sajrus Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 (edytowane) troszke nie proporcjonalny ten McPerson do Tarczy hamulcowej Edytowane 9 Październik 2010 przez sajrus
Smoku Napisano 9 Październik 2010 Autor Napisano 9 Październik 2010 cortes dzięki :), sajrus to tak poglądowo sobie wrzuciłem do tego wcześniej zrobioną tarczę, a na tym wzorze to w sumie tarcza jest nie duża : Ps: Dzięki, nie wiedziałem nawet, że to się mcperson nazywa. A tak po za to przemogłem się na moment do karoserii, ale ten przypływ szybko się skończył ;p także tylko tyle :
Smoku Napisano 9 Październik 2010 Autor Napisano 9 Październik 2010 (edytowane) Poprawione szwy Jestem chyba nie widomy :/ znowu coś skopałem przy reflektorze, ale już to poprawiłem Edytowane 9 Październik 2010 przez Smoku
Stachu Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 moim zdaniem karoseria jest zbyt pogięta, że aż śrubki w zawieszeniu i szwy na kierownicy niewiele pomogą. lepiej zrób od nowa, wymodeluj najpierw całą bryłę, scollapsuj z turbosmooth i w tym zacznije robić szczegóły na karoserii czyli wyciecia na lampy, rowki itd.
Berger Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 Z taką bryłą to raczej tylko mid poly, ale i tu będzie ciężko, nad niektórymi elementami można by już na dwukrotnym convercie robić, żeby już naprawdę było równo.
cortes Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 ci powyżej mnie mają racje :P nie ma sensu równać wszystkiego bo i tak za dużo nie wyciągniesz :P
chudy Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 cortes dzięki :), sajrus to tak poglądowo sobie wrzuciłem do tego wcześniej zrobioną tarczę, a na tym wzorze to w sumie tarcza jest nie duża : hehehehe. ale na tym nie ma w ogóle tarczy hamulcowej :)
Smoku Napisano 9 Październik 2010 Autor Napisano 9 Październik 2010 No w sumie, jak mówiłem nie znam się na samochodach ;p gafa.... a podobne było
sajrus Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 @2up@ potwierdzam to dopiero wyjście od przegubu/ośki/łożyska a na to dopiero tarcza + ew. dystans i na koniec felga
Smoku Napisano 9 Październik 2010 Autor Napisano 9 Październik 2010 Nie no wieże, wylazł mój brak wiedzy :p ale nie jest to na szczęście żaden problem ;p ciach i nie będzie
Smoku Napisano 12 Październik 2010 Autor Napisano 12 Październik 2010 No to podszedłem do sprawy troche inaczej teraz. Zdaje sobie sprawę z paru rzeczy do wyklepania, i z teog że pewnie jest ich jeszcze więcej, i je zauważycie. Ale na chwilę obecną lepiej nie wyjdzie(po za drobnymi korektami gładkości , bo wiem że tu i ówdzie widać wgniecenia). Mam tylko nadzieje, że to się też nie nadaje to kosza
Smoku Napisano 12 Październik 2010 Autor Napisano 12 Październik 2010 A gdzie konkretnie? bo ja wiem tylko o tyle i tylnym nad kolu, to wiem, cała reszta po za ewentualnie zderzakiem nie powinien i ja tego nie widzę, a tak ogólnie to cały model jest cholernie powyginany tu i ówdzie w rzeczywistości
pirx Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Tył i przedni zderzak do poprawy ale pewnie o tym wiesz Smoczku :) btw. Fajne auto wybrałeś.
Berger Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Z tego co widzę, to cały tył, przód, nadkola i boczny wlot ma chyba jakieś trójkąty bo się dziwnie podgina.
Smoku Napisano 12 Październik 2010 Autor Napisano 12 Październik 2010 Brazniew no nie zrobie tak idealnego modelu jak Ty, taki zdolny nie jestem. Zero trójkątów
pirx Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Z tego co widzę, to cały tył, przód, nadkola i boczny wlot ma chyba jakieś trójkąty bo się dziwnie podgina. Przepraszam ale po prostu się przyjrzyj :) Brazniew no nie zrobie tak idealnego modelu jak Ty, taki zdolny nie jestem. Ja bym do tego nie doszedł :P
Thunder Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Odbiega od oryginału i to dość mocno, poza tym jest bardzo pognieciony, szczególnie nadkola i zderzaki. ;)
cortes Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 zesrasz sie do końca bitwy a tego nie wyprostujesz :O juz mowiłem zacznij od nowa z mniej gestą siatką, daj ms jak bedzie równo i dopiero wtedy dziel siatkę !
Smoku Napisano 12 Październik 2010 Autor Napisano 12 Październik 2010 robiłem od nowa... zrobiłem tak, że zrobiłem prostą siatkę, zagęłściłem, czy ten tył co teraz wrzuciłem również jest taki pognieciony? bo wy chyba macie jakiś ultra wzrok na tmy co teraz wrzuciłem za chiny nie mogę dojrzeć, żeby było pogniecione...
Berger Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 No to popatrz sobie na większość rowków :)
Smoku Napisano 12 Październik 2010 Autor Napisano 12 Październik 2010 Idzie się załamać, lepiej nie umiem
pecet Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 zagęłściłemale chyba nie w taki sposób jak my radzimy, bo ty po prostu zagęszczasz dodając edge za pomocą cuta itp. a nam chodzi o to żeby na gładką bryłe dać ms i wtedy siatka będzię gęsta i dużo łatwiej jest wycinać w niej rowki, lampy, wloty i inne detale.
cortes Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 nie łam się przełam się, patrz jak bubu powoli robi, ale dokładnie ! rowków jeszcze nie ma, ale za to wszystko równo
Orangegraphics Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 spróbuj może jeszcze raz, powoli, i pokazuj siatkę przed 1 MS-em. zrób calutką, przemyślaną, potem będziemy ciąć
NV Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 smoku132 : Pamiętaj, że nawet jeśli znów zaczniesz od początku to i tak zawsze ktoś jest jeszcze bardziej w tyle (np ja bo nie zacząłem jeszcze ;) ) tu wlaśnie chodzi o to, żebyś wyciągnął z tej bitwy jak najwięcej. Tutaj wyjadacze robią te modele for fun więc mają możliwość udzielić cennych rad, warto słuchać.
Orangegraphics Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Ja też jeszcze jestem daleko za wami, może w weekend coś nagdonie ale na razie wogóle czasu nie mam na to. a szkoda;)
Smoku Napisano 12 Październik 2010 Autor Napisano 12 Październik 2010 Dobrze, będę wrzucał mniejsze etapy żeby nie pchać się dalej jak coś jest do kitu, posiedzę dziś nad tym w nocy bo będe miał okazje się wyspać z jutra na czwartek ;P. Rany chyba nigdy nie podchodziłem do niczego więcej niż drugi raz a do tego już 5 ...
Berger Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Hm...chyba lepiej 5 raz od początku, niż 3 razy ten sam model :D
Smoku Napisano 12 Październik 2010 Autor Napisano 12 Październik 2010 Jeśli ot też jest jakieś pofaloweane to nie robie dalej bo chyba mam keipski wzrok i nie będe nigdy tego umiał sam dostrzec ;p
Berger Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Bryła jak bryła; pokazuj z siatkami na tym etapie i nie wycinaj szyb ani niczego, bo już masz na rogach bugi. Bok też prosto nie wygląda.
Zarowa Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 smoku nie denerwuj się, tylko usiądź na spokojnie i postaraj sobie wzrokowo rozplanować siatkę :) Termin mamy tak odległy, że nie trzeba się spieszyć ;) Narazie siekasz te bazy, nie chcem cię martwić, ale ta też faluje w wielu miejscach. Nie wiem, może spróbuj modelować po elemencie, być może bedzie ci łatwiej utrzymać równe powierzchnie. Stawiaj na dokladność, nie na prędkość :) Nie poddawaj się, działaj dalej, życzę powodzenia :)
Smoku Napisano 12 Październik 2010 Autor Napisano 12 Październik 2010 To miejsc egdzie brzydko siatka leży to i tak szyba ale lepiej żeby tka nie było nie? PS: Zarowa dzięki :)
Smoku Napisano 12 Październik 2010 Autor Napisano 12 Październik 2010 To się chyba dziś przekimam, pomyślę, ale coś czuje że jak spędze przy tym nawet pare dni to się okaże że jest pogięte.
Smoku Napisano 13 Październik 2010 Autor Napisano 13 Październik 2010 (edytowane) uf chyab nie ejstem stworzony do robienia samochodow planuje tu iówdzie dodac edgea, nim zageszcze do edycji Edytowane 13 Październik 2010 przez Smoku
Podstavsky Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 smoku - robiona od początku siata budy dosyć fajnie wygląda. Wygładzenia z viewporta przypominają początkowe rendery Nissana S13 Pana Bubu :) Fela ma parę błędów. Popatrz na obszar pomiędzy szprychami powyżej i poniżej otworu na śruby. Wystarczy kilka vertexów pchnąć wgłąb feli i będzie lepiej!
Smoku Napisano 14 Październik 2010 Autor Napisano 14 Październik 2010 Witaj Podstavsky Jak mówiłem jest to zalążek :), będę poprawiał zaraz, ale zrobiłem przerwę na jedzenie więc postanowiłem wrzucić o powstało. i właśnie nim wznowie rpace może ktoś coś zauważy:) Mam nadzieje bryła akroseri nie zawiera teraz fal :D
cortes Napisano 15 Październik 2010 Napisano 15 Październik 2010 no w koncu sie posłuchałeś ! :D troche krzywo ale teraz juz nie zmienisz, jest z 1000 razy lepiej :)
Berger Napisano 15 Październik 2010 Napisano 15 Październik 2010 Jak już konwertujesz bryłe to rób to na obydwu połówkach albo daj MS na szczyt stosu modyfikatorów, bo teraz masz próg na górze wozu, który musisz ręcznie poprawiać.
Smoku Napisano 15 Październik 2010 Autor Napisano 15 Październik 2010 Hej dzieki cortes,brazniew ta fałdaka była wynikiem tylko tak luźno zestawionych połówek w symmetry, wystarczyło je przesunąć od siebie o pare punktów :) dziś mi się więcej nie chce idę się zrelaksować po ciężkim dniu =D
Podstavsky Napisano 15 Październik 2010 Napisano 15 Październik 2010 Łojojoj! Siatek urósł naprawdę solidnie. Miej na uwadze i w miarę możliwości popraw sobie troszeńkę falowania zderzaka. Są minimalne, ale jednak. Widzę, że nie odpuszczasz smoku i chwała Ci za to :)
Smoku Napisano 15 Październik 2010 Autor Napisano 15 Październik 2010 Podstavsky Dzięki sam jestem zaskoczony że mam do tego tyle cierpliwości normalnie juz dawno bym to w pi*** rzucił :) ale jakoś bitwa mnie motywuje. Wiesz co to nie faluje tak się układa kolor bo jest mała głębia koloru. w innym rzucie to się nie faluję, choć może i faktycznie coś tam ejst an rzeczy później się przyjrzę bo już nie chce mi się dziś maxa odpalać =D
Podstavsky Napisano 15 Październik 2010 Napisano 15 Październik 2010 Aha :) W takim razie super! Jeśli poprawiłeś tą bruzdę z łączenia połówek to dla mnie jest naprawdę wporzo i sam chciałbym tak równomiernie rozłożyć siatę. Ja się dziwię, że mój model przy takiej nierównomierności daje zaskakująco dobre efekty... Może to też kwestia algorytmów rozpięcia podziałów powierzchni względem wierzchołków. No cóż. Lecisz dalej! :)
Smoku Napisano 15 Październik 2010 Autor Napisano 15 Październik 2010 Myślę, że to kwestia softa ma bardzo duże znaczenie :) zauważyłem że sporo rzeczy, które w maxie wyjdą paskudnie w blenderze wyjdą ładnie i abarot.
pecet Napisano 15 Październik 2010 Napisano 15 Październik 2010 Widać postępy ale powierzchnia nad tylnym nadkolem zdecydowanie do poprwy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się