Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 164
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no remodeling jest łatwiejszy przez to ze mozesz próbować modelować*background coinstrain’ami co dużo ułatwia ustawienie vertexa w przestrzeni, po za tym nie potrzeba ref i modelować elementy po 50x !

Napisano

cortes: Szukasz dziury w całym...pozatym pierwsze słysze o jakichś background coinstrainach...

 

Tymczasem felga skończona poza śrubami i innymi małymi wkrętami:

 

51585931.jpg

 

68211372.jpg

Napisano

przydatne toolsy :P mi byłoby duzo prościej modelować z takim base-modelem ;)

dobrze ciśniesz z tym modelem :D

 

Brazniew te cadowskie modele są gdzieś*dostępne ?

Napisano

dokładnie, też zauważyłem te logo z tyłu felgi:D To jest oddzielny model nałożony na felge czy wymodelowane w feldze? mozna siatke z przybliżeniem na logo?

Napisano

kakaku: logo to osobny obiekt, robienie go jako jednego obiektu nie ma sensu, pozatym normalnie też jest chyba nakrętka osobno. Teraz mam je trochę niezgodnie z oryginałem wykonane, więc już wrzuce poprawioną wersję.

 

Tymczasem mały up, który robiłem godzinkę wczoraj i trochę dziś po szkole:

 

11014658.jpg

 

28312129.jpg

 

74916140.jpg

 

92396372.jpg

Napisano

Jedziemy dalej, trochę detalu na tył, pojawił się jakiś bug ms'a (ściąga mi niektóre edgde, coś jak crease) gdzieniegdzie może być krzywo ale to już później poprawie bo już mam dość dłubania tego miejsca:

 

65949817.jpg

 

71032216.jpg

Napisano (edytowane)

Tył już niemal gotowy, został do zrobienia napis 'Viper' i blachy pod przedziały, które wyciągne później z bazy przed MS. Grill nie wiem czy taki w ogóle istnieje czy nie, ale uznałem, że może być ciekawy:

 

59081830.jpg

 

46238517.jpg

Edytowane przez Berger
Napisano (edytowane)

Najgorszy element z jakim do tej pory bawiłem się przy tym projekcie czyli wlew, choć można go jeszcze poprawić, m.in kilka egdy nie usunąłem i się śmieszne podgęcia robią w rowkach:

 

65069009.jpg

 

50866640.jpg

 

88421803.jpg

Edytowane przez Berger
Napisano (edytowane)

Podstavsky tak właśnie widzę że kolega Berger wymiata tak sobie myślę dlaczego ja nie mogę się zaprzeć i skończyć swoich autek - chyba się za murarkę wezmę. Szacun dla umiejętności kolegi Bergera jak by to powiedział Duńczyk z VaBanku - Szczególant :)

Edytowane przez Janek
Napisano

Dzięki wszystkim, ale tutaj naprawdę nie ma wielkiej filozofii, pozatym model mogł być gdzieniegdzie lepszy :) Mały up, miałem więcej ale max się posypał:

 

23614238.jpg

Napisano

widać masę ciężkiej pracy tutaj... czy model mógłby być lepszy czy nie o tym już nie powinno się dyskutować, bo po co? model wygląda doskonale, poziom dla 95% nie do osiągnięcia, nie ma o czym mówić, czy jest maly bład czy nie - model jest świetny. Liczę na zniewalające rendery:D

Napisano

To był wczorajszy prosty test, na którym uczyłem się wyciągać miękkie refleksy. Pozatym wyłapałem kilka bugów, m.in trójkąt przy tylnim świetle:

 

31355469.jpg

Napisano

Smoku ma racje co do szpary pod drzwiami. Widac to szczegolnie na

http://img214.imageshack.us/img214/8939/74617643.jpg

 

Wiadomo, ze model trzyma swietny poziom, ale zastanawia mnie: po co modelowac jeszcze raz cos co juz jest wymodelowane? Zrozumialbym, gdyby chodzilo o remodeling aby uzyskac mniejsza ilosc poly, ale tu mamy juz ich miliony, czyli wartosci tego samego rzedu co w oryginale. Pomijam sztuke dla sztuki i doskonalenie umiejetnosci ;)

Napisano

GRiPi: Tylko że po co mam teraz się tą szparą zajmować, skoro i tak ona będzie zasłonięta :)? Co do remodelingu; moge równie dobrze pobrać sobie taki model z jakiś torrentów i wyjdzie na to samo co mówisz.

Napisano (edytowane)

Mała poprawka na tylnie przetłoczenie, co prawda jeszcze idealnie nie jest, ale raczej nie ma potrzeby żeby jeszcze to zmieniać:

 

41230957.jpg

 

I jeszcze kilka zrzutów (przed poprawką):

 

74696546.jpg

 

89556888.jpg

 

84204915.jpg

 

55654593.jpg

 

34533321.jpg

 

41897708.jpg

 

Siatki:

 

54387282.jpg

 

41550139.jpg

 

42163430.jpg

Edytowane przez Berger
Napisano

wow, ale z tym detalem to juz troche przesadzasz :D Przecież tego wszystkiego ( zarników w lampach, jakis ultra małuch nierownosci w kloszach lamp, śrubeczek) poprostu nie bedzie widac na renderze :D Ale ogolnie jestem pelen podziwu ze chce cie sie az tak zaglebiac w temat! Brawo!

Napisano

@goat91 - wlasnie bardzo dobrze, przy dobrych ustawieniach rendera, dobrych subdivach i przy ostrym filtrze aa berger wyciagnie mega realizm na takich duperelach

 

ja nie wiem co pisac, jedynie tyle ze miazga i lecisz z jakimis renderami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności