happy-angel Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 (edytowane) Witam, Na niektórych krawędziach widać artefakty które wyglądają jak niskie ustawienia samplingu ale problem jest gdzie indziej bo podnoszenie ilości sampli i kontrastu niema na to wpływu a problem pojawia się tylko w wypadku renderowaniu batch'em do 32bit. Update 28.11.010: Robiłem dzisiaj porządki na dysku i stwierdziłem że trzeba odkurzyć moją teczkę 3d i zrobić podsumowanie roku. Mój drugi telefon który wykonałem w celach komercyjnych będąc na zdalnych praktykach w televisor.pl Pierwszy projekt przy którym wykonałem wszystko oprócz Animacji i Compo którą wykonał Karol Zakrzewski. Dzięki temu że reklama była robiona dla dużego klienta mieliśmy sporo czasu na dopracowanie designu i nie zważając na to że to reklama maści na hemoroidy bardzo ją lubię :) Ten sam model który zrobiłem na praktykach użyłem do stworzenia mojej dumy :D Oczywiście musiałem domodelować wnętrze i te wszystkie śróbki i inne elementy które wylatują na zewnątrz. mixplus - pajączek Shadery, Oswietlenie, Model pająka, Copo pająka z z telefonem i napisami które później nakładałem na kompozycje Karola Zakrzewskiego w której znajdowała się pajęczyna wraz z tłem. Wizualizacja scenografii "Krowowciągarki" całość wykonana w kilka godzin słaby render + dużo pędzlowania w szopie. Kto zgadnie co za reklama? :) Prewki telefonów Shading, Oświetlenie, Poprawki tekstur, Compo Real - GOGOS Model błękitnego, Shadery, Oswietlenie, Compo Model Pomarańczego, Shaider, Oświetlenie, Compo (różowa ściana nie jest moja) Shadery, Compo F*** YEAH!! Widzenie w ciemności! DZZZZzzzzz.... :D (Shadery, Compo) Model (oprócz oczów które były wykonane przez Karola w Zbrushu), Shadery, Compo Mimo to że projekt był bardzo wyczerpujący przez krótkie terminy miałem dużą frajdę zmuszając małych ludzików zrobić desant na czyjeś mieszkanie :D Dobrze znana wam krowa z mleka hej która ukazała sie nadawno wartykule max3d Malowanie tekstur, bakowanie swiateł i rzęsy krowy :D Edytowane 29 Listopad 2010 przez happy-angel
happy-angel Napisano 21 Styczeń 2010 Autor Napisano 21 Styczeń 2010 (edytowane) Scenografia do reklamy telefonu: Kompozycja gotowych modeli, Shadery, Oswietlenie, Compo, Model autobusika w tle który kiedys nie wszedl do Procto-Glyvenola (bardzo go lubie i dla tego nie dalem mu umrzec na dysku :D) Real gadające zwierzaki Co kilka miesięcy robiliśmy kilka odcinków gadających zwierzaków które ledwo przeżyły atak w/w GOGOS'ow. Real - Christmas //Muszę zaczekać na emisje tej reklamy żeby móc ją pokazać// Po raz pierwszy robilem cos w rodzaju matte painting. Cały widok za oknem. Edytowane 29 Listopad 2010 przez happy-angel
ptaszek Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 (edytowane) Eno Eno cisniesz chlopie do przodu :) Jest niezle ;) Edytowane 29 Listopad 2010 przez CzAk1
Lucek Napisano 21 Styczeń 2010 Napisano 21 Styczeń 2010 Jak dla mnie must have to jest sony PSP. Musisz tez mieć pendrive'a i własny pokój. A potem to już hulaj dusza:)
eco Napisano 22 Styczeń 2010 Napisano 22 Styczeń 2010 mastchewem jest paprykarz w 3d - jak to zrobisz to platige image samo do ciebie napisze
ptaszek Napisano 24 Styczeń 2010 Napisano 24 Styczeń 2010 mastchewem jest paprykarz w 3d - jak to zrobisz to platige image samo do ciebie napisze a moze byc w puszce? :))) tak sie zastanowilem i faktycznie paprykarz to moze byc hardcore :D
happy-angel Napisano 25 Styczeń 2010 Autor Napisano 25 Styczeń 2010 mpta > dzięki Mi raczej wydaję się że najczęściej potrzebne są telefony i jakiś produkty do toalety i kuchni. Dla tego zastanawiam się nad jakaś prostą scenką którą będzie przedstawiać stół z garami w tle i jakimś produktem na pierwszym planie albo coś podobnego z łazienką. Później znowu wezmę się za jakąś cegłę żeby nabić rękę i podnieść swoją wydajność.
biglebowsky Napisano 28 Listopad 2010 Napisano 28 Listopad 2010 http://img152.imageshack.us/img152/548/packshot01.jpg To jest to co leci w metrze, z telefono-mrowkojadkiem? Kto to animował?
happy-angel Napisano 29 Listopad 2010 Autor Napisano 29 Listopad 2010 Tak. Animował Karol Zakrzewski oraz Bartek Kalinowski
biglebowsky Napisano 29 Listopad 2010 Napisano 29 Listopad 2010 A bo wypaśnie zanimowany ten telefonik. Się wyróżnia.
NV Napisano 29 Listopad 2010 Napisano 29 Listopad 2010 Powiedz cos wiecej o futrzakach :) Super reklamy !
Jonasz_Real Napisano 29 Listopad 2010 Napisano 29 Listopad 2010 wow, super reklamki. Dobra robota, zia.!
happy-angel Napisano 30 Listopad 2010 Autor Napisano 30 Listopad 2010 (edytowane) Powiedz cos wiecej o futrzakach :) Super reklamy ! Właśnie przypomniałeś mi że mamy na dyskach pod stertą kurzu materiały które Karol szykował do przygotowania making of'a. Wszystkie zastosowane patenty można wyczytać z artykułu do krowy. Pod względem technicznym jest wszystko o wiele prostsze chociażby z tego powodu że nie trzeba wypalać światła na tekstury tylko przy tak małych zmianach całość można załatwić na kompozycji, nie trzeba malować od zera tekstury tylko bazujesz na fotogeometrii. Największe wyzwanie stanowi synchronizacja z aktorem i animowanie w taki sposób żeby wyglądało naturalnie. Dość często trzeba było robić ręczne trakowanie co nie jest takie proste bo zwierzaki pod czas zdjęć dostają cały czas jedzenie przez co oblizują, ruszają nosem i często jest takie wrażenie że niema punktu zaczepienia bo cała sierść na mordzie jest w ciągłym ruchu a track musi siedzieć :) Jonasz_Real > Dzieki :) Edytowane 30 Listopad 2010 przez happy-angel
Lucek Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Dobra robota! Aleś do przodu wyrwał!!! -> ale dalej nie masz pendrive i pokoju:)
Gość fishinthewater Napisano 1 Grudzień 2010 Napisano 1 Grudzień 2010 no no no @hyal! bardzo to dobre co pokazujesz. Plus dla ciebie ze sie dzielisz materialami z powstawania tych perelek. Pozdrawiam.
happy-angel Napisano 9 Czerwiec 2013 Autor Napisano 9 Czerwiec 2013 (edytowane) 2011: Funai - Better warranty for televisor Agency - PZL Directing - Mikolaj Leszczynski Karol Zakrzewski: Supervising, Animation, Modeling (background characters and rest of props) Piotr Korab: Modeling (Televisor) Bartlomiej Kalinowski: Animation Stanislav Gavrilov: Look Dev, Modeling (foreground characters), Texturing, Shading, Lighting, Rendering, Compo Tymbark - Candles Agency - 303now Directing - Piotr Fuk Bartlomiej Kalinowski: Animation Stanislav Gavrilov: Look Dev, Modeling, Texturing, Shading, Lighting, Rendering, Compobrain Plus - Plusikowe (Steampunk, Samsung Wave) Agency - PZL Directing - Andrzej Mrozinski Karol Zakrzewski: Supervising, Shading, Lighting Piotr Korab: machine Modeling Pawel Krzeminski: steam Compositing Bartlomiej Kalinowski: Animation Stanislav Gavrilov: Shading, Rendering, Compo Asset: Alior - Bell Edytowane 9 Czerwiec 2013 przez happy-angel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się