radi0n Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 (edytowane) Kolejny pojazd do przyszlego modeling reela.Obiekt skonczony w okolo 95%. Prosze o konstruktywna krytyke i opinie. Final Gather + Ambient occlusion. Program Maya. ps. teksturowac narazie nie zamierzam. Edytowane 2 Sierpień 2010 przez radi0n
Horus Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Czy te KM`y na wiezy maja jakosc mozliwosc ruchu? Bo inaczej sa raczej bezuzyteczne :( Moglbys go troche wydłużyć i postawić na gąsienicach, ale i tak jest całkiem fajnie :)
dac77 Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 No całkiem fajny. Czy wzorowany na jakimś realnym sprzęcie? Przypomina niektóre które widziałem w "Peoples General" (smutne że czerpię "wiedzę" z gier) chociaż ma dłuższe lufy.
pabulo Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Troche mu odbieraja finezji te przyśrubowane blachy. Tak to wygląda troche jak inset-extrude-bevel-śruby-zrobione. Mógłbyś ten pancerz jakoś urozmaicić. Plus jeszcze troche detalu w niektórych miejscach by sie przydało. Ogólnie całkiem przyjemna rzecz
radi0n Napisano 2 Sierpień 2010 Autor Napisano 2 Sierpień 2010 KM'y - zamysl byl taki by obracaly sie jak np. minigun. Ale jak tego nie widac to bede musial to dopracowac. Wzorowalem sie na kilkunastu zdjeciach pojazdow opancerzonych i czolgow (google, flicker). Detale jeszcze dojda tu i owdzie. A blachy..hmmm pomysle i moze cos uda mi sie wykombinowac. Dzieki :)
Hynol Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 No nie bardzo.... Wspomniane MG42 (?) na wieżyczce to nie wiem do czego one mają służyć. Chyba do koszenia drzew. Wyrzutnie granatów dymnych na boki, bez frontowych to jest jakieś nowatorskie rozwiązanie. ZObacz jak wyglądają ZSU i Leopardy AA. Przód płaski jak naleśnik aż się prosi o strzał z RPG pod kątem 90 stopni. Wyrzutnie rakiet (?) przeciwpancernych na bokach wieży nie bardzo. Pojazdy AA nie są uzbrajane do walki ze sprzętem pancernym w stopniu w jakim ma to miejsce w przypadku choćby transporterów opancerzonych. Koła i opony dziwne.
KoMic Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 pomysl jest fajny i widac ze duzo sie napracowales nad tym modelem, Ale tak jak Hynol sie rozpisal, troche za duzo szczescia w jednym miejscu.
dac77 Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Facet robi do demo reela żeby pokazać że umie klecić modele. Kogo będzie obchodziło czy sprzęt jest prawdopodobny. Gdyby to była praca w gotowych to wtedy każdej śrubki można bu się uczepić a tu nie ma sensu, chyba że jako ćwiczenie wyczucia przed wykonaniem własnej pracy.
piotrek Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 A czemu praca w gotowych musi być realistyczna, a tutaj nie?
Hynol Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Jeszcze tak na marginesie - jeżeli te KMy mają być przeciwko piechocie jako forma obrony, to wsadzanie po 4 nie ma kompletnie sensu. Jeżeli z kolei jako broń przeciwlotnicza, to za mały kaliber i zasięg. Dodatkowo w tym przypadku wystarczyłaby możliwość ruchu góra/dół, bo współczesne systemy przeciwlotnicze są sprzężone z radarem i obrotem wieży. Poprawki "na oko" z tego typu broni nie mają raczej sensu. No i na koniec - te uwagi to nie są jakieś złośliwości - po prostu pewne rzeczy się rzucają od razu w oczy i po ich poprawieniu byłoby lepiej. Nie wszyscy muszą się znać na militariach, nawet jeżeli je robią, dlatego potraktuj to co napisałem jako przyjacielskie rady :). Pozdrawiam
radi0n Napisano 2 Sierpień 2010 Autor Napisano 2 Sierpień 2010 (edytowane) @ Hynol: Nie traktuje tego jak zlosliwosci:) Dalem tutaj tego posta aby wlasnie ludzie zauwazali pewnie niedosciagniecia ktorych ja po wpartywaniu sie od tygodnia w model juz nie widze. kola tez beda inne. Te wzialem z innego modelu. Ale narazie zaden model kol jaki wykonalem mi nie podchodzi (ten cholerny bieznik..) Jutro wystawie kolejna wersje po poprawkach. Tak czy inaczej dzieki za opinie. :) Edytowane 2 Sierpień 2010 przez radi0n
Horus Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Jeśli chodzi o bieżnik-podpowiedz: Zrob sobie jedno "ogniwo" z plane`a, skopiuj x razy, attache i bend 360 stopni, tak jak tutaj: (robilem na szybko:)) http://img819.imageshack.us/img819/9159/tirep.jpg
tweety Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34619 Nazwa wątku do poprawki.
bbandi Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 Zdecydowanie lepiej to wygląda niż poprzednio, bardziej wiarygodny anty-air;).
Tweester Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 Całkiem fajny, aczkolwiek wydaje mi się trochę kwadratowy.
radi0n Napisano 4 Sierpień 2010 Autor Napisano 4 Sierpień 2010 Kolejna wersja. Przod mniej plaski i imo bardziej agresywny.
Horus Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 Dużo lepiej. Włazy by się jeszcze przydały :)
radi0n Napisano 4 Sierpień 2010 Autor Napisano 4 Sierpień 2010 Glowne wejscie jest z tylu. Ale moze dodam tez jakies z przodu i zobacze jak bedzie wygladalo. Nastepna wersja bedzie z nowymi oponami.
Horus Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 A jak dostaną z RPG w tył i zacznie się palić, to już nie wyjdą ;-)
bbandi Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 Nie zapomnij mu alusy zmienić:), a gdzie on ma radar, bo to co wystaje takie z wierzyczki to peryskop czy radar:/, jak radar to słaby trochę rozumiem że pojazd ma zwalczać dosyć szybkie samoloty także automatyczne namierzanie musi szybko reagować,. Zobacz tu: http://media.moddb.com/images/groups/1/3/2074/zsu.jpg
radi0n Napisano 4 Sierpień 2010 Autor Napisano 4 Sierpień 2010 (edytowane) Wersja z raderem: http://img408.imageshack.us/img408/3348/testcph.jpg http://img441.imageshack.us/img441/9460/test2rl.jpg radar w wersji beta Edytowane 5 Sierpień 2010 przez radi0n
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się