Skocz do zawartości

Teczka 3D: happy-angel 2010


happy-angel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Na niektórych krawędziach widać artefakty które wyglądają jak niskie ustawienia samplingu ale problem jest gdzie indziej bo podnoszenie ilości sampli i kontrastu niema na to wpływu a problem pojawia się tylko w wypadku renderowaniu batch'em do 32bit.

 

comp2v.th.jpg

 

Update 28.11.010:

 

Robiłem dzisiaj porządki na dysku i stwierdziłem że trzeba odkurzyć moją teczkę 3d i zrobić podsumowanie roku.

 

Mój drugi telefon który wykonałem w celach komercyjnych będąc na zdalnych praktykach w televisor.pl

vlcsnap2010112819h08m51.png

 

Pierwszy projekt przy którym wykonałem wszystko oprócz Animacji i Compo którą wykonał Karol Zakrzewski. Dzięki temu że reklama była robiona dla dużego klienta mieliśmy sporo czasu na dopracowanie designu i nie zważając na to że to reklama maści na hemoroidy bardzo ją lubię :)

vlcsnap2010112819h42m23.png

 

vlcsnap2010112819h42m31.png

 

vlcsnap2010112819h42m41.png

 

vlcsnap2010112819h43m01.png

 

vlcsnap2010112819h43m19.png

 

vlcsnap2010112819h43m40.png

 

Ten sam model który zrobiłem na praktykach użyłem do stworzenia mojej dumy :D Oczywiście musiałem domodelować wnętrze i te wszystkie śróbki i inne elementy które wylatują na zewnątrz.

rdnokia52f019.jpg

 

rdnokia52f137.jpg

 

rdnokia52f200.jpg

 

rdnokia52f295.jpg

 

mixplus - pajączek

pal00316.jpg

Shadery, Oswietlenie, Model pająka, Copo pająka z z telefonem i napisami które później nakładałem na kompozycje Karola Zakrzewskiego w której znajdowała się pajęczyna wraz z tłem.

 

render01mayocut.jpg

Wizualizacja scenografii "Krowowciągarki" całość wykonana w kilka godzin słaby render + dużo pędzlowania w szopie. Kto zgadnie co za reklama? :)

 

nokiax2front04.jpg

nokiax2back03.jpg

nokiax301.jpg

Prewki telefonów Shading, Oświetlenie, Poprawki tekstur, Compo

 

Real - GOGOS

frame000082.jpg

Model błękitnego, Shadery, Oswietlenie, Compo

frame000156.jpg

Model Pomarańczego, Shaider, Oświetlenie, Compo (różowa ściana nie jest moja)

frame000258.jpg

Shadery, Compo

frame000277.jpg

F*** YEAH!! Widzenie w ciemności! DZZZZzzzzz.... :D (Shadery, Compo)

 

frame000356.jpg

Model (oprócz oczów które były wykonane przez Karola w Zbrushu), Shadery, Compo

 

frame000329.jpg

Mimo to że projekt był bardzo wyczerpujący przez krótkie terminy miałem dużą frajdę zmuszając małych ludzików zrobić desant na czyjeś mieszkanie :D

 

Dobrze znana wam krowa z mleka hej która ukazała sie nadawno wartykule max3d

frame000384.jpg

Malowanie tekstur, bakowanie swiateł i rzęsy krowy :D

Edytowane przez happy-angel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

packshot02.jpg

 

packshot01.jpg

Scenografia do reklamy telefonu: Kompozycja gotowych modeli, Shadery, Oswietlenie, Compo, Model autobusika w tle który kiedys nie wszedl do Procto-Glyvenola (bardzo go lubie i dla tego nie dalem mu umrzec na dysku :D)

 

Real gadające zwierzaki

frame000367.jpg

Co kilka miesięcy robiliśmy kilka odcinków gadających zwierzaków które ledwo przeżyły atak w/w GOGOS'ow.

 

Real - Christmas

//Muszę zaczekać na emisje tej reklamy żeby móc ją pokazać//

Po raz pierwszy robilem cos w rodzaju matte painting. Cały widok za oknem.

Edytowane przez happy-angel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mpta > dzięki

 

Mi raczej wydaję się że najczęściej potrzebne są telefony i jakiś produkty do toalety i kuchni. Dla tego zastanawiam się nad jakaś prostą scenką którą będzie przedstawiać stół z garami w tle i jakimś produktem na pierwszym planie albo coś podobnego z łazienką. Później znowu wezmę się za jakąś cegłę żeby nabić rękę i podnieść swoją wydajność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz cos wiecej o futrzakach :) Super reklamy !

 

Właśnie przypomniałeś mi że mamy na dyskach pod stertą kurzu materiały które Karol szykował do przygotowania making of'a.

 

 

Wszystkie zastosowane patenty można wyczytać z artykułu do krowy. Pod względem technicznym jest wszystko o wiele prostsze chociażby z tego powodu że nie trzeba wypalać światła na tekstury tylko przy tak małych zmianach całość można załatwić na kompozycji, nie trzeba malować od zera tekstury tylko bazujesz na fotogeometrii. Największe wyzwanie stanowi synchronizacja z aktorem i animowanie w taki sposób żeby wyglądało naturalnie. Dość często trzeba było robić ręczne trakowanie co nie jest takie proste bo zwierzaki pod czas zdjęć dostają cały czas jedzenie przez co oblizują, ruszają nosem i często jest takie wrażenie że niema punktu zaczepienia bo cała sierść na mordzie jest w ciągłym ruchu a track musi siedzieć :)

 

Jonasz_Real > Dzieki :)

Edytowane przez happy-angel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

no no no @hyal! bardzo to dobre co pokazujesz. Plus dla ciebie ze sie dzielisz materialami z powstawania tych perelek.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2011:

 

 

Funai - Better warranty for televisor

 

8999607485_4a4536c820_o.jpg

 

Agency - PZL

 

Directing - Mikolaj Leszczynski

 

Karol Zakrzewski: Supervising, Animation, Modeling (background characters and rest of props)

Piotr Korab: Modeling (Televisor)

Bartlomiej Kalinowski: Animation

 

Stanislav Gavrilov: Look Dev, Modeling (foreground characters), Texturing, Shading, Lighting, Rendering, Compo

 

 

 

Tymbark - Candles

 

8999725297_ca266e4c65_o.jpg

9000910370_84d238a898_o.jpg

8999725069_519e7fab83_o.jpg

 

Agency - 303now

 

Directing - Piotr Fuk

 

Bartlomiej Kalinowski: Animation

Stanislav Gavrilov: Look Dev, Modeling, Texturing, Shading, Lighting, Rendering, Compobrain

 

 

 

Plus - Plusikowe (Steampunk, Samsung Wave)

8999790331_ebc28f7452_o.jpg9001005214_53cac25d4b_o.jpg

8999858367_aa7d29c89a_o.jpg

 

Agency - PZL

 

Directing - Andrzej Mrozinski

 

Karol Zakrzewski: Supervising, Shading, Lighting

Piotr Korab: machine Modeling

Pawel Krzeminski: steam Compositing

Bartlomiej Kalinowski: Animation

Stanislav Gavrilov: Shading, Rendering, Compo

 

 

 

Asset: Alior - Bell

df944a251034ac275f00468815a79c2c.jpg

7d614e382010e5c845731771e5d1d075.jpg

Edytowane przez happy-angel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności