BartekNowakowski Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 Hey! To ja znowu. Druga prace bym chcial pokazac - tym razem w 3D. To bylo zrobione na \"Alienware Challenge\" na CgTalk.com. Max 6, Scanline render. Wszystkie materialy zrobione w max (procedural) - nawet niebo. -Bartek
ftorek Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 fajne - takie lekko malarskie - mi sie bardzo podoba jak w 3d robi sie takie \'plastyczne\' rzeczy - aczkolwiek mozna by z tego cos jeszcze wycisnac :D nie wiem co to jest to na tej wiezy - wyglada jak pierze jakiegos duzego ptaka :) no i ogole moglbys zostawic troche wiecej \'powietrza\' od gory - bo teraz to jakies takie \'przydeptane\' ale ogolnie - i like it
soshka.cg Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 Bardzo ładna pracka. Chciałbym wiedzieć jak zrobić takie niebo za pomocą proceduralnych szkoda że pewnie nie powiesz :))
kozioo Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 Ciekawe, tylko ta góra po prawej stronie ma dziwną fakturę. Jakoś nie pasuje mi do całości. Ale ogólne wrażenie bardzo pozytywne. pozdr kozioo
thud Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 podoba mi sie bardzo, a szczegolnie niebo, jedyny mankament to mapa skal (jak dla mnie); P.S. mozesz powiedziec co to jest na gorze wiezy (tej najblizszej)
sith_LORD Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 a ja mam pytanie? ile w tym Photo shop`a? a może zero? jesli tak to zgrabnie połączone..:)
BartekNowakowski Napisano 24 Maj 2004 Autor Napisano 24 Maj 2004 Hey everyone! Niebo bylo zrobione z trzech kul (sphere) -kazda byla troche mniejsza niz poprzednia. Pierwsza kula to simple noise map miala(normal). Druga miala troche wiecej : noise(fractal), self-illum, opacity(zeby mozna bylo widziec ta pierwsza kule), bump i specular. A trzecia kula to byla na detale i tez miala opacity map. A to na tym budynku to ma byc dym, jak by sie rozwalal budynek (leci na dol) Chcialem zeby troche wygladalo jak WTC w Nowym Jorku w czasie Sept 11, 2001.
BartekNowakowski Napisano 24 Maj 2004 Autor Napisano 24 Maj 2004 sith_LORD : Photoshop uzylem na post. (Brightness/Contrast, Levels, etc) Recznie pobawilem sie w niekturych miescach zeby dodac troche wiecej atmosfery. -Bartek
sith_LORD Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 tak teżmyślałem.. trochę ciężko czasem maxa zrównaćkolorystycznie.. ale tobie wyszło ładnie..
Damian Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 no nie zakumałem na sam pierw ze sie ten bydynek wali.. pracka fajna nawet bardzo ale ten teren mi tak psuje wrazenie!
sanki Napisano 24 Maj 2004 Napisano 24 Maj 2004 bardzo fajna pracka, ale przy tej rozdzialce ciezko zauwazyc ze ta wieza sie wali, mozesz to wrzucic w jakiejs wiekszej rozdzialce ????
Orion Napisano 25 Maj 2004 Napisano 25 Maj 2004 Fajna pracka, szczególnie niebo, bo skały jakieś takie mało profesjonalne
thud Napisano 25 Maj 2004 Napisano 25 Maj 2004 po blizszym przygladnieciu sie tej pracy, przeszlo mi przez mysl ze to moze na wzor WTC :)
soshka.cg Napisano 25 Maj 2004 Napisano 25 Maj 2004 napisał BartekNowakowski Hey everyone! Niebo bylo zrobione z trzech kul (sphere) -kazda byla troche mniejsza niz poprzednia. Pierwsza kula to simple noise map miala(normal). Druga miala troche wiecej : noise(fractal), self-illum, opacity(zeby mozna bylo widziec ta pierwsza kule), bump i specular. A trzecia kula to byla na detale i tez miala opacity map. Dzięki Bartek za ten mini tutorial :)))
Rekomendowane odpowiedzi