Napisano 15 Listopad 201014 l Witam to i ja umieszcze swoje wypociny:] Koncept skonczony i zaczalem modelowac. 800 trojkatow do tej pory. Edytowane 15 Listopad 201014 l przez soda
Napisano 16 Listopad 201014 l Tak po namysle, nie wiem czy bym jej proporcji nie sfixował, moze naramienniki większe, bardziej agresywne i nastroszone, dodasz wówczas na górze troche wiecej masy. Ma bardzo długie/duże nogi w stosunku do ciała.
Napisano 19 Listopad 201014 l Autor OK, progresik i ide spac. Wykorzystalem 2245 trojkatow. Planuje 300 poligonow na miecz (chyba udalo mi sie fajny wymyslec:P zobaczymy jak w praniu wyjdzie i 455 na nogi zostanie.
Napisano 19 Listopad 201014 l Świetny model a tu taka cisza. Będziesz od razu malował, czy porzeźbisz?
Napisano 19 Listopad 201014 l Autor Kuba nie spodziewam sie zbyt wielu odpowiedzi na tym forum:] Pokazuje z przyzwyczajenia, jak mam problem to i tak na gg sie ludzi pytam, lub na zagramanicznych portalach.
Napisano 19 Listopad 201014 l Solidna siata. Widać, że od razu dbasz o topologie w krytycznych miejscach. Będę kibicował, bo sam miałem bardzo podobny podobny pomysł na klasę Shadow. :) Tylko te nogi z konceptu mi trochę nie leżą.
Napisano 20 Listopad 201014 l Autor Dzieki Przybysz. Skonczylem modelik. Kuba calyczas nie moge sie zdecydowac czy przejechac to jeszcze w ZB:/ Chyba zaczne mazac texturke poprostu, jak bedzie kiszkowato to wrzuce ja do ZB i tyle. Acha wymyslilem sobie, ze w mieczu beda uwiezione dusze. Ciekawe jak to wyjdzie, mam jeszcze 2 poligony na szalenstwo jak cos:P
Napisano 20 Listopad 201014 l Proporcje fajne. Ja bym Ci polecił odrazu mazać texturke. Taki oldschool jest całkiem miłą odmianą po ciągłym sculptowaniu.
Napisano 20 Listopad 201014 l ostra laska:) wiesz przydaloby sie pare tweakow siatki ale spokojnie bedziesz mogl je zrobic juz po wstepnym zarysie textur (okolice nog, stop, kiecki, dloni) czekam na kolorki:)
Napisano 22 Listopad 201014 l Autor Dzieki za wyjasnienie nowego dla mnie slowka:) OK, to pokaze wstep do teksturek. Usta do poprawy, przy nosie tez trzeba maznac i brakuje blizn od noza.
Napisano 22 Listopad 201014 l kurcze fajnie oczy wyszly i cieniowanie cery:) moze lepiej nalozyc caly kolor na model a pozniej wchodzic w detal? i patrzej jak to sie sklada na bierzaco
Napisano 23 Listopad 201014 l Autor Spoko, chce dopracowac twarz a potem kolorki machne na calosci. Jeszcze sporo poprawek bedzie w samej twarzy, ale to juz niedlugo pokaze.
Napisano 23 Listopad 201014 l Tak się przyjrzałem jeszcze raz, chyba niepotrzebnie zaexperymentowałeś ze szminką w ten sposób, buźka na koncpcie jest dużo fajniejsza, czuć zło, tu jest przyjemna natomiast.
Napisano 28 Listopad 201014 l wiem ze twarz jest najwazniejsza ale troche chyba za bardzo ja przeskalowales na mapowaniu. ladna twarzyczke ma, poza nosem ;/
Napisano 28 Listopad 201014 l Autor ta pixeloza na armorku wynika z tego, ze koncepcik w malej rozdzialce jest zrzutowany.
Napisano 2 Grudzień 201014 l Autor OK wrzucam kolorki:P Okazalo sie, ze ladnie z Kiriana shadowem beda sie prezentowac, ale mi to nie przeszkadza. Ok wchodze w detal, bo czasu malo.
Napisano 8 Grudzień 201014 l IMHO lepiej by jej było w szarościach, czerniach...coś jak skóra, latex, vinyl. Myślałem, że będzie mroczniejsza a nie różowa. ;P Facjata wyszła bardzo fajnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto