Jump to content

Zemsta PRL ;)


misiekINblue

Recommended Posts

Witam serdecznie wszystkich, jestem misiek :) i jestem zarówno nowy na tym forum jak i w temacie Maxa. Swoją przygodę z max'em rozpocząłem 3 tygodnie temu. Po obejrzeniu kilkudziesięciu tutków postanowiłem coś stworzyć i oto efekt moich wypocin :P , stary dobry malaczunio ST. Pracka jak to ogólnie z pierwszymi bywa zawiera multum błędów i niedociągnięć ale z czasem zapewne większość poprawie.

 

56695130.th.jpg72729856.th.jpg68614124.th.jpg 12776724.th.jpg

69697685.th.jpg 27766744.th.jpgm10fs.th.jpg

 

Mam jeszcze pytanko odnośnie renderingu: czy obrazy wielkości 640x480 (te kolorowe powyżej) powinny się renderować 4,5 do 8 min ? (render w mentalu). Wiem ze jest to zależne od ilości poligonów, tekstur i kompa ale nie sądziłem ze mój AMD X2 5600+ i 2 GB pamięci będą tak wolne, a może taki czas to norma?

 

Pozdrawiam serdecznie MiB ;)

Edited by misiekINblue
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 22
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam na forum :)Sam model jest tu i ówdzie krzywy ale nawet nieźle zwłaszcza że siedzisz w tym krótko nie chce mi sie wymieniać co jest nie tak bo późno jest :P ale przede wszystkim tło jest kompletnie nie wpasowane chyba sam widzisz :) ile masz poly w scenie?

Link to comment
Share on other sites

Smoku wiem, że krzywizna :( , te "największe" zakrzywienia widzę, co do ilości poly to: 1130428 posiada sam model ( oczywiście jest to ilość po TSmooth przy iteracji 2) bez TS jest 35 650.

 

vision3d moje clay'e wyglądają bardziej jak fleje (jeszcze mi nie wychodzi rendering nawet taki ;/ ) no ale mówisz-masz ;) siatkami nie ma się co chwalić bo straszna makabryczna sieczka ale także dorzucam, i zaczynam się utwierdzać w przekonaniu, że chyba szybciej i lepiej będzie wymodelować malca od początku niż poprawiać błędy w tym co jest ?

 

fleje:

 

36778160.th.jpg 95206407.th.jpg 90113387.th.jpg 56986578.th.jpg

 

sitaki:

 

87753387.th.jpg 23354214.th.jpg 70494735.th.jpg 14093263.th.jpg

 

no to póki co chyba tyle;) za poprawki będę się brał od poniedziałku wiec jakieś upy pojawią się w przyszłym tygodniu myślę.

Link to comment
Share on other sites

No proszę następny maluszek :) Widać że się przyłożyłeś do tutoriali, ogólnie modelik wyszedł bardzo dobrze tym bardziej że dopiero zaczynasz, jakichś rażących błędów nie widać. Przyczepiłbym się do siatki na pokrywie silnika - za gęsto. Teraz tylko dopieść materiały, j.w. powiedział ikkiz papierowe lampy najbardziej się rzucają.

 

Sam model autka ma 35tys poly? Bieżnik opon rozumiem że to textura?

Link to comment
Share on other sites

wiem nad materiałami będę na pewno pracował, siatkę także chcę poprawić, co do klapy to nie wiedziałem zbytnio jak wyjść z tych kratek bez robienia sieczki.

co do ilości poly to napisałem to co mi pokazało okienko (takie jak zdj. poniżej ) ;) jeśli podałem złą wartość to sorki ;). Bieżniczek teksturka wrzucona do jako bump map .

 

96967900.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bo tak się składa że również jestem nowy w 3d i również rzeźbiłem maluszka jako pierwsze autko. Mój ma teraz ma coś ponad 100tys poly bez meshsmootha. Ale za to mniej ze smoothem bo użyłem MeshSmooth z Iteration 2. (Temat jest w dziale WIP) Tylko u mnie to rozciągnięte w czasie bardzo jest, więc jak na 3 tygodnie pracy to zrobiłeś to express szybko. Wrzucę swój screen klapy tylnej z siatką to sobie porównasz.

Edited by slide
Link to comment
Share on other sites

ok, czekam na klapę u Ciebie w topiku, a 3 tygodnie to dopiero siedzę w Maxie a malca robiłem jakieś 17 dni tyle że siedziałem w sumie po kilka(naście) czasami godzin nad maxem.

A co do Twojej klapy to widzę ze paski są tylko wycięte czy już się coś zmieniło i wpuściłeś ścianki do środka? ale o tym może pogadamy u Ciebie ;)

niżej znajduje się powód sieczki na klapie, jak ktoś ma pomysł jak to uprościć to będę wdzięczny ;)

 

kratkas.th.jpg

 

i gdyby nie taka siatka krateczka nie wyglądałaby tak jak w rzeczywistości :/ przynajmniej przy moim poziomie umiejętności.

Link to comment
Share on other sites

tak tu się zorientowałem, że dałem je na darmo ;), raczej chodzi mi o linie wychodzące z górnej części kratki które podtrzymują ten mały łuczek, nie chce ich robić w trójkąty potem na klapie (bo po TS robi się gniot) i nie widzę sposobu na zmniejszenie ich ilości żeby siatka wyglądała estetyczniej

Link to comment
Share on other sites

no to malutki up. zabawa z materiałami i oświetleniem mnie dobija ale jakoś idzie powoli. Nie wiem czemu gdy wywaliło mi Maxa uległa deformacji siatka w kilku miejscach czy tak się innym też dzieje? Pozostało jeszcze kilka poprawek i będę kończył , dochodzę do wniosku że lepiej zacząć nowy model i nie popełnić starych błędów niż babrać się w g.... (sztuce).

 

malacze.jpg

By misiekinblue at 2010-11-25

Link to comment
Share on other sites

dzięki ;) co do antenki to nie mam zamiaru jej dawać tak jak i lusterek (antenka do malca nie pasuje a lusterka no cóż..), a ramka reflektora nie pojawia się w modelu ST ;) przynajmniej nie w postaci tego ohydnego plastiku z FL ;) co najwyżej taki delikatny chromowany paseczek ;)

Link to comment
Share on other sites

hehe spoko ;) ja też z motoryzacją średnio jestem obeznany, a jeśli chodzi o malca to mam rocznik 85 wiec co nieco się orientuje ;)

 

 

 

Panowie i Panie ;) nie chce zakładać nowego tematu wiec zapytam w tym czy wiecie moze jak uzyskać taki fajny matowy materiał jak ten poniżej ? będę wdzięczny za podpowiedzi bo męczę go i męczę i wymęczyć nie mogę :/

http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/1483/1483,1288386117,22/stock-photo-blue-matt-christmas-balls-on-white-background-with-space-for-your-text-64122772.jpg

Edited by misiekINblue
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy