kolaborant Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 (edytowane) Witam w wolnym czasie realizuje następujący projekcik. Koncept to kupka ziemniaków spoczywająca w mroku jakiejś piwniczki, uchwycona w kluczowym dla ich egzystencji momencie. Pomysł na prackę powstał jakiś rok temu wtedy także popełniłem model, który następnie przeleżał pół roku w odmętach mojego twardego dysku.Pozujący mi ziemniak obecnie nie istnieje doczekał się jednak licznego potomstwa. [blender 2.49b] Edytowane 7 Styczeń 2011 przez kolaborant 1
kolaborant Napisano 18 Grudzień 2010 Autor Napisano 18 Grudzień 2010 ...obecnie wygląda to następująco. Całość wyrenderowana w yafaray'u. Co zostało do zrobienia? 1. Kłącza 2. Postprodukcja (jakieś szumy, brudki etc) 3. poprawki o wasze ewentualne uwagi
Modzal Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 heh fajny pomysł i po 2 fotce sadze ze bedzie dobrze zrealizowany :) powodzenia
mookie Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Kłącza rzeczywiście by się przydały, ale niezbyt nachalnie, nawet tylko gdzieś na drugim planie. Mógłbyś dodać jakiegoś pajączka, jakieś widły/łopatę gdzieś z tyłu i tyle. Scenka prosta, ale bardzo miła dla oka. Czy mógłbyś podzielić się swoim ustawieniem świateł i czaser renderu z DOF'em (to DOF yaf(a)rayowy?). Powodzenia!
kolaborant Napisano 18 Grudzień 2010 Autor Napisano 18 Grudzień 2010 ...trochę o świetle. Nie tworzyłem specjalnie skomplikowanego układu. Użyłem dwóch źródeł światła typu area, gdyż interesowały mnie miękkie cienie (na ostatnim podglądzie jeden cień jest ostry ale to już wersja nie aktualna ). Dodatkowo aby ziemniaki znajdujące się dalej były zacienione stworzyłem swego rodzaju blendę. Jeśli chodzi o render i dof (który jest z yafa) to z podaniem ustawień poczekam do finalnego wyniku.
velendil Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Bardzo artystyczne, nie chce dorabiac teori zatem czekam na rozwinięcie : )
slide Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Powinieneś jeszcze popracować nad nad materiałem kartofla bo gdybym nie wiedział to stwierdził bym, że to kamienie.
kolaborant Napisano 18 Grudzień 2010 Autor Napisano 18 Grudzień 2010 (edytowane) Witam dzisiaj podłubałem trochę nad badylkami i taki pierwszy rzut. Efekt końcowy z małą postprodukcją w PS. Edytowane 18 Grudzień 2010 przez kolaborant
oley Napisano 18 Grudzień 2010 Napisano 18 Grudzień 2010 Jak dla mnie rewelka. Przyznam, że pierwsze skojarzenie to twarze z murów "Cathedral" Tomka Bagińskiego.
pabulo Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 ...pierwsze skojarzenie to twarze z murów "Cathedral" Tomka Bagińskiego. :D no coś w tym jest fajne fajne dawaj dalej
Szczery. Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 Nie jest źle ale gdybym nie wiedział że to ziemniak to pewnie bym się nie domyślił. Jakby zabrać oczy to faktura i teksturą przypomina raczej kamień niż ziemniaka.
kolaborant Napisano 19 Grudzień 2010 Autor Napisano 19 Grudzień 2010 ... no tak. Postaram się jeszcze dopracować teksturę. Mam do was pytanie chciałbym poeksperymentować z aberacją chromatyczną. Znalazłem wtyczkę do Ps, która symuluje ten efekt, jednak przy okazji tworzy dziwne niepożądane zniekształcenia (i nie mam tu na myśli soczewki). Może macie jakieś inne pluginy lub sposoby na uzyskanie tego efektu? (jakieś tutoriale) Pozdrawiam
Godzil Napisano 22 Grudzień 2010 Napisano 22 Grudzień 2010 Myślę, że na pewno nieco matowe muszą być z tego takiego pyłu, z ziemi. Bardziej gładkie tez chyba, mniejszy/inny bump może? Co do aberacji, to sam PS, bez pluginu już ma filtr (Leans Correction), którym jako taką możesz uzyskać. I również tam będą pojawiać się zniekształcenia, przesunięcia. Nie sądzę że znajdziesz plugin, który ich nie robi, ja w każdym razie nie znam takiego.
peter_f Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 Super robota! Fajny model, świetne tekstury i fajny klimat na obrazku, kolory, DOF (!). Bomba!
kolaborant Napisano 23 Grudzień 2010 Autor Napisano 23 Grudzień 2010 Dzięki za pozytywne opinie i uwagi. Na okres świąteczny wciskam pauzę. W nowym roku zrobię na pewno update. Cele: 1.korekta tekstury 2.dodanie aberacji w post procesie 3.dodanie kolejnych punktów światła co by kolorystycznie podkręcić scenę To WESOŁYCH i ODPOCZĘTYCH świąt !!!
kolaborant Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Napisano 7 Styczeń 2011 Trochę kosmetycznych zmian i praca obecnie wygląda tak. Dodałem delikatną "aberrację chromatyczną". Męczyłem trochę teksturę ale nic dobrego, jak na razie nie uzyskałem. Uploaded with ImageShack.us Jest to już raczej finalna wersja. Więc dziękuje za uwagi i zainteresowanie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się