Skocz do zawartości

Blender i smooth groupy


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Czy jest jakaś możliwość aby zrobić smooth grupy w blenderze ALE nie ciąć siatki? (EdgeSplit też tnie siatkę i robi zdublowane vertexy) Po eksporcie do maxa, wszystkie vertexy są zduplikowane. Czy ten soft będzie miał w końcu smooth gupy? Nie wiem jak w tym sofcie mozna robić jakies modele do gier, skoro nie ma tak podstawowych narzędzi. Po wyeksportowaniu do obj będzie dużo więcej vertexów, a co za tym idzie spadek wydajności.

Edytowane przez bapi23
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

napisz o co ci chodziło (co chciałeś osiągnąć) i jak rozwiązałeś problem, albo skasuj temat.

po mojemu to chciałeś mieć na wygładzonym (subsurfem) modelu ostrą krawędź skoro użyłeś edgesplit i zakładam, że pomogło edge crease z menu edges, ale możemy się tylko domyślać

Napisano
Czy jest jakaś możliwość aby zrobić smooth grupy w blenderze ALE nie ciąć siatki? (EdgeSplit też tnie siatkę i robi zdublowane vertexy) Po eksporcie do maxa, wszystkie vertexy są zduplikowane. Czy ten soft będzie miał w końcu smooth gupy? Nie wiem jak w tym sofcie mozna robić jakies modele do gier, skoro nie ma tak podstawowych narzędzi. Po wyeksportowaniu do obj będzie dużo więcej vertexów, a co za tym idzie spadek wydajności.

 

 

Edge split i smooth grupy robią to samo, rozcinają siatkę, co przekłada się na spadek wydajności w grach

 

choć twoje solved może sugerować, że odkryłeś, iż każdego facea można flagować osobno na smooth albo flat ;)

 

Było by miło gdybyś opisał rozwiązanie, osoba szukająca odpowiedzi na to samo pytanie mogła by wtedy skorzystać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności