Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 232
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cortes dzięki :), sajrus to tak poglądowo sobie wrzuciłem do tego wcześniej zrobioną tarczę, a na tym wzorze to w sumie tarcza jest nie duża :m100fsus.gif

 

Ps: Dzięki, nie wiedziałem nawet, że to się mcperson nazywa.

 

A tak po za to przemogłem się na moment do karoserii, ale ten przypływ szybko się skończył ;p także tylko tyle :

47781141.png

88286274.png

Napisano (edytowane)

Poprawione szwy

kier.png

kier2.png

kier3.png

 

Jestem chyba nie widomy :/ znowu coś skopałem przy reflektorze, ale już to poprawiłem

70567178.png

89762146.png

Edytowane przez Smoku
Napisano

moim zdaniem karoseria jest zbyt pogięta, że aż śrubki w zawieszeniu i szwy na kierownicy niewiele pomogą. lepiej zrób od nowa, wymodeluj najpierw całą bryłę, scollapsuj z turbosmooth i w tym zacznije robić szczegóły na karoserii czyli wyciecia na lampy, rowki itd.

Napisano

Z taką bryłą to raczej tylko mid poly, ale i tu będzie ciężko, nad niektórymi elementami można by już na dwukrotnym convercie robić, żeby już naprawdę było równo.

Napisano
cortes dzięki :), sajrus to tak poglądowo sobie wrzuciłem do tego wcześniej zrobioną tarczę, a na tym wzorze to w sumie tarcza jest nie duża :m100fsus.gif

 

hehehehe. ale na tym nie ma w ogóle tarczy hamulcowej :)

Napisano

No to podszedłem do sprawy troche inaczej teraz. Zdaje sobie sprawę z paru rzeczy do wyklepania, i z teog że pewnie jest ich jeszcze więcej, i je zauważycie. Ale na chwilę obecną lepiej nie wyjdzie(po za drobnymi korektami gładkości , bo wiem że tu i ówdzie widać wgniecenia). Mam tylko nadzieje, że to się też nie nadaje to kosza

 

nowyz.png

new3g.png

new2t.png

newwir.png

Napisano

A gdzie konkretnie? bo ja wiem tylko o tyle i tylnym nad kolu, to wiem, cała reszta po za ewentualnie zderzakiem nie powinien i ja tego nie widzę, a tak ogólnie to cały model jest cholernie powyginany tu i ówdzie w rzeczywistości

Napisano
Z tego co widzę, to cały tył, przód, nadkola i boczny wlot ma chyba jakieś trójkąty bo się dziwnie podgina.

Przepraszam ale po prostu się przyjrzyj :)

 

Brazniew no nie zrobie tak idealnego modelu jak Ty, taki zdolny nie jestem.

Ja bym do tego nie doszedł :P

Napisano

zesrasz sie do końca bitwy a tego nie wyprostujesz :O

 

juz mowiłem zacznij od nowa z mniej gestą siatką, daj ms jak bedzie równo i dopiero wtedy dziel siatkę !

Napisano

robiłem od nowa... zrobiłem tak, że zrobiłem prostą siatkę, zagęłściłem, czy ten tył co teraz wrzuciłem również jest taki pognieciony? bo wy chyba macie jakiś ultra wzrok na tmy co teraz wrzuciłem za chiny nie mogę dojrzeć, żeby było pogniecione...

Napisano
zagęłściłem
ale chyba nie w taki sposób jak my radzimy, bo ty po prostu zagęszczasz dodając edge za pomocą cuta itp. a nam chodzi o to żeby na gładką bryłe dać ms i wtedy siatka będzię gęsta i dużo łatwiej jest wycinać w niej rowki, lampy, wloty i inne detale.
Napisano

smoku132 : Pamiętaj, że nawet jeśli znów zaczniesz od początku to i tak zawsze ktoś jest jeszcze bardziej w tyle (np ja bo nie zacząłem jeszcze ;) ) tu wlaśnie chodzi o to, żebyś wyciągnął z tej bitwy jak najwięcej. Tutaj wyjadacze robią te modele for fun więc mają możliwość udzielić cennych rad, warto słuchać.

Napisano

Dobrze, będę wrzucał mniejsze etapy żeby nie pchać się dalej jak coś jest do kitu, posiedzę dziś nad tym w nocy bo będe miał okazje się wyspać z jutra na czwartek ;P. Rany chyba nigdy nie podchodziłem do niczego więcej niż drugi raz a do tego już 5 ...

Napisano

smoku nie denerwuj się, tylko usiądź na spokojnie i postaraj sobie wzrokowo rozplanować siatkę :) Termin mamy tak odległy, że nie trzeba się spieszyć ;) Narazie siekasz te bazy, nie chcem cię martwić, ale ta też faluje w wielu miejscach. Nie wiem, może spróbuj modelować po elemencie, być może bedzie ci łatwiej utrzymać równe powierzchnie. Stawiaj na dokladność, nie na prędkość :) Nie poddawaj się, działaj dalej, życzę powodzenia :)

Napisano (edytowane)

uf chyab nie ejstem stworzony do robienia samochodow

planuje tu iówdzie dodac edgea, nim zageszcze do edycji

92780512.png

eh4.png

eh2c.png

eh3.png

Edytowane przez Smoku
Napisano

smoku - robiona od początku siata budy dosyć fajnie wygląda. Wygładzenia z viewporta przypominają początkowe rendery Nissana S13 Pana Bubu :)

Fela ma parę błędów. Popatrz na obszar pomiędzy szprychami powyżej i poniżej otworu na śruby. Wystarczy kilka vertexów pchnąć wgłąb feli i będzie lepiej!

Napisano

Witaj Podstavsky Jak mówiłem jest to zalążek :), będę poprawiał zaraz, ale zrobiłem przerwę na jedzenie więc postanowiłem wrzucić o powstało. i właśnie nim wznowie rpace może ktoś coś zauważy:) Mam nadzieje bryła akroseri nie zawiera teraz fal :D

Napisano

Jak już konwertujesz bryłe to rób to na obydwu połówkach albo daj MS na szczyt stosu modyfikatorów, bo teraz masz próg na górze wozu, który musisz ręcznie poprawiać.

Napisano

Hej dzieki cortes,brazniew ta fałdaka była wynikiem tylko tak luźno zestawionych połówek w symmetry, wystarczyło je przesunąć od siebie o pare punktów :) dziś mi się więcej nie chce idę się zrelaksować po ciężkim dniu =D

Napisano

Łojojoj! Siatek urósł naprawdę solidnie. Miej na uwadze i w miarę możliwości popraw sobie troszeńkę falowania zderzaka. Są minimalne, ale jednak. Widzę, że nie odpuszczasz smoku i chwała Ci za to :)

Napisano

Podstavsky Dzięki sam jestem zaskoczony że mam do tego tyle cierpliwości normalnie juz dawno bym to w pi*** rzucił :) ale jakoś bitwa mnie motywuje. Wiesz co to nie faluje tak się układa kolor bo jest mała głębia koloru. w innym rzucie to się nie faluję, choć może i faktycznie coś tam ejst an rzeczy później się przyjrzę bo już nie chce mi się dziś maxa odpalać =D

Napisano

Aha :) W takim razie super! Jeśli poprawiłeś tą bruzdę z łączenia połówek to dla mnie jest naprawdę wporzo i sam chciałbym tak równomiernie rozłożyć siatę.

Ja się dziwię, że mój model przy takiej nierównomierności daje zaskakująco dobre efekty...

Może to też kwestia algorytmów rozpięcia podziałów powierzchni względem wierzchołków. No cóż.

 

Lecisz dalej! :)

Napisano

Myślę, że to kwestia softa ma bardzo duże znaczenie :) zauważyłem że sporo rzeczy, które w maxie wyjdą paskudnie w blenderze wyjdą ładnie i abarot.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności