Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 232
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może i racja Cortes nie dzialam w innym sofcie, mialem tylko kiedyś krótką styczność z blenderem, bo s umie od niego zacząłem zabawę z 3D i jeszcze krótszą z mayą. A tak ogólnie dziękuję za trochę ciepłych słówbbandi i Stachu :)

 

Felga Yakuza drift black four, do której jeszcze zrobię kapsel z logiem ale teraz idę już lulu :)

felih.png

 

przechwytywanienw.png

Napisano (edytowane)

i kapselek, smok na nim będzie ale już jak tekstura bo oryginale nie jest tłoczony:

kapsel.png

chyba będe musiał poprawić otwory na śruby i uprzedzam z góry pytanie o ile dobrze sie przyjrzałem oryginałowi, a cięzkie to było zadanie bo strasznie czarny jest to są takie uwypuklenia do środka od szprych w kierunku środka(to nie jest pogniecione)

Edytowane przez Smoku
Napisano

cortes przynajmniej o tyle dobrze, że się nie płaci za to, co się wyrenderuje :D

Jeśli uważasz smoku, że takie będą ładne - to czemu nie? Brakuje w nich troszkę takich agresywniejszych tłoczeń (krawędzi). Chętnie bym zobaczył z oponą.

Geometrię otworów na śruby popraw obowiązkowo! :)

Napisano (edytowane)

Cortes matko co z tego, że ma napęd na 4 koła? :P nikt nie wiedział pewnie o tym nim tego nie napisałeś. Te zostają bo mi się podobają.Podstavsky naturalnie poprawię :) i w sumie może masz rację żeby je co nie co zaostrzyć :P a opona jest brzydka, więc jakoby jej na razie nie było ...

Edytowane przez Smoku
Napisano

Tyle na razie zrobiłem, zderzak mi sie pogiął w okolicy koła i wyciącia wlotu frontowego na rogach coś tam się bugi porobiły, ale i tak zamieszczam, miejsce styku kierunkowskazu z tą wstawką jest nie równe ale jutro obiecuję to poprawić :)

frontgk.png

frontwf.png

Napisano

Ważne, że to widzisz! Ja sobie zagęściłem za mocno na zderzaku i takie jaja powychodziły, że kurna pousuwałem ponad połowę loop'ów i w miarę poprawiłem a i dalej jest krzywo :D

Nie szkodzi - jest możliwość obracania i patrzenia pod różnymi kątami? Jest. Zatem do dzieła, bo jestem w podobnej sytuacji co Ty smoku :)

Napisano

Pomęczyłem to trochę i chyba jest już nieźle nie? ale coś mi w tym nie pasi jeszcze

okip.png

A tu oponka własnego pomysłu póki co więc pewnie się jeszcze zmieni na jakiś oryginał

plik.png

Napisano

Szanowny Panie! Niezły postęp poczyniłeś od momentu prezentacji pierwszych siatek modelu...

Co mógłbyś poprawić moim zdaniem:

- miejsce pod znaczkiem Mitsubishi

- zapewne zagęszczenie siatki spowodowane przedziałkami wlotów (tych mniejszych) powoduje naprostowanie powierzchni tego pasa nad nimi i wygląda na lekko kanciaste

- chamfer (czy jak to się tam nazywa w 3ds :P ) w cięciu miejsca na przednie światło po stronie maski jest większy a po stronie zderzaka mniejszy

Poza tym nie ma żadnych zastrzeżeń :) Naprawdę widać efekty wtedy, kiedy się robi wolniej a dokładniej!

 

Co do koła. Hmm - nawet ładnie wygląda ta obręcz :) Porzesz ją trochę i zapakuj szerszą oponkę (taką w okolicach 245).

Nalegam, żebyś wyostrzył krawędzie ramion! Będą bardziej efektowne!

Nie zapomnij o geometrii otworów na śruby.

 

Eh - nagadałem się, bo cierpię też bolączki z tym swoim badziew-meshem...

Napisano

O rany Podstavsky to się naprodukowałeś :), ale dziękuję, miejsce pod logiem jest do poprawy :P miałem nadzieję, że tego nie widac i mi się tylko zdaje. Drugi myślnik nie bardzo zrozumiałem ale jeśli dobrze rozumuje, to tam nie ma zagęszczenia na rzecz słupków na pionowej części zderzaka, a tylko na płaskiej tej wepchniętej. popatrzyłem troszkę na tą felgę i żeby wstawić te chamfery tam musiałbym się cofnąć sporo a nie mam zapisu innego niż ten, co za tym idzie chyba bym musiał machnąć od nowa ale że felgi są widocznym elemntem może i warto, geometria otworów poprawiona w takim ujęci ich specjalnie nie widać :P i w maska jest po prostu cieńsza.

Napisano

E tam się naprodukowałem - dobrze spojrzeć na postępy pracy różne od BMW 850 CSi :D Także cała przyjemność po mojej stronie :)

Troszkę szkoda smoku że nie zapisałeś mesha przed MS'em... Ja robię tak, że maksymalnie wyciągam geometrię na kanciastej siatce a dopiero potem ładuję wygładzanie + podziały powierzchni (w Blenderze to Smooth+Subsurf) :) Zapisuj sobie zawsze stan przed taką operacją uniemożliwiającą edycję, bo model może się okazać bardzo dobry (ew. do lekkiej modyfikacji/uwydatnienia jakiegoś kształtu) a naniesienie czegokolwiek będzie zamkniętę :)

 

PS: Aha - byłbym zapomniał: Ameryki tym postem nie odkryłem :D

Napisano

A jednak da się poprawić :) nie było zapisu ale został plik autoback bo mnie raz wywaliło z maxa przy robieniu :D to da się zrobić jeszcze :)

Napisano

przedadziłeś z tym czerwonym rantem na feldze ...tsw_spa_matt_black_DHQ.jpg zwroc uwage tutaj jest raptem kilka mm czerwonego wydaje mi sie ze tak bedzie lepiej :D ale to w koncu twoja fela hehe !! POWODZENIA w dalszym dlubaniu

Napisano

To nieważne ile jest mm czerwonego. Natomiast zwróciłem jeszcze jedną uwagę: otóż ten rant czerwony jest chyba daleko poza oponą. Nie będzie to śmiesznie wyglądało? Możesz zrobić naciąg opony - jak najbardziej, ale pokombinuj z tym rantem smoku :)

Napisano (edytowane)

Pokombinuję nie omieszkam, słuszna uwaga Podstavsky, a sysol to jest zupełnie inna felga czerwony rant (poszerzam terminologie, bo jestem na prawdę noga w samochodowych sprawach) mógłby być faktycznie mniejszy a robiłem z tego

yakuzadrftblackfour.jpg

Edytowane przez Smoku
Napisano

Tak - czyli ta krawędź w czerwonej części wystaje. Możesz ją usunąć i zrobić takie gładkie zapadnięcie jak ze zdjęcia?

Otwór centrujący z dekielkiem jest wporzo, natomiast poszerz sobie średnicę otworów na śrubki :)

Napisano

No racja Podstavsky te nieszczęsne otwory na śruby mają ciągle jakiś problem ze swoją racją bytu, ale swoją drogą nie sądzisz, że te krawędzie na oryginale wcale nie są ostre?

Napisano

smoku racja! Ale wiesz czym jeszcze nadrabiają? Już Ci pokażę co przyuważyłem.

Na poniższym zdjęciu ramiona rozchodzą się na boki wraz ze zwiększaniem się ich głębokości:

Nis_Max_Wheel.JPG

To samo jest w feldze, którą modelujesz! Moim zdaniem w takiej sytuacji przyokrąglenie ramion mogłoby zostać (oczywiście jest to subiektywne odczucie maniaka felg :D ). U Ciebie podkreślenie ramiona powinno się zatem odbywać nieco inaczej - przez właśnie zwiększenie krawędzi (bez przesady oczywiście - nie powinno się dać ciąć palców przy zakładaniu obręczy na piastę :) ).

Ale to gdybanie i tylko takie głośne myślenie, bo widzę, że wkręcasz się w taki custom ride :) Więc możesz zastosować co Ci się podoba i co Ci wyobraźnia podyktuje. Ja obrałem kurczowe trzymanie się fabrycznego modelu i mogę tego pożałować, bo z lekka mi narazie coś nie idzie d(^^,)b

Napisano

No muszę zrobić felgę ostrą i ostatecznie zdecyduję co mi bardziej się podoba, bo w końcu ma mi się podobać :) z tym zagłębianiem się ramion to słuszna uwaga lecz do zauważenia dla takiego "maniaka felg" jak Ty :P a tak się zastanawiam swoją drogą, bo jest dozwolony tuning w regulaminie bitwy, ale to może być taki na własną rękę ale poparty dowodami w rzeczywistości? bo na różnych 3000 gt tuningowanych pojawiają się różne udoskonalenia które mi się podobają ale z każdego bym coś uszczkną i złożył zupełnie oryginalną całość

 

ps : z fabrycznym też dasz rade :D

Napisano

I hope so ;)

Co do tuningu - nie mam pojęcia - nie jest to sprecyzowane. Więc wykorzystaj nieścisłości regulaminu bitwy i zagraj jak Brawn GP z dyfuzorem w poprzednim sezonie F1 :D

 

A tak na serio to zapytałbym thunder'a - nie zaszkodzi zapewne ;)

Napisano
A tak się zastanawiam swoją drogą, bo jest dozwolony tuning w regulaminie bitwy, ale to może być taki na własną rękę ale poparty dowodami w rzeczywistości? bo na różnych 3000 gt tuningowanych pojawiają się różne udoskonalenia które mi się podobają ale z każdego bym coś uszczkną i złożył zupełnie oryginalną całość

 

NIe wiem jak inni, ale mi chodzilo(w sensie tuningu) o czesci, ktore sa ogolno dostepne ;]

Napisano

Bubu dzięki wielkie za info :)

Nie mialem za bardzo czasu ostatnie dwa dni, trochę podłubałem za to dziś, zmieniłem zderzak na inny, wywaliłem aktualnie drzwi bo przeoczyłem coś na pewnym etapie i nie mogę tego cofnąć więc zrobię je od nowa i skorzystam i zrobię trochę inaczej, troszkę muszę wypukać ten zderzak i ogólnie go poprawić bo zrobiłem go trochę poglądowo czy zapasuje mi do reszty i pare innych rzeczy, ale chyba tragedii już nie ma co?

3000b.png

Napisano

Podstavsky z dachem jeszcze nic nie przedsięwziąłem :) drzwi przynajmniej tak się dopatrzyłem mają taki dziwny kształt a w tym rzucie, faktycznie nie fortunnie wygląda.

tak z boku i ze wzorem. A co do wlotu to chodzi Ci o zderzak tak?

20666957.png

mitsubishi3000gt5.jpg

Napisano

wiesz co nie miałem innej pod ręką :D ale ogólnie w 3000 gt wygląda to prawie identycznie, jeśli to tak bardzo razi w oczy to mogę od biedy to naprostować. a korzystam z tego bo podoba mi się kilka ulepszeń które mam zamiar ukraść z tego modelu. także wydaj mi się że ten kształt drzwi nie będzie zły. a zderzak pisałem że jest poglądowy :) jeszcze się w nim sporo zmieni, także nie ma co go oceniać, jest na tamtym wrzucie żeby nie wyło, ze takie dziursko jest :P

Napisano

Aha - bo ja cały czas o tym wzorcu itd. że względem oryginału - wiesz - przez to E31 wpadłem w manię :D

Chociaż z drugiej strony obadaj taką rzecz, że jak chcesz dostosowywać styl drzwi do tzw. scyzorów to wymieniasz zawiasy, teleskopy i przeróżne mocowania. Drzwi zazwyczaj zostają albo są dokładane pasujące pod wycięcie w karoserii. A tego nie wiem, czy 3000GT ma je identyczne jak w Eclipse 2g :) To już należy do Ciebie, bo znasz model. Ja tylko zwróciłem uwagę na taki aspekt.

 

Ogólnie możesz być bardzo zadowolony z postępów. Wreszcie to wygląda jak "człowiek" :)

Napisano

Dzięki Podstavsky :)Holender a miało wyglądać jak samochód :P a z drzwiami obawiam, się że będę musiał sporo zmienić bo chcę zrobić podnoszone do góry jak tu :

mitsubishi3000gt203188.jpg

 

tylko nie mogę znaleźć zdjęć aby przebadać zawiasy, także z drzwiami i poprawianiem się wstrzymuję póki co, a dobiorę się mu teraz dla odmiany do tyłka :D

 

Macie jakieś rady w kwestii takich drzwi ?

Napisano

Sporo z tych rzeczy które tam są nie ujrzy nawet światła randera bo będzie czym zakryte :P ale wiem, że są bugi. po prostu nie zależy mi na dopracowywaniu elementów, któe nie będą mocno wyeksponowane :)

Napisano

Hooolly damn! Ale żeś zamach wykonał :O

To już podchodzi pod poważny terror!

Początkowo myślałem, że wymodelowałeś BBS'y CK (nie poznałem tych obręczy), ale zdecydowanie za mało ramionek :)

Pokrywa zaworów jakiego koloru będzie (bo nie sądzę, żeby wszystko na koniec w clay'ach się ostało)? :D

Sprężareczki widzę są, komora wyprofilowana z grodziami - mmm! Elegansio!

Pamiętaj tylko o tym zderzaku. No i przydałby się jakiś test-render!

Napisano

Dziękuję za trochę pozytywów :) Powiem tak, w tym upie karoseria nie zmieniła się nic od poprzedniego :) jest aby nie był goły silnik, bo mało go jeszcze :P Kr3tz ciekawie to może będzie z następnym modelem, jak zabiore się ze zdobytym doświadczeniem, teraz nie będę z tego zadowolny na pewno nie z karoserii Podstavsky dziękuję za zaznaczenie sam nie zauważyłem tego i owego :) Ale mój plan na ten samochód jest taki by niedoskonałości w karoserii zasypać detalem, na który mam wyjątkową ochotę :) mam zamiar zrobić każdy widoczny element, jeśli starczy mi na to czasu. Jeszcze dziś postaram się coś zmienić w karoserii. Ogólnie dziękuję za dostrzeganie błędów. bo jest ich cała masa :) Pozdrawiam wszystkich

 

EDIT: Jeszcze do Podstavsky`ego, kolory chyba zostaną jak w oryginalnym silniku albo będą dopasowane do lakieru samochodu, później umieszczę referke w którą wlepiałem ślipia jak to modelowałem :)

Napisano

smoku bardzo dobrze lecisz! Narazie pomimo wspomnianych błędów (chyba jeszcze nie wyeliminowałeś) jest fantastycznie :D

Ja dziś odpuściłem modelling. Zająłem się lakierami hehe ;)

Napisano

No coś gmerałem przy zderzaku ale wyszło paskudnie, i wróciłem do punktu wyjścia, być może zrobię go od nowa (znowu) dziś robiłem tylko wycieraczki i dupke. Ja lakiery i render zostawiam na koniec, boję się ich :P nie znam się zupełnie na renderowaniu dopieraniu materiałów i ustawianiu oświetlenia.

Napisano

Tylko? Dla mnie to jest sporo. Rób codziennie w takim tempie a model się rozrośnie do 5 mln poly do 01.01.2011 :D

Co do tych nieszczęsnych lakierów - zabrałem się za to, bo nie chciało mi się dziś jakoś modzić w mesh'u a z materiałów jestem chyba jednym z ostatnich na tym forum... Po prostu nie umiem stworzyć takiej powierzchni i odbić, jakie zapragnę.

Napisano

Tylko, bo gdybym był pewny tego co robię robiłbym dwa razy szybciej a nie jestem. Często coś robię sprawdzam potem cofam i próbuje inaczej i patrze jak wychodzi lepiej ale uczę się przy tym :) A bardzo możliwe że rozrośnie się do tylu poly, bo teraz ma tyle a jest to tylko karoseria w której jeszcze parę elementów potrzebuje większego wygładzania, zaczątek silnika, zawieszenie i koła a przecież jeszcze interior i na koniec jakaś scenka (myślałem o warsztacie)

 

poly.png

EDIT:

PS. zauważyłem ze wycieraczka z tyłu jest do kitu, i ją zmienie bo ta sama co z przodu i zamała jest to raz a dwa ma docisk powietrzny nie potrzebnie

Napisano

No może faktycznie przesadziłem z kołami, ale jakoś tak wyszło, Komputerowi to nie zaszkodzi przecież nie ucieknie ode mnie że go męczę :)(taką mam nadzieje), a mi też nie zaszkodzi bo nie będę tego animować ani nic, także skoro to ma być scenka tylko to nie widzę większej potrzeby oszczędności.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności