Napisano 21 Styczeń 201015 l Witam, Na niektórych krawędziach widać artefakty które wyglądają jak niskie ustawienia samplingu ale problem jest gdzie indziej bo podnoszenie ilości sampli i kontrastu niema na to wpływu a problem pojawia się tylko w wypadku renderowaniu batch'em do 32bit. Update 28.11.010: Robiłem dzisiaj porządki na dysku i stwierdziłem że trzeba odkurzyć moją teczkę 3d i zrobić podsumowanie roku. Mój drugi telefon który wykonałem w celach komercyjnych będąc na zdalnych praktykach w televisor.pl Pierwszy projekt przy którym wykonałem wszystko oprócz Animacji i Compo którą wykonał Karol Zakrzewski. Dzięki temu że reklama była robiona dla dużego klienta mieliśmy sporo czasu na dopracowanie designu i nie zważając na to że to reklama maści na hemoroidy bardzo ją lubię :) Ten sam model który zrobiłem na praktykach użyłem do stworzenia mojej dumy :D Oczywiście musiałem domodelować wnętrze i te wszystkie śróbki i inne elementy które wylatują na zewnątrz. mixplus - pajączek Shadery, Oswietlenie, Model pająka, Copo pająka z z telefonem i napisami które później nakładałem na kompozycje Karola Zakrzewskiego w której znajdowała się pajęczyna wraz z tłem. Wizualizacja scenografii "Krowowciągarki" całość wykonana w kilka godzin słaby render + dużo pędzlowania w szopie. Kto zgadnie co za reklama? :) Prewki telefonów Shading, Oświetlenie, Poprawki tekstur, Compo Real - GOGOS Model błękitnego, Shadery, Oswietlenie, Compo Model Pomarańczego, Shaider, Oświetlenie, Compo (różowa ściana nie jest moja) Shadery, Compo F*** YEAH!! Widzenie w ciemności! DZZZZzzzzz.... :D (Shadery, Compo) Model (oprócz oczów które były wykonane przez Karola w Zbrushu), Shadery, Compo Mimo to że projekt był bardzo wyczerpujący przez krótkie terminy miałem dużą frajdę zmuszając małych ludzików zrobić desant na czyjeś mieszkanie :D Dobrze znana wam krowa z mleka hej która ukazała sie nadawno wartykule max3d Malowanie tekstur, bakowanie swiateł i rzęsy krowy :D Edytowane 29 Listopad 201014 l przez happy-angel
Napisano 21 Styczeń 201015 l Autor Scenografia do reklamy telefonu: Kompozycja gotowych modeli, Shadery, Oswietlenie, Compo, Model autobusika w tle który kiedys nie wszedl do Procto-Glyvenola (bardzo go lubie i dla tego nie dalem mu umrzec na dysku :D) Real gadające zwierzaki Co kilka miesięcy robiliśmy kilka odcinków gadających zwierzaków które ledwo przeżyły atak w/w GOGOS'ow. Real - Christmas //Muszę zaczekać na emisje tej reklamy żeby móc ją pokazać// Po raz pierwszy robilem cos w rodzaju matte painting. Cały widok za oknem. Edytowane 29 Listopad 201014 l przez happy-angel
Napisano 21 Styczeń 201015 l Eno Eno cisniesz chlopie do przodu :) Jest niezle ;) Edytowane 29 Listopad 201014 l przez CzAk1
Napisano 21 Styczeń 201015 l Jak dla mnie must have to jest sony PSP. Musisz tez mieć pendrive'a i własny pokój. A potem to już hulaj dusza:)
Napisano 22 Styczeń 201015 l mastchewem jest paprykarz w 3d - jak to zrobisz to platige image samo do ciebie napisze
Napisano 24 Styczeń 201015 l mastchewem jest paprykarz w 3d - jak to zrobisz to platige image samo do ciebie napisze a moze byc w puszce? :))) tak sie zastanowilem i faktycznie paprykarz to moze byc hardcore :D
Napisano 25 Styczeń 201015 l Autor mpta > dzięki Mi raczej wydaję się że najczęściej potrzebne są telefony i jakiś produkty do toalety i kuchni. Dla tego zastanawiam się nad jakaś prostą scenką którą będzie przedstawiać stół z garami w tle i jakimś produktem na pierwszym planie albo coś podobnego z łazienką. Później znowu wezmę się za jakąś cegłę żeby nabić rękę i podnieść swoją wydajność.
Napisano 28 Listopad 201014 l http://img152.imageshack.us/img152/548/packshot01.jpg To jest to co leci w metrze, z telefono-mrowkojadkiem? Kto to animował?
Napisano 30 Listopad 201014 l Autor Powiedz cos wiecej o futrzakach :) Super reklamy ! Właśnie przypomniałeś mi że mamy na dyskach pod stertą kurzu materiały które Karol szykował do przygotowania making of'a. Wszystkie zastosowane patenty można wyczytać z artykułu do krowy. Pod względem technicznym jest wszystko o wiele prostsze chociażby z tego powodu że nie trzeba wypalać światła na tekstury tylko przy tak małych zmianach całość można załatwić na kompozycji, nie trzeba malować od zera tekstury tylko bazujesz na fotogeometrii. Największe wyzwanie stanowi synchronizacja z aktorem i animowanie w taki sposób żeby wyglądało naturalnie. Dość często trzeba było robić ręczne trakowanie co nie jest takie proste bo zwierzaki pod czas zdjęć dostają cały czas jedzenie przez co oblizują, ruszają nosem i często jest takie wrażenie że niema punktu zaczepienia bo cała sierść na mordzie jest w ciągłym ruchu a track musi siedzieć :) Jonasz_Real > Dzieki :) Edytowane 30 Listopad 201014 l przez happy-angel
Napisano 30 Listopad 201014 l Dobra robota! Aleś do przodu wyrwał!!! -> ale dalej nie masz pendrive i pokoju:)
Napisano 1 Grudzień 201014 l no no no @hyal! bardzo to dobre co pokazujesz. Plus dla ciebie ze sie dzielisz materialami z powstawania tych perelek. Pozdrawiam.
Napisano 9 Czerwiec 201311 l Autor 2011: Funai - Better warranty for televisor Agency - PZL Directing - Mikolaj Leszczynski Karol Zakrzewski: Supervising, Animation, Modeling (background characters and rest of props) Piotr Korab: Modeling (Televisor) Bartlomiej Kalinowski: Animation Stanislav Gavrilov: Look Dev, Modeling (foreground characters), Texturing, Shading, Lighting, Rendering, Compo Tymbark - Candles Agency - 303now Directing - Piotr Fuk Bartlomiej Kalinowski: Animation Stanislav Gavrilov: Look Dev, Modeling, Texturing, Shading, Lighting, Rendering, Compobrain Plus - Plusikowe (Steampunk, Samsung Wave) Agency - PZL Directing - Andrzej Mrozinski Karol Zakrzewski: Supervising, Shading, Lighting Piotr Korab: machine Modeling Pawel Krzeminski: steam Compositing Bartlomiej Kalinowski: Animation Stanislav Gavrilov: Shading, Rendering, Compo Asset: Alior - Bell Edytowane 9 Czerwiec 201311 l przez happy-angel
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto