Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hey!

 

To ja znowu. Druga prace bym chcial pokazac - tym razem w 3D. To bylo zrobione na \"Alienware Challenge\" na CgTalk.com.

 

Max 6, Scanline render.

Wszystkie materialy zrobione w max (procedural) - nawet niebo.

 

-Bartek

 

 

alienware.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajne - takie lekko malarskie - mi sie bardzo podoba jak w 3d robi sie takie \'plastyczne\' rzeczy - aczkolwiek mozna by z tego cos jeszcze wycisnac :D

 

nie wiem co to jest to na tej wiezy - wyglada jak pierze jakiegos duzego ptaka :)

 

no i ogole moglbys zostawic troche wiecej \'powietrza\' od gory - bo teraz to jakies takie \'przydeptane\'

 

ale ogolnie - i like it

Napisano

Bardzo ładna pracka.

Chciałbym wiedzieć jak zrobić takie niebo za pomocą proceduralnych szkoda że pewnie nie powiesz :))

Napisano

Ciekawe, tylko ta góra po prawej stronie ma dziwną fakturę. Jakoś nie pasuje mi do całości. Ale ogólne wrażenie bardzo pozytywne.

pozdr

kozioo

Napisano

podoba mi sie bardzo, a szczegolnie niebo,

jedyny mankament to mapa skal (jak dla mnie);

P.S. mozesz powiedziec co to jest na gorze wiezy (tej najblizszej)

Napisano
  • Autor

Hey everyone!

 

Niebo bylo zrobione z trzech kul (sphere) -kazda byla troche mniejsza niz poprzednia. Pierwsza kula

to simple noise map miala(normal). Druga miala troche wiecej : noise(fractal), self-illum, opacity(zeby mozna bylo widziec ta pierwsza kule), bump i specular. A trzecia kula to byla na detale i tez miala opacity map.

 

A to na tym budynku to ma byc dym, jak by sie rozwalal budynek (leci na dol)

 

Chcialem zeby troche wygladalo jak WTC w Nowym Jorku w czasie Sept 11, 2001.

 

Napisano
  • Autor

sith_LORD : Photoshop uzylem na post. (Brightness/Contrast, Levels, etc)

 

Recznie pobawilem sie w niekturych miescach zeby dodac troche wiecej atmosfery.

 

-Bartek

Napisano

no nie zakumałem na sam pierw ze sie ten bydynek wali.. pracka fajna nawet bardzo ale ten teren mi tak psuje wrazenie!

Napisano

bardzo fajna pracka, ale przy tej rozdzialce ciezko zauwazyc ze ta wieza sie wali, mozesz to wrzucic w jakiejs wiekszej rozdzialce ????

Napisano

Fajna pracka, szczególnie niebo, bo skały jakieś takie mało profesjonalne

Napisano

po blizszym przygladnieciu sie tej pracy, przeszlo mi przez mysl ze to moze na wzor WTC :)

Napisano
napisał BartekNowakowski

Hey everyone!

 

Niebo bylo zrobione z trzech kul (sphere) -kazda byla troche mniejsza niz poprzednia. Pierwsza kula

to simple noise map miala(normal). Druga miala troche wiecej : noise(fractal), self-illum, opacity(zeby mozna bylo widziec ta pierwsza kule), bump i specular. A trzecia kula to byla na detale i tez miala opacity map.

 

 

 

Dzięki Bartek za ten mini tutorial :)))

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności