Jump to content

Anioł: Miłość do metalu


Recommended Posts

Podoba mi się te forum. Przyjemna atmosfera pracy. Uważam że Bitwy to świetny pomysł, najważniejsze że widzi się etapy pracy. Postanowiłem się dołączyć. Będzie to męski anioł prawie w całości z metalu.

Link to comment
Share on other sites

wyglada jak mieszanka spawna z alienem...wrr.. podziekuje takiemu aniolkowi.

a sama praca wyglada bardzo fajnie.. podobaja sie mi strasznie te alienowskie kregi na plerach (cos a\'la geiger). cacy. mam nadzieje ze tego nie spaprasz i wsadzisz w jakas fajna klimatyczna scenke!

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

eeech ludziska pracujecie ekspresowo ...

 

Wert: hehe mam nadzieję, że wrzucisz go w jakąś brudną scenerię; nie eksponuj go czasem jak samochodu na wystawie bo będzie kaszana (choć lakier masz na razie całkiem ładny :)

 

powodzenia :)

 

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za komentarze. Jak robiłem tego aniołka to nie myślałem o Geigerze, ale rzeczywiście coś ma z niego. Tło oczywiście dopracuję. Myślałem o ruinach miasta, albo mieście z metalu (hehe, metalu nigdy nie za dużo). Na razie największe wyzwanie stanowią skrzydła, gdyż poprzeczka postawiona przez współtowarzyszy jest dość wysoko :P

Link to comment
Share on other sites

mam swietny pomysl, ale nie bede ci ingerowal w prace :)

(to nie ten pomysl) jak dorobisz jeszcze jakas futurystyczna scene otoczenia to bedzie swietna praca.

I pamietaj dlugo pracuj nad shaderami, kazde 5 min to zysk jakosci

powodzenia

Link to comment
Share on other sites

i mi ;-D... skrzydla nr 2 rzeczywiscie byly najlepsze chociaz w nr 1 podobal mi sie motyw z wirnikami (silniki, turbiny - czy jak to nazwac) -> moze sprobuj dodac je (wirniki) do tego projektu (2)... czekam na kolejne up\'y

Link to comment
Share on other sites

Brzdąc nie niweluje klimaciku według mnie, wręcz go potęguje :)

hikoo: raczej nie, metal musi raczej odbijać otocznie, ale nie wiem jak tobie, ale mi się ten materiał strasznie podoba.

Link to comment
Share on other sites

imho teksturki na ziemi i na budynkach za bardzo rozmazane. to pewnie wina kiepskiej jakosci tekstury albo za bardzo sa rozciagniete.

linia horyzontu za rowna (od kreski). ten budynek na dalszym planie tez stoi na troche za rownych rurach wchodzacych za indealnie w podloze.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy