Napisano 30 Maj 200420 l Witam wszystkich po dłuzszej przerwie.... moze klepsydra nie jewst najtrudniejsza ale chciałbym ja pokryc materiałem jakby chrom lub nikiel tylko taki jakby miał mase malutkich rysek.... nie wiem czy wiecie o co mi chodzi .... to nie ma byc nikiel taki normalny jak lustro tylko tak jakby matowy.... jezeli ktos wie jak zrobic taki materoiał to prosze o pomoc a jak nie to sam wymysle:)) pozdrawiam
Napisano 30 Maj 200420 l mam glupie pytanie ... renderujesz sceny w rozdzielczosci 320x240 a pozniej sztucznie resizujesz gotowy obrazek czy jak ... ? te rendery sa paskudne jesli chodzi o jakosc ... jesli mozesz dawaj troche lepszej ... bo malo przyjemnie sie na to patrzy. pozdrawiam
Napisano 31 Maj 200420 l ech, ze skrajności w skrajność - niektórzy zajmują ponad 400kB obrazki w dużej rozdzielczości a niektórzy zapisują je w min. jakości. o ile w przypadku fotki jakość 10 czy 20 da się jakoś przeboleć to w przypadku obrazka z bardzo łagodnymi grafientami robią się te głupie kwadraciki 8x8px i dziwnie to wygląda
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Autor rendery robie 1600x1200 mentalem a potem jak jest za duzy to zmnijszam w photoshopie.. rozdzielczosc albo dpi... to moze powiedzcie mi co mam zrobic zeby bbyła lepsza jakosc....
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Za przeposzeniem...na jaką cholerę ci taka wielka rozdzielczość ?? Dla próbnych max 800x600 !! I to jest dużo...i nie zmniejszaj (czy też zwiększaj) tego w PS\'sie... To przecie jest WiP, a nie końcowy render, że dajesz takie rozdzielki...:| Pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto