Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

to moja druga praca.

Stawiałem na dość jasne oświetlenie, co widać na pracach.

Szkoda że nie mogło być dokładniej - ale takie uroki maszyny.

3ds max + vray

 

Mile widziana krytyka.

renderapoprawione.jpgrenderapoprawione.jpg

 

szczegol1.jpg

 

szczegol3.jpg

 

szczegol2.jpg

 

szczegol4.jpg

 

renderapoprawione.jpg

szczegol1.jpg

Pozdrawiam ; ]

Edytowane przez cieply

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

mkeruj: nauka nie poszła w las :)

 

Ex3: rzeczywiście, haha. ale zawsze mi to jakoś się podobało. eh ten cień...

Napisano

IMO strasznie czysto to wygląda więc nie mój gust. Niemniej światło i modele bardzo zacne. Daję ****:)

Napisano

super wyszly te wszystkie narzutki :) naturalnie tak ;) swiatelko tez na plus

Napisano

meble takie brzydkie, a jak ładnie ogólnie;)

 

miejscami jednak tło za oknami by się przydało oraz poduszka na dywanie źle wygląda

Napisano

Mógłbyś opisać ustawienia, jakie użyłeś w VRay'u ? I który VRay ?

Napisano

Oj bardzo to odstaje od oryginału Ramona, bardzo. Troszkę cienie by można było na pewno pogłębić, materiały drewna i chrom kiepskie, zabrakło jakiegoś speculara na pierwszym, i zdecydowanie za duży szum na tym drugim. Zasłony ok, tylko to materiał prosto z materialsów.de, a przez to że ma takie duże mapowanie to nie pasuje do wnętrza totalnie, wygląda jak wełniana narzuta zrobiona przez babcię troszkę. Dywan jak pianka do golenia troszkę wyszedł. Najbardziej mi się podoba czwarte ujęcie, najlepiej wyszło, bo mapka zdepth zasłoniła te wszystkie niedoskonałości materiałów chociaż widać tam, że uchwyt szuflady fruwa. Troszkę jeszcze by to można podciągnąć, bo ma potencjał, i światełko też całkiem fajne. Wiem, że post troszkę niemiło zabrzmiał, ale ma to być tylko konstruktywna krytyka, proszę nie odbierać negatywnie. :)

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie za wasze opinie.

 

pressenter: jak gadamy o problemie to nie ma mowy o jakimś niemiłym brzmieniu :)

 

Shoty Ramona dużo pomogły - zainspirowały. Zrobiłem futro, ale maszyna nie uciągnęła tego wszystkiego. Wiem że samo futro nie zrobi dobrego renderu, ale na pewno wzbogaci i doda uroku. Próbowałem zastąpić je czymś odpowiednim, nawiązać do kolorystyki masek.

Zasłona pewnie do wymiany, teraz już wiem że wpada w oko (to złe) i nie pasuje tutaj, chociaż może przy innym mapowaniu nadawałoby się.

 

  Cytat

Dywan jak pianka do golenia troszkę wyszedł.

Haha, z tego śmiałem się z 15minut ;] Mógłbyś coś polecić? Jakieś 'dywanowanie'...

 

Ostatnio bardzo podobają mi się jasne kolory i wydaje mi się że od tego powinienem zacząć naukę. Chyba ciężej jest operować tymi ciemniejszymi, bo przy małej zmianie natężenia/koloru/mapy scena jest w ogóle czymś innym, dlatego ostatnie ujęcie w sumie zabrało mi najwięcej czasu. Chciałem pokazać chłód zewnętrza niebieskim i ciepło wnętrza lampką z lekkim pomarańczowym wpadającym w biały.

Co do kolorów to na pewno jasnym jest łatwiej pokazać czystość i ciepło, niż ciemną gamą.

 

Ogólnie zabawa jest na maksa, strasznie mi się spodobało, można zrobić dosłownie wszystko.

 

Załączyłem parę inspiracji, które ostatnio trzymam na zewnątrz ;] Nawiązują do w/w jasnego

Napisano
  • Autor

jlidesign: na projektowanie będę miał jeszcze dużo czasu :) teraz takie rozpoznanie programu i możliwości

 

gonzo71:

wszystkie materiały na 8 subd

light cache 600 i wielkosc sampla 0,02

irr map na high i hsph. 80

adaptive dmc: 1 do 12

dmc sampler: adaptive amount 0,8 i threshold 0,005

renderowalem 1200x... po 1.5h jedno

procek z 2rdzeniami

Napisano

cieply >> calkiem dobre czasy. dopiero zaczynam vraya pozwole sobie skorzystac z ustawien:)

Napisano

jest klimat poranny w tej sypialni na dziennych renderach, bardzo fajna praca.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności