Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Soft: 3Ds Max

Renderer: MentalRay

 

Konstruktywne opinie i rady mile widziane

 

Rendery:

19

20

21

Siatki:

23

24

22

Edytowane przez Lemo14
  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na siodle kaszani Ci się cieniowanie (na środku, przy końcu tej szczeliny). no i błotniki chyba będą miały jakąś grubość? ;) poza tym b. fajnie.

Napisano (edytowane)

siodło muszę od nowa zrobić (robiłem z pamięci) źle rozplanowałem siatkę i miałem problem z cieniowaniem

Edytowane przez Lemo14
Napisano (edytowane)

Kolejny mały update:

34

3536poprawiona siatka na siodle (jednak nie trzeba było od nowa modelować :) )

Edytowane przez Lemo14
Napisano

hmm patrząc na realne zdjęcie tej ciężarówki i blueprintów to jest dobrze, z nałożonym materiałem (carpaint albo coś w tym stylu) powinno dobrze wyglądać ;p

Napisano (edytowane)

Kolejny mały update:

(-dodane Zaślepki na dolne Halogeny

-dolna cześć mocowania kabiny

-stopki osłaniające

-zbiornik Ad Blue)

56

57

55

Edytowane przez Lemo14
Napisano (edytowane)

Po zabawie z materiałami wyszło mi takie cuś xd: (jest to pierwszy model który próbuję oteksturować, więc proszę o wyrozumiałość ;))

64

65

63

6667

Edytowane przez Lemo14
Napisano

Co mi przyszło na myśl: zrób z plane'a równoległobok (oczka tej siatki mają taki kształt) a następnie subdivide (tesselate albo coś innego co zagęści ci siatkę) i prawie gotowe - albo nadasz materiał wire albo np. wyextruduj zaznaczone ścianki tak, żeby były pojedyncze, zeskaluj trochę w dół i usuń.

 

Edit: To co napisał Indian dokładniej wyjaśnia mniej więcej o co mi chodziło - pisałem posta więc nie widziałem:)

Napisano (edytowane)

Update: (zostały dodane:

- Siatki,

- Dolne halogeny,

- Poprawione wnęki w przednim prawym narożniku) aha i dzięki za tuta

71

72

Edytowane przez Lemo14
Napisano

Kolejny Update: (dodana została skrzynia biegów - wiadome że nie jest to wykonanie tak precyzyjne i szczegółowe jak klimenta xd ale jest) (materiał mi się zepsuł na schodkach już to poprawiłem)

75

Napisano

No Lemo spoko zaczyna to wyglądać, oponki do poprawy (materiał), na tych blachach dziurkowanych (z tyłu) ta textura nie wygląda za ciekawie na brzegach dawałeś tam jakiś UV?.

Napisano

A bawiłeś się ustawieniami uv?, czy narzuciłeś po prostu ten modyfikator, opcja 'box' powinna rozwiązać problem.

Dodatkowo najpierw nadaje się ten modyfikator a później texture bo mogą być problemy.

 

uwagav.jpg

Napisano (edytowane)

Update: Wkrótce naczepa typu izoterma (materiały które zostały użyte ulegną zmianie w następnym update)

92

93

Edytowane przez Lemo14
Napisano

Szlag i to Twój PIERWSZY model który texturujesz??

Nie wierzę :p

Pięknie to wychodzi, a ta dbałość o detal :) Ćwicz skilla ćwicz :)

 

Powodzenia

Napisano (edytowane)

Na pewny czas przerwa od 3dsmaxa (nauka i te sprawy) w wolnych chwilach, gdy będę miał czas polecą kolejne upy

107

Edytowane przez Lemo14
Napisano (edytowane)

Tutaj wersja wojskowa (19 lipca 2011r skonczona czas trwania tworzenia takiej wersji 1 tydz):

magnum7

magnum10

magnum8

magnum9

 

 

Kolejny Mały Update (górne obrysówki, poprawione lusterka a także uchwyty na przodzie):

109

 

110

Edytowane przez Lemo14

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności