Skocz do zawartości

Teczka Kubusia


Kubajaniak

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 263
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zawsze przed modelowaniem zbierz dużo referek.

I mean - DUŻO REFEREK. Ja zazwyczaj jeden dzien poświęcam na zbieranie zdjęć i referencji danego modelu, i przeglądanie ich - w tej chwili to wygląda jakby był z blachy śmietnikowej zrobiony :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglonie to co poprzednicy napisali.

Gasienica do wymiany. Wyglada na recznie malowana w zlym tego slowa znaczeniu. I w ogole nie zgadza sie z oryginalem.

Material wyglada jak puszka. Spojrz na refki. Czolgi malowano grubo matowa farba, zaden swiecacy metal sie nie ma prawa przebijac. Jesli to ma byc nowka to spojrz na to:

http://divisionpanzer.com/wp-content/uploads/2009/09/p1f-000.jpg

Jesli po przejsciach to dodajesz warstwy brudu, blota, kurza, odymienia, zniszczen itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to żebym uważał, że moje tekstury są szczególnie dobre, ale ja z gąsienicą poradziłem sobie tak (u góry diffuse, na dole specular)

bjpg_xapnwar.jpg

U ciebie chyba jest to wszystko za jasne i rdza wygląda nienaturalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko poszukaj czołgów które już trochę bitew widziały, a nie nówki jak z salonu :D

 

 

Może chce właśnie zrobić nowe? Szczerze mówiac obecnie po texturach nie widać czy ma by nowe czy używane... To co wyżej plus dodam od siebie że brud na gąsienicach wygląda jakby czołg jeździł po trawie na której dopiero co stopniał śnieg (jak ktoś ma widok z okna na trawniki po roztopach + sąsiadów z psami ten wie o co kaman :P) Na koniec jeszcze - nie zarzucaj tego projektu jak tamtego enviro przypadkiem bo wpadniesz w dziwną dziure niepokończonych projektów i się zniechęcisz. Jak wyłapiesz robotę w studiu i twój lead nie będzie ogarniał to bardzo często ci się zdarzy zaczynać wszystko od nowa hehe. Nie ma łatwo:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chce nowy to śmiało, ale wg mnie efekt będzie gorszy. Ale to tylko moje osobiste upodobania do syfu i zniszczenia :D

 

Jeśli byłby zrobiony dobrze, to nie ma znaczenia czy jest nowy czy stary -.-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to poprawnie powinieneś powiedzieć "nie będzie mi się podobał", ponieważ wtedy w żaden sposób nie sugerujesz, że model będzie gorszy. Tani erystyczny wybieg polegający na czepianiu się semantyki słów (w dodatku swoich własnych) w celu wybrnięcia z niekonfortowej sytuacji w tym wypadku jest grubo nie na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to poprawnie powinieneś powiedzieć "nie będzie mi się podobał", ponieważ wtedy w żaden sposób nie sugerujesz, że model będzie gorszy. Tani erystyczny wybieg polegający na czepianiu się semantyki słów (w dodatku swoich własnych) w celu wybrnięcia z niekonfortowej sytuacji w tym wypadku jest grubo nie na miejscu.

 

Według mnie, buła nigdzie nie napisał że model nie będzie mu się podobał, jeśli będzie w innej stylizacji niż ta, którą zaproponował...

Jestem wręcz przekonany, że chciał jedynie doradzić obranie techniki wizualnie "ciekawszej". :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej wszystkim

 

Minęło duuuużo czasu od kiedy ostatni raz coś tu wrzuciłem, ale powracam z czymś nowym ;) Jakiś czas temu w pracy robiłem pojazd dla orków, który będzie drukowany w 3D. Teraz postanowiłem odtworzyć owy pojazd, w maxie i zrobić z niego model do gry. Na razie część modelu HP, który zrobiłem w ten weekend.

 

Tutaj jest model zrobiony w Rhino na nurbsach (tak będzie wyglądał pojazd)

 

truckRhino.jpg

 

A tutaj to co zrobiłem do tej pory.

 

truckMax2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności