 2010 a nie lepiej wysymulować cloth? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rly Napisano 28 Lipiec 2010 Share Napisano 28 Lipiec 2010 Zasada ta sama tylko zamiast sprężynki łańcuch. http://www.neilblevins.com/cg_education/tentacles_and_chains/tentacles_and_chains.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wueres Napisano 28 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 28 Lipiec 2010 (edytowane) no tak... zasada ok, tylko najgorsze żeby ten splajn dobrze poprowadzić w oknach widokowych zeby sie nakładał i przylegał fajnie do elementów obiektu...A poza tym chyba można zrobić samego splajna i dać "enable in render" zamiast tą zasadą... na to samo wyjdzie Edytowane 28 Lipiec 2010 przez wueres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 28 Lipiec 2010 Share Napisano 28 Lipiec 2010 walnij krzywa w jednym rzucie, a pozniej w perspective na zoomie dopasuj i bedzie gitarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 28 Lipiec 2010 Share Napisano 28 Lipiec 2010 chyba nie lapie, ale co tak strasznego i meczacego jest w poprowadzeniu tam splajna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wueres Napisano 31 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2010 ok... pomęczyłem się i jakoś to wyszło ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cide Napisano 31 Lipiec 2010 Share Napisano 31 Lipiec 2010 chyba nie lapie, ale co tak strasznego i meczacego jest w poprowadzeniu tam splajna ? Mrożący krew w żyłach strach przed zaczęciem i spróbowaniem? ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wueres Napisano 3 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2010 Mam jeszcze jeden problem... Mam już zrobioną całą gumkę owiniętą zrobioną z ośmiu splajnów i jeśli edytuje wertexy jednego splajnu i poruszam nimi to automatycznie poruszają się wertexy innych splajnów :/ Jak zrobić żeby edytować wertexy jednego splajnu a nie edytuje jeden splajn to od razu inne też :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 3 Sierpień 2010 Share Napisano 3 Sierpień 2010 klikasz na każdy po koleji i pod modifier ctackiem masz knefel make unique Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wueres Napisano 3 Sierpień 2010 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2010 no :) dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi