Jump to content
  • 0

Blender i smooth groupy


bapi23

Question

Czy jest jakaś możliwość aby zrobić smooth grupy w blenderze ALE nie ciąć siatki? (EdgeSplit też tnie siatkę i robi zdublowane vertexy) Po eksporcie do maxa, wszystkie vertexy są zduplikowane. Czy ten soft będzie miał w końcu smooth gupy? Nie wiem jak w tym sofcie mozna robić jakies modele do gier, skoro nie ma tak podstawowych narzędzi. Po wyeksportowaniu do obj będzie dużo więcej vertexów, a co za tym idzie spadek wydajności.

Edited by bapi23
Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

napisz o co ci chodziło (co chciałeś osiągnąć) i jak rozwiązałeś problem, albo skasuj temat.

po mojemu to chciałeś mieć na wygładzonym (subsurfem) modelu ostrą krawędź skoro użyłeś edgesplit i zakładam, że pomogło edge crease z menu edges, ale możemy się tylko domyślać

Link to post
Share on other sites
  • 0
Czy jest jakaś możliwość aby zrobić smooth grupy w blenderze ALE nie ciąć siatki? (EdgeSplit też tnie siatkę i robi zdublowane vertexy) Po eksporcie do maxa, wszystkie vertexy są zduplikowane. Czy ten soft będzie miał w końcu smooth gupy? Nie wiem jak w tym sofcie mozna robić jakies modele do gier, skoro nie ma tak podstawowych narzędzi. Po wyeksportowaniu do obj będzie dużo więcej vertexów, a co za tym idzie spadek wydajności.

 

 

Edge split i smooth grupy robią to samo, rozcinają siatkę, co przekłada się na spadek wydajności w grach

 

choć twoje solved może sugerować, że odkryłeś, iż każdego facea można flagować osobno na smooth albo flat ;)

 

Było by miło gdybyś opisał rozwiązanie, osoba szukająca odpowiedzi na to samo pytanie mogła by wtedy skorzystać.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy