Skocz do zawartości

WIZ: Kryta pływalnia


Tores

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nocny widok, słońce przeświecające przez gałąź na trzecim renderze oraz materiały ( szkło, drewno ) bardzo dobre. Widać też, że nie odpuściłeś z aranżacją wnętrza. Liście na jezdni i chodniku ładne ale chyba powinny być po całym terenie porozrzucane. Na całość zabrakło Ci chyba trochę czasu na wykończenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo udane aczkolwiek uwazam, ze poprawiajac kilka szczegolow mozna by podniesc sporo jakosc obrazkow.

AA - szczegolnie widac na pierwszym obrazku przy deskach.

w ogole cos rendery wydaja sie nieco ziarniste.

przy pionowych podzialach desek, widac szczegolnie na renderze nr2, zbyt oble krawedzie w stosunku do wielkosci desek

ludzie slabi na pierwszym.

Ogolnie wydaje sie, jakby ustawienia rendera byly niezbyt wysokie.

Kwestia tylko czy wszystkie zastrzezenia nie wynikaja z tego, ze ogladam na bardzo tragicznym lcd sprzed wielu lat :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze. Wizki dla ludzi więc bez nich by się nie obyło a wybory blisko, więc miało być ciepluchno i swojsko. I tak dobrze, że nie musiałem ich nawrzucać za dużo. AA coś przy skalowaniu siadło. Oryginały miały powyżej 6000px. Spróbuję inną metodą to zrobić. Ziarnistość to wina okładziny czyli raczej nie dało się inaczej.

arch515 - drugi kadr to własny dodatek do tych wizualizacji ;) a o wpadkach z chęcią poczytam bo zawsze ceniłem sobie Twoje zdanie.

 

Pozdrawiam

T.F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w takim razie drobne sugestie.;P

Pierwszy obrazek, cienie drzewa po lewej mocno się od razu rzucają w oczy a ich końcówka jakoś nie naturalnie rozmyta morze wymazana w Cs. Nie wiem, przytyci postawach gdzieś burzy się pod dłuższym patrzeniu skala. Drzewa po lewej jak i prawej tworzą nam taka ramkę na nie korzyść całości – takie moje odczucie wystarczyłoby w zupełności po prawej i ceń nieco mniejszej głębokości po lewej.

Obraz dwa – jest super, świetnie wyszło pod ciecie między budynkiem a kostka brukowa..Natomiast 3 plan totalnie pominięty, dałbyś jakiś pac zabaw czy coś i delikatnego Fogga. I by załatwiło sprawę, lampy wysokie również by się przydały:) da całości.

3 obrazek to sam z 3planem – plus niebo spokojnie można uzyskać efekt pod słońce bez „białej plamy” wokół – exr–em. Upchnąłbym gdzieś jakąś studzienkę czy coś, bo na takim długim odcinku to aż gryzie oczy:) możliwe, że tylko moje.:)

4 obrazek wnętrze wyszło super naturalnie, naprawdę dobra robota nie sam owity efekt, ale zew. Juz nico gorzej szczególnie ten nieszczęsny cień i ramka:) niebo bym pozostawił bardziej takie jak na froncie bez takiego z ściemniania jak po lewej, – ale się czepiłem tej lewej strony, co :)to pewnie wina że jestem mańkutem :) można by się również pokusić o autko z ze smuga od świateł (AF) mogłoby wyglądać ciekawie, warto by sprawdzić, tak czy siak obrazki dają rade nawet bez tych moich czepialskich uwag :) podejrzewam, że gonił cie czas, ale te zabiegi, co wyżej wymieniłem nie są jakieś super czasochłonne, a odbiór może być nieco lepszy niż jest obecnie pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności