Napisano 4 Październik 201014 l Wszyscy się powoli rozkręcają to ja też, a co! Narazie tylko baza pod model, walcze z uzyskaniem powierzchni w miare oddanych tym z rzeczywistości :) Trudna sprawa, choć na pierwszy rzut oka na taką nie wygląda. Kilka miejsc sobie jeszcze przemyśle na spokojnie, szczególnie przy dachu. Edytowane 4 Październik 201014 l przez Berger
Napisano 4 Październik 201014 l będzie o co walczyć :D prosto i równomiernie :) EDIT: jeżeli możesz to skaluj obrazki tak do szer max 1200, i wrzucaj po całości Edytowane 4 Październik 201014 l przez cortes
Napisano 5 Październik 201014 l Autor Ok, myśle, że jak poprawie kilka rzeczy po ms to już w takiej siatce można modelować detal :)
Napisano 5 Październik 201014 l Autor Dzięki, z buta podzieliłem model na części, narazie nie wyglądają one efektownie bez grubości, ale to już potem będzie robione. Dzięki temu moge sobie teraz kilka niezależnych edgeloopów pododawać :)
Napisano 5 Październik 201014 l Brazniew - bardzo sprawnie Ci to idzie i rzeczywiście ładnie rozpiąłeś siatę. To zagęszczenie to jakiś subdivide czy robisz nowe loopy?
Napisano 5 Październik 201014 l Autor Podstavsky: zwykle nowe loopy, chyba że jakaś część wybitnie potrzebuje gęściejszą siatkę niż reszta.
Napisano 5 Październik 201014 l Brazniew - jak Ty to tak szybko wyprowadzasz? :) Naprawdę pieruńsko szybko i dokładnie lecisz! Brawa!
Napisano 5 Październik 201014 l masz szybki workflow :D musze poćwiczyć bo mi tak szybko jeszcze nie idzie
Napisano 5 Październik 201014 l no młody, normalnie samochodowo-modelarskie odkrycie roku :) pięknie Ci to idzie, masz świetne tępo tylko pozazdrościć i czekać na więcej :) salut.
Napisano 5 Październik 201014 l poka siaty z wycinkami , bo inaczej sie nie liczy - przeciez wiesz ;D
Napisano 5 Październik 201014 l Autor Dzięki wszystkim, ale uwierzcie, że model tak strasznie dobry nie jest ;) Tutaj ostatni na dzisiaj up + siatki, jutro pierwsze co to poprawie przetłoczenie na masce i boczny kierunkowskaz. Taki dzyndzel na uszczelke:
Napisano 5 Październik 201014 l :) dodawaj od razu siatki bo tak to słabo :P bez siatek sie nie obedzie :P
Napisano 5 Październik 201014 l Pięknie ci to idzie (za szybko hehe ;) ) Ja nie zdąrze zacząć, a ty skończysz :D
Napisano 6 Październik 201014 l Autor Dzięki wszystkim Dzisiaj miałem nieco mniej czasu, więc i nieco mniejszy progress :) Trochę tyłu i jakaś baza pod światło w którą można potem nieco detalu powsadzać. Światła będą już raczej bardziej "dzisiejsze", ogólnie model ma wyglądać tak jak odrestaurowany stary dobry wózek :)
Napisano 6 Październik 201014 l Kibicuję, bo naprawdę robisz fajne rzeczy. Z siatek wyżej wynika, że robiłeś chyba grubość blachy, czy tak? Swoją drogą nie lubię za bardzo Corvetty C4 (C3 Stingray - to było coś!), ale czekam niecierpliwie na jeden szczególny element, który z niej kocham :)
Napisano 7 Październik 201014 l Żeście się uparli na te siatki;). Skoro wszystko wygląda w porządku to widocznie Brazniew nie potrzebuje korekty siatki. I dlatego właśnie gratuluję - ładny model, równo i gładko, powodzenia dalej.
Napisano 7 Październik 201014 l Wlasnie chodzi o to że wszystko gra ;) Chodzi żeby pokazywał dla tych co się uczą. Ja z jego siatek też się przecież mogę uczyć tym bardziej ze nie opanowałem mid-poly. Po to jest tez taka bitwa żeby uczyć się od siebie. Powinno być w zasadach ze pokazujemy siatki jak to w speed modelingu.
Napisano 7 Październik 201014 l Autor Poprostu te siatki nie są tak strasznie dobre w niektórych miejscach, ale jeśli tak nalegacie :) Tutaj felga bez detali, opona jeszcze stara z challengera:
Napisano 7 Październik 201014 l Haha! Obawiałem się tego, że nie wybierzesz blade'ów :D http://www.netcarshow.com/chevrolet/1983-corvette_c4/1280x960/wallpaper_04.htm Trudno - da się przecierpieć :)
Napisano 7 Październik 201014 l To był przykład felg, a nie budy ;) W gwoli ścisłości: http://www.motorera.com/corvette/1980/1989/89white2.jpg
Napisano 7 Październik 201014 l Autor Zawsze można zrobić drugą felgę, tymbadziej, że jakaś złożona nie jest :)
Napisano 7 Październik 201014 l Byłoby naprawdę świetnie :) IMO to jedna z najpiękniejszych obręczy stockowych :)
Napisano 7 Październik 201014 l Autor Zrobię ją może na weekendzie, zauważyłem, że bok przy słupku jest trochę inny niż u mnie i pasuje to poprawić, więc jak to zrobię to zajmę się spowrotem dołem.
Napisano 7 Październik 201014 l Jest w pytkę :) Ostro jedziesz chłopcze, czekam na kolejne upki. salut.
Napisano 7 Październik 201014 l oj popraw dach bo troche boli jak tak wystaje z boku :P Grubo z tą bryłą :P
Napisano 9 Październik 201014 l Autor Ok, weekend, tak więc można coś porobić, podrzucam kilka duperelków, logo czy wydech dość podglądowe póki co:
Napisano 9 Październik 201014 l No, ładnie ładnie... w 5 dni wymodelować prawie cały samochód z zewnątrz to na prawdę bardzo dobry wynik ;) Ja jednak na Twoim miejscu bym tak się nie spieszył i dopieścił wcześniej szczegóły, bo do deadline jeszcze szmat czasu. Mam takie dziwne wrażenie, że nadkola i boczna linia samochodu nie są do końca proste. Poza tym, to b. przyzwoicie ;P
Napisano 9 Październik 201014 l Autor blomd: Dzięki, czywiście jest tam kilka bugów typowych dla poly modelingu takich jak odstające blachy na dachu, ale to już poprawię sobię na ostatnim poziomie Mesh Smootha :) Co do nadkoli, być może efekt krzywości osiągnąłem poprzez dodanie tych śmiesznych wypełnień, wkońcu i tak zrobie je ponownie zgodnie z oryginałem, ale nie lubie takich pustych przestrzeni mieć przy pracy :)
Napisano 9 Październik 201014 l no jak dla mnie prosto wszędzie aż za ;P tylko jeden problem: looknij na org: i model:
Napisano 9 Październik 201014 l Autor cortes: Nie strasz mnie :P Na szczęście tylko na tym zrzucie tak się refleks ułozył, na poprzednich jest ok. Tymbardziej się wystraszyłem, że już raz to poprawiałem jeszcze przy bazie :D
Napisano 10 Październik 201014 l Idę na kawę; jak wrócę, to reszta ma być skończona. Zacząłeś się opierniczać ostatnio.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto