Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wszyscy się powoli rozkręcają to ja też, a co! Narazie tylko baza pod model, walcze z uzyskaniem powierzchni w miare oddanych tym z rzeczywistości :) Trudna sprawa, choć na pierwszy rzut oka na taką nie wygląda.

 

001opm.th.jpg

 

001msk.th.jpg

 

002awm.th.jpg

 

002msc.th.jpg

 

Kilka miejsc sobie jeszcze przemyśle na spokojnie, szczególnie przy dachu.

Edytowane przez Berger

  • Odpowiedzi 95
  • Wyświetleń 8,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

będzie o co walczyć :D

prosto i równomiernie :)

 

EDIT: jeżeli możesz to skaluj obrazki tak do szer max 1200, i wrzucaj po całości

Edytowane przez cortes

Napisano
  • Autor

Ok, myśle, że jak poprawie kilka rzeczy po ms to już w takiej siatce można modelować detal :)

 

003bj.jpg

 

004imu.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki, z buta podzieliłem model na części, narazie nie wyglądają one efektownie bez grubości, ale to już potem będzie robione. Dzięki temu moge sobie teraz kilka niezależnych edgeloopów pododawać :)

 

005jhh.jpg

 

006lwy.jpg

Napisano

Brazniew - bardzo sprawnie Ci to idzie i rzeczywiście ładnie rozpiąłeś siatę.

To zagęszczenie to jakiś subdivide czy robisz nowe loopy?

Napisano
  • Autor

Podstavsky: zwykle nowe loopy, chyba że jakaś część wybitnie potrzebuje gęściejszą siatkę niż reszta.

Napisano

Brazniew - jak Ty to tak szybko wyprowadzasz? :) Naprawdę pieruńsko szybko i dokładnie lecisz! Brawa!

Napisano

No ładnie, ładnie. Faktycznie ma niezłe tempo i jakość :)

Napisano

masz szybki workflow :D musze poćwiczyć bo mi tak szybko jeszcze nie idzie

Napisano

no młody, normalnie samochodowo-modelarskie odkrycie roku :)

pięknie Ci to idzie, masz świetne tępo tylko pozazdrościć i czekać na więcej :)

salut.

Napisano

poka siaty z wycinkami , bo inaczej sie nie liczy - przeciez wiesz ;D

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim, ale uwierzcie, że model tak strasznie dobry nie jest ;) Tutaj ostatni na dzisiaj up + siatki, jutro pierwsze co to poprawie przetłoczenie na masce i boczny kierunkowskaz.

 

008zse.jpg

 

011lh.jpg

 

Taki dzyndzel na uszczelke:

 

009ol.jpg

 

010asn.jpg

Napisano

:) dodawaj od razu siatki bo tak to słabo :P bez siatek sie nie obedzie :P

Napisano

Pięknie ci to idzie (za szybko hehe ;) ) Ja nie zdąrze zacząć, a ty skończysz :D

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim

Dzisiaj miałem nieco mniej czasu, więc i nieco mniejszy progress :) Trochę tyłu i jakaś baza pod światło w którą można potem nieco detalu powsadzać. Światła będą już raczej bardziej "dzisiejsze", ogólnie model ma wyglądać tak jak odrestaurowany stary dobry wózek :)

 

013xv.jpg

 

014nv.jpg

 

015bj.jpg

 

016moo.jpg

Napisano

Kibicuję, bo naprawdę robisz fajne rzeczy.

Z siatek wyżej wynika, że robiłeś chyba grubość blachy, czy tak?

 

Swoją drogą nie lubię za bardzo Corvetty C4 (C3 Stingray - to było coś!), ale czekam niecierpliwie na jeden szczególny element, który z niej kocham :)

Napisano

Siatki pokazuj jak juz robisz up'y :p

Napisano

Żeście się uparli na te siatki;). Skoro wszystko wygląda w porządku to widocznie Brazniew nie potrzebuje korekty siatki. I dlatego właśnie gratuluję - ładny model, równo i gładko, powodzenia dalej.

Napisano

Wlasnie chodzi o to że wszystko gra ;) Chodzi żeby pokazywał dla tych co się uczą. Ja z jego siatek też się przecież mogę uczyć tym bardziej ze nie opanowałem mid-poly. Po to jest tez taka bitwa żeby uczyć się od siebie. Powinno być w zasadach ze pokazujemy siatki jak to w speed modelingu.

Napisano
  • Autor

Poprostu te siatki nie są tak strasznie dobre w niektórych miejscach, ale jeśli tak nalegacie :) Tutaj felga bez detali, opona jeszcze stara z challengera:

 

019wic.jpg

 

020ul.jpg

Napisano
  • Autor

Zawsze można zrobić drugą felgę, tymbadziej, że jakaś złożona nie jest :)

Napisano
  • Autor

Zrobię ją może na weekendzie, zauważyłem, że bok przy słupku jest trochę inny niż u mnie i pasuje to poprawić, więc jak to zrobię to zajmę się spowrotem dołem.

Napisano

Jest w pytkę :)

Ostro jedziesz chłopcze, czekam na kolejne upki.

salut.

Napisano

oj popraw dach bo troche boli jak tak wystaje z boku :P

 

Grubo z tą bryłą :P

Napisano
  • Autor

Ok, weekend, tak więc można coś porobić, podrzucam kilka duperelków, logo czy wydech dość podglądowe póki co:

 

021mj.jpg

 

022rjz.jpg

Napisano

Eh no nie ma się do czego przyczepić. Świetnie Ci idzie. propsy :D

Napisano

Hehe braziew zrobił nam speed modeling :D

Napisano

No, ładnie ładnie... w 5 dni wymodelować prawie cały samochód z zewnątrz to na prawdę bardzo dobry wynik ;) Ja jednak na Twoim miejscu bym tak się nie spieszył i dopieścił wcześniej szczegóły, bo do deadline jeszcze szmat czasu.

Mam takie dziwne wrażenie, że nadkola i boczna linia samochodu nie są do końca proste.

Poza tym, to b. przyzwoicie ;P

Napisano
  • Autor

blomd: Dzięki, czywiście jest tam kilka bugów typowych dla poly modelingu takich jak odstające blachy na dachu, ale to już poprawię sobię na ostatnim poziomie Mesh Smootha :)

Co do nadkoli, być może efekt krzywości osiągnąłem poprzez dodanie tych śmiesznych wypełnień, wkońcu i tak zrobie je ponownie zgodnie z oryginałem, ale nie lubie takich pustych przestrzeni mieć przy pracy :)

Napisano

no jak dla mnie prosto wszędzie aż za ;P tylko jeden problem:

looknij na org:

89vette.th.jpg

i model:

028rb.th.jpg

Napisano
  • Autor

cortes: Nie strasz mnie :P Na szczęście tylko na tym zrzucie tak się refleks ułozył, na poprzednich jest ok. Tymbardziej się wystraszyłem, że już raz to poprawiałem jeszcze przy bazie :D

Napisano

Idę na kawę; jak wrócę, to reszta ma być skończona. Zacząłeś się opierniczać ostatnio.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności