Napisano 2 Wrzesień 201014 l Model do sceny. Tekstury gotowe, jedynie brak pamieci do wyrenderowania ze swiatlami i materialami. Na zalaczonym obrazku mapy displace i normal
Napisano 2 Wrzesień 201014 l O ile sam model jest świetny jako całość, koszula krawat 5* - to skóra wydaje mi sie przesadzona z fałdkami (zwłaszcza podbródek). I chyba dostał młotkiem w kark
Napisano 2 Wrzesień 201014 l Strasznie pognieciony ten model. Ile masz ramu że to się nie chce wyrenderować? Nos nawet jak na czarnoskórego bardzo przesadzony, oczy też jakieś bite. Pokażesz twarz od frontu?
Napisano 3 Wrzesień 201014 l Model jest świetny - każdy szczegół. lucek ja stawiam na Nelsona Mandelę :)
Napisano 4 Wrzesień 201014 l Model jest świetny - każdy szczegół. lucek ja stawiam na Nelsona Mandelę :) Uszy słabe, wyglądają jakby były dobrze zrobione ale później zostały celowo zepsute kilkoma losowymi pociągnięciami brushy i na koniec zesmoothowane. Na tym się ta świetność kończy. Wykonanie modelu okropne, tak jakbyś pierwszy raz w życiu używał zbrusha. Całość jest tak pogięta że aż dziw bierze że tego nie widzisz. Chyba musiałeś od razu podzielić model na maxa i jechać standardowym brushem po pijaku i po ciemku. Najbardziej mnie martwi to co się dzieje między nosem a ustami. Co tam wyrasta? Mógłbyś pokazać tą twarz z przodu? Albo lepiej nie... Co dziwne, ogólny kształt głowy nie jest zły co budzi przypuszczenie że baza musiała już mieć niezłe proporcje. Czy mi się zdaje czy masz problem z normalami dla koszuli? Jeśli jest tam normal mapa to chyba coś z nią nie tak. Prawdopodobnie odwrócone kanały no bo na łączeniach części koszuli widać wyraźną zmianę cieniowania.
Napisano 4 Wrzesień 201014 l Daj jakieś inne ujęcie...nie uważasz że wrzucanie jednego ujęcia do wipa mija się z celem ? W wipie mamy ci doradzić a ty nam nie dajesz takiej możliwości ;p Chyba że ten model ma służyć tylko do takiego ujęcia...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto