Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałbym Wam zaprezentować mój najnowszy model i tym samym poprosić Was pomoc. Aktualnie model jest skończony i zamierzam go teraz pomęczyć ZBrushem, jednak wcześniej chciałbym usłyszeć opinie co jest do wymiany, co jest do poprawy pod względem technicznym, ale też może ktoś miałby ciekawe rozwiązania designerskie bo nie parę rzeczy mi się tu nie podoba. Ogólnie postać jest robiona na podstawie konceptu znalezionego na Google, więc ogólnie stylistyka nie jest moim pomysłem.

Wiem, że miejscami jest trochę mało poly i widać kanty. Nie chciałem przesadzać z ilością poly by nie mieć problemu z riggowaniem postaci i być może kiedyś tam z animacją :)

 

darkknighti.jpg

 

siata.jpg

 

siata2.jpg

 

siata3.jpg

 

Chciałbym również podkreślić, że to moja pierwsza taka nadająca się do publikacji postać. Dlatego też nie jest zgodna w 100% z konceptem bo stworzenie jej przyniosło mi trochę trudności. Ale w końcu mi się udało i się trochę nauczyłem :)

Edytowane przez Trybal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

plasti dłonie poprawione. Co do czaszki to poprawiłem tylko to o czym wspomniał Ufol. Co do designu tej czaszki to wiem, że jest trochę niekonwencjonalna. Kwestia gustu :P Jak wspomniał Ufol zrobiona na styl Punishera :) Nie wiem za bardzo co w niej poprawić... Jeśli coś szczególnie Cię razi to napisz co, a być może to poprawię :)

Głowę wyciągnąłem w górę, ale odnoszę wrażenie, że jest troszkę nieproporcjonalna wielkościowo do reszty ciała... Ale, być może to tylko złudne wrażenie ;)

Cyanide masz na myśli wygiąć odstające elementy przy klacie tak by przylegały do żeber, czy zrobić mu bardziej napompowaną klatę? ;> Bo ja go napompowałem. W ogóle już słyszałem od znajomych by był trochę "przykokszony" więc poprawiłęm akurat to :P

W pierwszym poście napisałem, że przed wrzuceniem modelu do ZB chciałem usłyszeć co by się przydało poprawić bo po zmapowaniu i wyrzeźbieniu byłby problem z wszelakimi modyfikacjami :P

Ufol jak już wspomniałem poprawione :)

lucek to tylko złudzenie :P "Człowiek" jest zrobiony w całości. Być może odniosłeś takie wrażenie przy trzecim renderze gdzie widać znaczną pustkę pod naramiennikami. Dlatego i tam go lekko napompowałem by inni widzowie nie odnieśli podobnego wrażenia :) Fakt detal, z którego co prawda jestem zadowolony nie kładzie na kolana :P Ale jak już wspominałem. Model zmierza do ZB więc po rzeźbieniu być może całość przypadnie do gustu ludziom w większym gronie ;>

 

Od siebie dodałem jeszcze malutkie urozmaicenie w postaci zniszczonego rogu na lewym naramienniku :)

 

26306328.jpg

 

20884849.jpg

 

40616669.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bawiłem się chwilę w ZB, ale nie wiem za bardzo co mam tam robić ;/ W sensie czemu dodać detal. To mnie bardzo zniechęciło ;/

Większość detalu, który jest na koncepcie można załatwić zwykłym bumpem.

Po krótkiej przerwie zarzucam test metalu. Męczyłem się z tym cholerstwem wiele dni ;/ Nie twierdzę, że jest świetnie, ale dobrze... przynajmniej w porównaniu do tych herezji co mi wychodziły do tej pory xD Proszę o jakieś wskazówki dotyczące poprawy jakości metalu...

 

Przesadziłem chyba trochę z HDRI bo jest za jasno, a tło jest takie tymczasowe. Tak, żeby metal miał co odbijać...

 

30655497.jpg

 

90107729.jpg

 

47288937.jpg

 

O ile z daleka w miarę wszystko trzyma poziom, tak z bliska render jest nieco odpychający ;/ A w przyszłości gdybym chciał zanimować tę postać prawdopodobnie chciałbym skorzystać z kilku ujęć z bliska... Więc dlatego nie chciałbym by tak zostało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności