Napisano 21 Listopad 201014 l no remodeling jest łatwiejszy przez to ze mozesz próbować modelować*background coinstrain’ami co dużo ułatwia ustawienie vertexa w przestrzeni, po za tym nie potrzeba ref i modelować elementy po 50x !
Napisano 21 Listopad 201014 l Autor cortes: Szukasz dziury w całym...pozatym pierwsze słysze o jakichś background coinstrainach... Tymczasem felga skończona poza śrubami i innymi małymi wkrętami:
Napisano 21 Listopad 201014 l przydatne toolsy :P mi byłoby duzo prościej modelować z takim base-modelem ;) dobrze ciśniesz z tym modelem :D Brazniew te cadowskie modele są gdzieś*dostępne ?
Napisano 21 Listopad 201014 l ..........Logo, tył felgi. Ja tu zawału zaraz dostane:D Nie zdzwiwil bym sie gdyby śruby miały gwinty xD i to jeszcze bez ani 1 trójkąta. Odemnie masz 5 *****;)
Napisano 21 Listopad 201014 l Corteshttp://www.thecgizone.com/default.asp?Page=CGIChrysler/Toolkit darmowe logowanie
Napisano 22 Listopad 201014 l dokładnie, też zauważyłem te logo z tyłu felgi:D To jest oddzielny model nałożony na felge czy wymodelowane w feldze? mozna siatke z przybliżeniem na logo?
Napisano 25 Listopad 201014 l Autor kakaku: logo to osobny obiekt, robienie go jako jednego obiektu nie ma sensu, pozatym normalnie też jest chyba nakrętka osobno. Teraz mam je trochę niezgodnie z oryginałem wykonane, więc już wrzuce poprawioną wersję. Tymczasem mały up, który robiłem godzinkę wczoraj i trochę dziś po szkole:
Napisano 25 Listopad 201014 l Autor Jedziemy dalej, trochę detalu na tył, pojawił się jakiś bug ms'a (ściąga mi niektóre edgde, coś jak crease) gdzieniegdzie może być krzywo ale to już później poprawie bo już mam dość dłubania tego miejsca:
Napisano 25 Listopad 201014 l Autor Dobra, ale za dużo na nich nie widać: Tylni reflektor: Edytowane 25 Listopad 201014 l przez Berger
Napisano 28 Listopad 201014 l Ale nuda, zrób coś źle :)bo co tu komentować jak wszystko jest dobrze. Tak z ciekawości "DODGE" wtopiony w zderzak czy osobno?
Napisano 28 Listopad 201014 l Smoku - widać po 2 screenach, że osobno :) Brazniew - elegancko zamiatasz.
Napisano 28 Listopad 201014 l Autor Tył już niemal gotowy, został do zrobienia napis 'Viper' i blachy pod przedziały, które wyciągne później z bazy przed MS. Grill nie wiem czy taki w ogóle istnieje czy nie, ale uznałem, że może być ciekawy: Edytowane 28 Listopad 201014 l przez Berger
Napisano 29 Listopad 201014 l Autor Najgorszy element z jakim do tej pory bawiłem się przy tym projekcie czyli wlew, choć można go jeszcze poprawić, m.in kilka egdy nie usunąłem i się śmieszne podgęcia robią w rowkach: Edytowane 29 Listopad 201014 l przez Berger
Napisano 29 Listopad 201014 l Jak na razie super detal – ciekawe czy wytrwasz i podobny poziom szczegółów zobaczymy w interiorze tego 8 litrowego monstrum?
Napisano 29 Listopad 201014 l Janek nie bój nic. Berger to młody mistrz ;) Prawdziwy kunszt odstawia z każdym uploadem! Brawo!
Napisano 30 Listopad 201014 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze ;) Wrzucam jeszcze prostą oponkę i na dzisiaj koniec:
Napisano 30 Listopad 201014 l Podstavsky tak właśnie widzę że kolega Berger wymiata tak sobie myślę dlaczego ja nie mogę się zaprzeć i skończyć swoich autek - chyba się za murarkę wezmę. Szacun dla umiejętności kolegi Bergera jak by to powiedział Duńczyk z VaBanku - Szczególant :) Edytowane 30 Listopad 201014 l przez Janek
Napisano 30 Listopad 201014 l Autor Dzięki wszystkim, ale tutaj naprawdę nie ma wielkiej filozofii, pozatym model mogł być gdzieniegdzie lepszy :) Mały up, miałem więcej ale max się posypał:
Napisano 30 Listopad 201014 l widać masę ciężkiej pracy tutaj... czy model mógłby być lepszy czy nie o tym już nie powinno się dyskutować, bo po co? model wygląda doskonale, poziom dla 95% nie do osiągnięcia, nie ma o czym mówić, czy jest maly bład czy nie - model jest świetny. Liczę na zniewalające rendery:D
Napisano 1 Grudzień 201014 l Autor hkropinski: Dzięki, do dobrego renderu daleka droga, niestety to jest moja słaba strona. Up:
Napisano 1 Grudzień 201014 l Autor Up, już tylko kilka rzeczy zostało do zrobienia przy exteriorze ;)
Napisano 2 Grudzień 201014 l Autor To był wczorajszy prosty test, na którym uczyłem się wyciągać miękkie refleksy. Pozatym wyłapałem kilka bugów, m.in trójkąt przy tylnim świetle:
Napisano 2 Grudzień 201014 l Autor Ok, modelowanie nadwozia skończone, choć pewnie i tak o czymś zapomniałem:
Napisano 2 Grudzień 201014 l Autor Po co mam ją zasłaniać jak i tak stamtąd bedę wyciągał wnętrze i pudło pod drzwi?
Napisano 2 Grudzień 201014 l Jak to stamtąd wnętrze? to ono wystaje po za drzwi? po prostu nie zaobserwowałem takiej szpary na oryginale.
Napisano 2 Grudzień 201014 l Autor To maxowy gradient, textura jest namalowana osobno. Na tym etapie model ma 1.7 mln poly:
Napisano 3 Grudzień 201014 l Smoku ma racje co do szpary pod drzwiami. Widac to szczegolnie na http://img214.imageshack.us/img214/8939/74617643.jpg Wiadomo, ze model trzyma swietny poziom, ale zastanawia mnie: po co modelowac jeszcze raz cos co juz jest wymodelowane? Zrozumialbym, gdyby chodzilo o remodeling aby uzyskac mniejsza ilosc poly, ale tu mamy juz ich miliony, czyli wartosci tego samego rzedu co w oryginale. Pomijam sztuke dla sztuki i doskonalenie umiejetnosci ;)
Napisano 3 Grudzień 201014 l Autor GRiPi: Tylko że po co mam teraz się tą szparą zajmować, skoro i tak ona będzie zasłonięta :)? Co do remodelingu; moge równie dobrze pobrać sobie taki model z jakiś torrentów i wyjdzie na to samo co mówisz.
Napisano 4 Grudzień 201014 l Autor Mała poprawka na tylnie przetłoczenie, co prawda jeszcze idealnie nie jest, ale raczej nie ma potrzeby żeby jeszcze to zmieniać: I jeszcze kilka zrzutów (przed poprawką): Siatki: Edytowane 4 Grudzień 201014 l przez Berger
Napisano 4 Grudzień 201014 l wow, ale z tym detalem to juz troche przesadzasz :D Przecież tego wszystkiego ( zarników w lampach, jakis ultra małuch nierownosci w kloszach lamp, śrubeczek) poprostu nie bedzie widac na renderze :D Ale ogolnie jestem pelen podziwu ze chce cie sie az tak zaglebiac w temat! Brawo!
Napisano 4 Grudzień 201014 l @goat91 - wlasnie bardzo dobrze, przy dobrych ustawieniach rendera, dobrych subdivach i przy ostrym filtrze aa berger wyciagnie mega realizm na takich duperelach ja nie wiem co pisac, jedynie tyle ze miazga i lecisz z jakimis renderami
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto