Berger Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 (edytowane) Wszyscy się powoli rozkręcają to ja też, a co! Narazie tylko baza pod model, walcze z uzyskaniem powierzchni w miare oddanych tym z rzeczywistości :) Trudna sprawa, choć na pierwszy rzut oka na taką nie wygląda. Kilka miejsc sobie jeszcze przemyśle na spokojnie, szczególnie przy dachu. Edytowane 4 Październik 2010 przez Berger
cortes Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 (edytowane) będzie o co walczyć :D prosto i równomiernie :) EDIT: jeżeli możesz to skaluj obrazki tak do szer max 1200, i wrzucaj po całości Edytowane 4 Październik 2010 przez cortes
Berger Napisano 5 Październik 2010 Autor Napisano 5 Październik 2010 Ok, myśle, że jak poprawie kilka rzeczy po ms to już w takiej siatce można modelować detal :)
Berger Napisano 5 Październik 2010 Autor Napisano 5 Październik 2010 Dzięki, z buta podzieliłem model na części, narazie nie wyglądają one efektownie bez grubości, ale to już potem będzie robione. Dzięki temu moge sobie teraz kilka niezależnych edgeloopów pododawać :)
Podstavsky Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 Brazniew - bardzo sprawnie Ci to idzie i rzeczywiście ładnie rozpiąłeś siatę. To zagęszczenie to jakiś subdivide czy robisz nowe loopy?
Berger Napisano 5 Październik 2010 Autor Napisano 5 Październik 2010 Podstavsky: zwykle nowe loopy, chyba że jakaś część wybitnie potrzebuje gęściejszą siatkę niż reszta.
Podstavsky Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 Brazniew - jak Ty to tak szybko wyprowadzasz? :) Naprawdę pieruńsko szybko i dokładnie lecisz! Brawa!
Smoku Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 No ładnie, ładnie. Faktycznie ma niezłe tempo i jakość :)
cortes Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 masz szybki workflow :D musze poćwiczyć bo mi tak szybko jeszcze nie idzie
indian Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 no młody, normalnie samochodowo-modelarskie odkrycie roku :) pięknie Ci to idzie, masz świetne tępo tylko pozazdrościć i czekać na więcej :) salut.
NV Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 poka siaty z wycinkami , bo inaczej sie nie liczy - przeciez wiesz ;D
Berger Napisano 5 Październik 2010 Autor Napisano 5 Październik 2010 Dzięki wszystkim, ale uwierzcie, że model tak strasznie dobry nie jest ;) Tutaj ostatni na dzisiaj up + siatki, jutro pierwsze co to poprawie przetłoczenie na masce i boczny kierunkowskaz. Taki dzyndzel na uszczelke:
Berger Napisano 5 Październik 2010 Autor Napisano 5 Październik 2010 Ok, tamten jednak nie był ostatni:
cortes Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 :) dodawaj od razu siatki bo tak to słabo :P bez siatek sie nie obedzie :P
Zarowa Napisano 5 Październik 2010 Napisano 5 Październik 2010 Pięknie ci to idzie (za szybko hehe ;) ) Ja nie zdąrze zacząć, a ty skończysz :D
Berger Napisano 6 Październik 2010 Autor Napisano 6 Październik 2010 Dzięki wszystkim Dzisiaj miałem nieco mniej czasu, więc i nieco mniejszy progress :) Trochę tyłu i jakaś baza pod światło w którą można potem nieco detalu powsadzać. Światła będą już raczej bardziej "dzisiejsze", ogólnie model ma wyglądać tak jak odrestaurowany stary dobry wózek :)
Podstavsky Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 Kibicuję, bo naprawdę robisz fajne rzeczy. Z siatek wyżej wynika, że robiłeś chyba grubość blachy, czy tak? Swoją drogą nie lubię za bardzo Corvetty C4 (C3 Stingray - to było coś!), ale czekam niecierpliwie na jeden szczególny element, który z niej kocham :)
Berger Napisano 7 Październik 2010 Autor Napisano 7 Październik 2010 Podstavsky: Grubości nadałem dopiero dzisiaj:
Lucas Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 Żeście się uparli na te siatki;). Skoro wszystko wygląda w porządku to widocznie Brazniew nie potrzebuje korekty siatki. I dlatego właśnie gratuluję - ładny model, równo i gładko, powodzenia dalej.
NV Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 Wlasnie chodzi o to że wszystko gra ;) Chodzi żeby pokazywał dla tych co się uczą. Ja z jego siatek też się przecież mogę uczyć tym bardziej ze nie opanowałem mid-poly. Po to jest tez taka bitwa żeby uczyć się od siebie. Powinno być w zasadach ze pokazujemy siatki jak to w speed modelingu.
Berger Napisano 7 Październik 2010 Autor Napisano 7 Październik 2010 Poprostu te siatki nie są tak strasznie dobre w niektórych miejscach, ale jeśli tak nalegacie :) Tutaj felga bez detali, opona jeszcze stara z challengera:
Podstavsky Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 Haha! Obawiałem się tego, że nie wybierzesz blade'ów :D http://www.netcarshow.com/chevrolet/1983-corvette_c4/1280x960/wallpaper_04.htm Trudno - da się przecierpieć :)
Berger Napisano 7 Październik 2010 Autor Napisano 7 Październik 2010 Nie ta wersja Corvetty niestety ;)
Podstavsky Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 To był przykład felg, a nie budy ;) W gwoli ścisłości: http://www.motorera.com/corvette/1980/1989/89white2.jpg
Berger Napisano 7 Październik 2010 Autor Napisano 7 Październik 2010 Zawsze można zrobić drugą felgę, tymbadziej, że jakaś złożona nie jest :)
Podstavsky Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 Byłoby naprawdę świetnie :) IMO to jedna z najpiękniejszych obręczy stockowych :)
Berger Napisano 7 Październik 2010 Autor Napisano 7 Październik 2010 Zrobię ją może na weekendzie, zauważyłem, że bok przy słupku jest trochę inny niż u mnie i pasuje to poprawić, więc jak to zrobię to zajmę się spowrotem dołem.
indian Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 Jest w pytkę :) Ostro jedziesz chłopcze, czekam na kolejne upki. salut.
cortes Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 oj popraw dach bo troche boli jak tak wystaje z boku :P Grubo z tą bryłą :P
Berger Napisano 9 Październik 2010 Autor Napisano 9 Październik 2010 Ok, weekend, tak więc można coś porobić, podrzucam kilka duperelków, logo czy wydech dość podglądowe póki co:
pecet Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 Wszystko ładnie, tylko te rynny zastąp tłumikami ;)
Berger Napisano 9 Październik 2010 Autor Napisano 9 Październik 2010 pecet: Dzięki, nawet nie zauważyłem :P
Smoku Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 Eh no nie ma się do czego przyczepić. Świetnie Ci idzie. propsy :D
Berger Napisano 9 Październik 2010 Autor Napisano 9 Październik 2010 Dzięki wszystkim, na dzisiaj wystarczy:
blomd Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 No, ładnie ładnie... w 5 dni wymodelować prawie cały samochód z zewnątrz to na prawdę bardzo dobry wynik ;) Ja jednak na Twoim miejscu bym tak się nie spieszył i dopieścił wcześniej szczegóły, bo do deadline jeszcze szmat czasu. Mam takie dziwne wrażenie, że nadkola i boczna linia samochodu nie są do końca proste. Poza tym, to b. przyzwoicie ;P
Berger Napisano 9 Październik 2010 Autor Napisano 9 Październik 2010 blomd: Dzięki, czywiście jest tam kilka bugów typowych dla poly modelingu takich jak odstające blachy na dachu, ale to już poprawię sobię na ostatnim poziomie Mesh Smootha :) Co do nadkoli, być może efekt krzywości osiągnąłem poprzez dodanie tych śmiesznych wypełnień, wkońcu i tak zrobie je ponownie zgodnie z oryginałem, ale nie lubie takich pustych przestrzeni mieć przy pracy :)
cortes Napisano 9 Październik 2010 Napisano 9 Październik 2010 no jak dla mnie prosto wszędzie aż za ;P tylko jeden problem: looknij na org: i model:
Berger Napisano 9 Październik 2010 Autor Napisano 9 Październik 2010 cortes: Nie strasz mnie :P Na szczęście tylko na tym zrzucie tak się refleks ułozył, na poprzednich jest ok. Tymbardziej się wystraszyłem, że już raz to poprawiałem jeszcze przy bazie :D
Kr3tz Napisano 10 Październik 2010 Napisano 10 Październik 2010 Idę na kawę; jak wrócę, to reszta ma być skończona. Zacząłeś się opierniczać ostatnio.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się