Winoo1 Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Witam. To moja pierwsza praca wystawiona na tym forum. Jest to model zegarka Rubicon 10B51. Render stworzyłem na potrzeby swojego portfolio, którego dosyć dawno nie updatowałem ze względu na nawał pracy zawodowej. Modelowanie : Max 2011 Render : V-ray 1.5 SP4 Postprodukcja : brak
Orangegraphics Napisano 23 Listopad 2010 Napisano 23 Listopad 2010 (edytowane) nie widać obrazka. tylko wire wrzuciłeś. edit: a rzeczywiście widać. ładnie. brzydkie połączenie kolorów tylko. zegarek soczyście i ładne kolory ma a tło takie brzydkie szare bez wyrazu. albo w czerń albo w biel może pójdź, dużo lepiej będzie imho Edytowane 23 Listopad 2010 przez Orangegraphics
pecet Napisano 23 Listopad 2010 Napisano 23 Listopad 2010 Ja widzę render, nawet ładnie wygląda, tylko poduszka nienaturalnie powyginana.
Winoo1 Napisano 23 Listopad 2010 Autor Napisano 23 Listopad 2010 Dzięki za feedback. Tło dałem ciemne, żeby nie odciągać uwagi od obiektu. Poduszka rzeczywiście trochę psuje całą kompozycję, ale jakoś nie mogłem dojść z nią do porozumienia :)
Tores Napisano 24 Listopad 2010 Napisano 24 Listopad 2010 Kiepskie światło i materiały. Tą poduszkę to zeskalowałeś z jakiegoś łóżka?
Winoo1 Napisano 24 Listopad 2010 Autor Napisano 24 Listopad 2010 Tą poduszkę to zeskalowałeś z jakiegoś łóżka? Och, ale się uśmiałem...Włóż troszkę kultury w krytykę...A jeżeli już się wysilasz na krytykę, to niech będzie konstruktywna.
x-men Napisano 24 Listopad 2010 Napisano 24 Listopad 2010 Uważam, że wygląda ok, ale siatka miejscami bardzo gęsta, chyba trochę niepotrzebnie. Mini poduszka faktycznie jest za bardzo zdeformowana, chyba noisem zrobione.
Tores Napisano 26 Listopad 2010 Napisano 26 Listopad 2010 Winoo1 - ale jaka konstruktywna. Gdzie popełniłem błąd? Nie widziałem jeszcze takiej powyginanej bo to nawet elegancko nie wygląda. Jeżeli chcesz bardziej konstruktywnie to wygląda jakby napchał ktoś do niej kawałeczków gąbki a nie pojedynczego. Jak chcesz wyginać to trzeba to zrobić raczej z głową bo to musi się przecież sprzedać. Tego tu nie ma. Jest natomiast coś co przypomina dużą poduszkę z łóżka. Jak dla mnie oczywiście.
Winoo1 Napisano 26 Listopad 2010 Autor Napisano 26 Listopad 2010 Winoo1 - ale jaka konstruktywna. Gdzie popełniłem błąd? Nie widziałem jeszcze takiej powyginanej bo to nawet elegancko nie wygląda. Jeżeli chcesz bardziej konstruktywnie to wygląda jakby napchał ktoś do niej kawałeczków gąbki a nie pojedynczego. Jak chcesz wyginać to trzeba to zrobić raczej z głową bo to musi się przecież sprzedać. Tego tu nie ma. Jest natomiast coś co przypomina dużą poduszkę z łóżka. Jak dla mnie oczywiście. O! I o taką wypowiedź chodziło. Pożyteczne są komentarze, które mogą naprowadzić, dać jakąś wskazówkę, aby wiedzieć co wymaga poprawy. Autor czasami poświęca tyle czasu na modeling, że pewne kwestie mu "uciekają". Ten komentarz informuje mnie, na czym się skupić, żeby było lepiej. Poprzedni nie. :) 1
graphic Napisano 26 Listopad 2010 Napisano 26 Listopad 2010 Tą poduszkę to zeskalowałeś z jakiegoś łóżka? Poziom humoru masz dość specyficzny. Co do zegarka to dość fajnie wyszło ale światło, refleksy i materiał pudełka troszkę kuleją. Widziałem ten zegarek w realu i muszę powiedzieć, że spisałeś się dobrze. 1
Rekomendowane odpowiedzi