Skocz do zawartości

Pytanie: Scenka na potrzeby silnika?


Ciechu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych kolegów grafików.

 

Być może nie powinienem tutaj postować, być może to nie jest odpowiednie miejsce do składania takowych próśb (Jeśli tak to przepraszam). Jestem programistą, który niegdyś sam próbował swych sił w grafice (choć bez jakichś oszałamiających efektów) w związku z czym postanowiłem porwać się z motyką na księżyc i piszę własny silnik 3d. Nie wiem na ile będzie to projekt udany - znając życie - jestem przekonany co do tego, że i tu nie osiągnę nirvany - gdyż wiem jak trudne i karkołomne jest to zadanie - ale nie o to tu chodzi :) . Pomijając te wywody - chciałbym przejść do rzeczy. Mam prośbę do tych POCZĄTKUJĄCYCH GRAFIKÓW - uczniaków - którzy są na początku swojej drogi i którzy nie przepuszczą żadnej okazji, aby szlifować swoje umiejętności. Składam więc wam propozycję ... czy ktoś z Was podjąłby się stworzenia jakiejś scenki game artowej. Nie musi być to coś skomplikowanego. Bardzo chciałbym żeby obiekty w scenie miały normal mapy - i to w zasadzie na razie jedyne założenie. Niestety nie będzie wynagrodzenia za ten projekt, jedyne co moge zagwarantować to to, że jeśli projekt rozwinie się na tyle, że postanowię go wrzucić na jakiegoś svn'a to na pewno dana osoba/osoby bedą uwzględnione jako współtwórcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Po co komu kolejny model m16 - na rynku jest ich w pyte - a i na forum co jakiś czas ktoś znowu wrzuca - i tak za każdym innym modelem prawie - jest ich w pyte ;p Niech robi, nauczy się, potem dostanie prace.

 

Co do scenki - nie liczyłbym na zbyt wiele - jak Bruneq mówi - posłóż sie póki co darmowymi modelami z neta. A co do silnika - da się napisać, mój kumpel od kilku lat siedzi nad tym jako nad swoim projektem 'dzieckiem' i wygląda to spoko - więc powodzenia :P