Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hey!

 

To ja znowu. Druga prace bym chcial pokazac - tym razem w 3D. To bylo zrobione na \"Alienware Challenge\" na CgTalk.com.

 

Max 6, Scanline render.

Wszystkie materialy zrobione w max (procedural) - nawet niebo.

 

-Bartek

 

 

alienware.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

fajne - takie lekko malarskie - mi sie bardzo podoba jak w 3d robi sie takie \'plastyczne\' rzeczy - aczkolwiek mozna by z tego cos jeszcze wycisnac :D

 

nie wiem co to jest to na tej wiezy - wyglada jak pierze jakiegos duzego ptaka :)

 

no i ogole moglbys zostawic troche wiecej \'powietrza\' od gory - bo teraz to jakies takie \'przydeptane\'

 

ale ogolnie - i like it

Napisano

Ciekawe, tylko ta góra po prawej stronie ma dziwną fakturę. Jakoś nie pasuje mi do całości. Ale ogólne wrażenie bardzo pozytywne.

pozdr

kozioo

Napisano

podoba mi sie bardzo, a szczegolnie niebo,

jedyny mankament to mapa skal (jak dla mnie);

P.S. mozesz powiedziec co to jest na gorze wiezy (tej najblizszej)

Napisano

Hey everyone!

 

Niebo bylo zrobione z trzech kul (sphere) -kazda byla troche mniejsza niz poprzednia. Pierwsza kula

to simple noise map miala(normal). Druga miala troche wiecej : noise(fractal), self-illum, opacity(zeby mozna bylo widziec ta pierwsza kule), bump i specular. A trzecia kula to byla na detale i tez miala opacity map.

 

A to na tym budynku to ma byc dym, jak by sie rozwalal budynek (leci na dol)

 

Chcialem zeby troche wygladalo jak WTC w Nowym Jorku w czasie Sept 11, 2001.

 

Napisano

bardzo fajna pracka, ale przy tej rozdzialce ciezko zauwazyc ze ta wieza sie wali, mozesz to wrzucic w jakiejs wiekszej rozdzialce ????

Napisano
napisał BartekNowakowski

Hey everyone!

 

Niebo bylo zrobione z trzech kul (sphere) -kazda byla troche mniejsza niz poprzednia. Pierwsza kula

to simple noise map miala(normal). Druga miala troche wiecej : noise(fractal), self-illum, opacity(zeby mozna bylo widziec ta pierwsza kule), bump i specular. A trzecia kula to byla na detale i tez miala opacity map.

 

 

 

Dzięki Bartek za ten mini tutorial :)))




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności