Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Model do sceny. Tekstury gotowe, jedynie brak pamieci do wyrenderowania ze swiatlami i materialami. Na zalaczonym obrazku mapy displace i normal

3dc5df2a9a.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

O ile sam model jest świetny jako całość, koszula krawat 5* - to skóra wydaje mi sie przesadzona z fałdkami (zwłaszcza podbródek). I chyba dostał młotkiem w kark

Napisano

Strasznie pognieciony ten model. Ile masz ramu że to się nie chce wyrenderować?

Nos nawet jak na czarnoskórego bardzo przesadzony, oczy też jakieś bite. Pokażesz twarz od frontu?

Napisano

Model jest świetny - każdy szczegół. lucek ja stawiam na Nelsona Mandelę :)

Napisano
Model jest świetny - każdy szczegół. lucek ja stawiam na Nelsona Mandelę :)

 

Uszy słabe, wyglądają jakby były dobrze zrobione ale później zostały celowo zepsute kilkoma losowymi pociągnięciami brushy i na koniec zesmoothowane.

Na tym się ta świetność kończy. Wykonanie modelu okropne, tak jakbyś pierwszy raz w życiu używał zbrusha. Całość jest tak pogięta że aż dziw bierze że tego nie widzisz. Chyba musiałeś od razu podzielić model na maxa i jechać standardowym brushem po pijaku i po ciemku.

Najbardziej mnie martwi to co się dzieje między nosem a ustami. Co tam wyrasta? Mógłbyś pokazać tą twarz z przodu? Albo lepiej nie...

Co dziwne, ogólny kształt głowy nie jest zły co budzi przypuszczenie że baza musiała już mieć niezłe proporcje.

 

Czy mi się zdaje czy masz problem z normalami dla koszuli? Jeśli jest tam normal mapa to chyba coś z nią nie tak. Prawdopodobnie odwrócone kanały no bo na łączeniach części koszuli widać wyraźną zmianę cieniowania.

Napisano

Daj jakieś inne ujęcie...nie uważasz że wrzucanie jednego ujęcia do wipa mija się z celem ? W wipie mamy ci doradzić a ty nam nie dajesz takiej możliwości ;p Chyba że ten model ma służyć tylko do takiego ujęcia...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności