Skocz do zawartości

Żaba Postać głowy// Moje prace i nauka modelingu...


Sebazx6r

Rekomendowane odpowiedzi

SIEMA przez ostatnie 2-3 dni robilem zabe :D. W sumie najdluzej zajal mi RIG plus UV(ktory na koniec zrobilem w kilka minut :D jak juz to przecwiczylem). Narzedzia uzyte MAYA --> MUDBOX --> MAYA (Mental Ray aproximation) normal map bo displacment mi sie krzaczyl.

 

Na raie takie wypiek zaraz zapodam siatek etc. 3500 faces.

164873_132556983470815_100001495426061_208494_5203340_n.jpg

 

166342_132563096803537_100001495426061_208506_6635044_n.jpg

 

156662_132563930136787_100001495426061_208510_1926466_n.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
Doszly nowe modele i postanowilem uogólnić... Wciąż się ucze by było lepiej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Co do materiałów. Zrobiłem zwykle projection w Mudboxie. Dorwałem jakąś żabę nie wyszło mi to zbytnio ;/. Mam zamiar nauczyć się photoshopa do edycji materiałów. Wiem, że model nie jest szalowy mam nadzieje ze każdy następny będzie lepszy.

Cień zaraz poprawie. Dzięki za odpowiedź.

Acha pytanie. Zauważyłem ,że jak dałem diffusiwe layer to tak jakby bump map zanikł?

 

Zerknalem na cien jaki daje lilia i chyby teraz powinno być w miarę ok?

164567_132795850113595_100001495426061_210625_5174767_n.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak patrzysz na swoją prackę, to co sobie o niej myślisz? (nie chodzi mi o model, bo to już wyjaśniłeś). Ogólnie, jakby ktoś zwrócił się do Ciebie z taką pracą o ocenę/ radę, co byś napisał, co byś mu poradził? Co ci sie w niej podoba,a co nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę przyciemna tekstury do bani. To wiem na bank ;/. oczy za ciemne wyszły ale hmm... Nie wiem czemu co z ta normal mapa słabo widać po otexturowaniu? Obrazek z tla ledwo znalazłem bagno.

Powiem szczerze ze robię na laptopie nie mam dobrego monitora wyświetlam na drugim SAMSUNG (trochę już leciwy). W chwili obecnej wracam do modelowanie (czytaj nauki). Trzaskam twarz. Próbuje ogarnąć odpowiednią topologię. Proszę o wasze uwagi gdyż nie bardzo wiem na co patrzeć. W renderingu to jest w tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha :D chche :D jeszce sie nie bawilem w taki stuff :). Tzn nie ustawialem materialu wody w photoshopie etc. pomysle o tym :). I postaram się wdrożyć w życie.

W chwili obecnej robie kolejna twarz. Mam nadieje ze model wyjdzie ładny dość i zrobi UV dla praktyki.

163469_132833186776528_100001495426061_210769_6960180_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

wzialem taki pierwszy z brzegu:

 

tylko pamietaj, zeby dac plane z dolu (taki szeroki background)... najprosciej to chyba wrzucic wszystko do layera i tam z rozwijanego menu dac occlusion.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chce ci się pociągnąć ta prackę jeszcze, to zrób tak jak ci radzi vega i chrupek, tj. najlepiej dorobić część otoczenia, albo zlimitować GI za pomocą świateł, popracować nad materiałem żaby (żaba jest pokryta śluzem, więc się błyszczy) i koniecznie dodać AO.

Dobrych zdjęć, czy to referencji czy do sceny, na licencji creative commons szukaj np. na http://www.compfight.com .

 

@mafida, tak to był żarcik :) ale zdanie samo w sobie jest prawdziwe :) nigdzie nie piszę, że żaba to ssak :)

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś ktoś mi polecił to:

siatkaglowa3dmaxtematmo.jpg

 

Niedawno Lucek też komuś to polecił w jakimś temacie :) Więc nadal aktualne :)

 

Edit: Lucku sprawdziłem moje archiwum i mi również polecił to Levus :)

Edytowane przez Vega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki zobacze z ta petla brwi :) chyba wystarczy jak w jednym miejscu cos zmienie i powinna powstac

 

65813_132855406774306_100001495426061_210927_2476627_n.jpg

 

Dzieki za Tipsy. Jeszcze zabiore sie za uszy choc ostatnio robilem to teraz troche mam inna wizje :). Mam fajne refki do tego tak wiec powinienem móc po zrobieniu UV otexturowac. Jutro odbieram książkę od photoshopa będę obczajał :).

 

To jeszcze po wygładzeniu:

166307_132856803440833_100001495426061_210930_4798242_n.jpg

 

 

OKi jeszcze nanioslem jedna poprawke tu juz wszystkie loop'y powinny być:

 

163637_132859103440603_100001495426061_210936_784925_n.jpg

 

Musze przyznac ze coraz szybciej mi to idzie :).

Edytowane przez Sebazx6r
Zrobilem Loopa brew kosci policzkowe zalaczam LOW POLU
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebazx6r-za wcześnie wchodzisz w detale,wywal kilka loopów z nosa,wokół oczu,z ust i ze dwa te od nosa przechodzace do podbródka.Jak wywalisz popraw kształty,bo narazie jest trochę mutant.Poprawianie na takiej gęstej siatce to meczarnia,lepiej sobie ułatwiać:)

 

Nie wiem czy w maya masz coś w stylu "Tweak" z XSI czy "Shift" z maxa,ale jak jest to tym bym sie pobawił,łatwiej niż ciągać po jednym vertexie.

 

 

 

@mafida, tak to był żarcik :) ale zdanie samo w sobie jest prawdziwe :) nigdzie nie piszę, że żaba to ssak :)

 

pozdr.

 

Nie do końca prawdziwe,maja 4 palce na przednich łapkach,piaty jest zredukowany i nie widac:P

 

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w maya masz coś w stylu "Tweak" z XSI czy "Shift" z maxa,ale jak jest to tym bym sie pobawił,łatwiej niż ciągać po jednym vertexie.
Jest soft selection i opcja sculp jak w mudboxie. Zobacze z tymi petlami.

 

Znalazlem taki watek naprawilem troche usta i nos szyje tez wydaje mi sie ze poprawiłem trochę prosze o uwagi. Zabrał bym się za Unvrap...

http://www.secondpicture.com/tutorials/3d/completing_the_3d_model_of_the_face_in_3ds_max.html

 

:( Maya porobila mi dziury w siatce tak wiec musze jeszcze raz porpawiac ;/.

 

 

 

Dobra coś tam poprawiłem.

 

 

166395_133016196758227_100001495426061_211955_7825346_n.jpg

 

Zrobilem Uwrapa troche sie rozciaga na brodzie:

33833_133034910089689_100001495426061_211990_5608146_n.jpg

 

Dorwalem jakas teksturke i dolozylem normal mape z Muboxa by zobaczczy jak wyjdzie:

65859_133080530085127_100001495426061_212132_7114927_n.jpg

 

165555_133080850085095_100001495426061_212134_2190493_n.jpg

 

58006_133082000084980_100001495426061_212135_1147124_n.jpg

 

Bede , ,usial jeszce popracowac na skora. Kiedys widzialem tutka no i oczy uszy a tak w sumie wyglada w miare ok. Wiem nos nie wygalda :D

 

Pytanko... co robic z teksturą na łączeniach??

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej,ale jeszcze dużo mozna poprawić.Siata jest ok,teraz patrz na refki i rób korekcje,warto popatrzeć czasem pod innym kątem,od dołu na twarz,od góry po skosie i sprawdzać bryłe.W widoku z przodu i z boku może się zgadzać a i tak nie będzie jeszcze dobrze.Znajdż gdzieś fotki twarzy pod różnymi kątami i przeanalizuj jak sie układają krzywizny ust,kości policzkowych,łuków brwiowych.

Jak masz sculpt w maya to będzie łatwiej użyj move,relaxu itp. na modeliku i poprawiaj,poprawiaj...:)

 

Edit:Skórę i texturki to bym sobie darował jeszcze,najpierw popraw model:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym obczaić jak się robi shader skory tak by się miejscami błyszczała. pewnie liered shader będzie. Ucho gdzieś mam zaimportuje i wlepię. Ucho oczy gdzieś mam nurbowskie. Na następnym modelu możne dalej będę umiejętności. Tearz wezme chyba sie chwilowo za nauke photoshopa bo dorwalem ksiazke taka odskocznia. Mozliwe ze jednak zmienie zdanie. Mam zapisana wersje bez podbicia siatki i tekstur na pewno to potwikuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usta :D troche :D. Modelowanie zająłem sie niedawno nie praktywolem rysowania tak wiec slabo u mnie z wychwytywaniem bledow ;/. A skulp jest tez w Maya. Otwory nosowe...

 

164066_133123130080867_100001495426061_212190_4918535_n.jpg

 

Dodalem uszy ktore wczesniej dodałem.

Edytowane przez Sebazx6r
dodane foto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

Mafida mial na mysli Tweak... czyli prawy klawisz na obiekcie i "multi". Tylko musisz w preferencjach wejsc w Selection i zaznaczyc Click Drag Select... wtedy mozesz ruszac vertexami, facesami i wszystkim innym ;)

 

pewnie to wiesz... jak dwuklikniesz na ikonke "move tool" z lewej strony, po prawej otworzy Ci sie menu i mozesz zaznaczyc pozyteczna opcje "reflection"... zwlaszcza dla symetrycznej twarzy ;)

Edytowane przez Chrupek3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta opcja nie zawsze dziala szczegolnie jak twarz robiona byla poprzez mirror lub usuwane byly plaszczyzny. Zacząłem tors. Od razu z robiłem UV.

 

164321_133339963392517_100001495426061_213090_4339608_n.jpg

 

166165_133389636720883_100001495426061_213185_4139325_n.jpg

 

166456_133435880049592_100001495426061_213334_2327909_n.jpg

Wygladzilem w Maya robiac smooth mesh na 1 poziomie. Wyslalem do Mudboxa troche sie pobawilem ale laptop mi umiera ;/ jak za duzo detali jest ;/ w mudboxie. Jakos sie da wyselekcjonowac obszar do rysowani ale juz nie mialem sily (rece nie dokonczone dlonie). Zaraz zerkne jescze na low poly.

163257_133478376712009_100001495426061_213519_6389989_n.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=Fq4YJNyWMdo

 

Po dodaniu IK handles cos mi szaleje ;/ wiec olalem domyslam sie ze to win Pole Vector ;/. Tak wiec wyrzucilem IK i został tylko w kregoslupie. Reszta FK.

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

photo.php?pid=29186&id=100001495426061

 

156873_133559400037240_100001495426061_213638_284938_n.jpg

 

165681_133559413370572_100001495426061_213639_4381887_n.jpg

Moze nei za cudownie ale na ten model to juz starczy nastepny bedzie lepszy...

 

 

Jeszcze 3 miesiące temu siadajac do Maya a raczej pierwszo do Mudboxa nie przypuszczałem ze coś takiego :D zrobię hehe. Progres jest. Następna praca będzie lepsza bo tu jest kilka niedoróbek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

Zbrush zeczywiscie chodzi chyba najlepiej. Z Visty jak najbardziej uciekaj. Na Macu tez niezle ZBrush chodzi, a jak wiadomo Maki moga byc teraz wszedzie ;)

 

a propo pracy, ta szachownica jest po to, aby byla rownej wielkosci na calym obiekcie :-)

Przyjzyj sie video tutkom programu UVLayout:

http://www.uvlayout.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=97

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nogi i rece sa oddzielnie UV nie stanowi calosci moglbym je troche powiekszyc. Kwadraty sie nie rozjezdzaly. Mysle uciac go do torsu, zrobic spodnie, pasek ja ko oddzielne elementy. Rece jeszcze porawic. Jeszcze pomysle bo wczoraj poszedlem spac po 4.

 

 

47649_133671613359352_100001495426061_214133_2765632_n.jpg

47649_133671613359352_100001495426061_214133_2765632_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, 4GB i 8800 jest więcej niz wystarczajace żeby pracować na takim modelu w mudboxie.Przeginasz jak każdy na początku:),nie potrzebujesz 10milionów poly żeby zrobić taką postać.Jak chcesz poprawiac to głowe popraw :)

 

Co do visty,to ja mam viste64 już kupe czasu i nie narzekam:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez ma x64 wersje i wydaje mi sie ze wina może lezy po innej stronie ;/... Swego czasu miałem problem z uruchamianiem sie kompa, ale ostatnio bylo ok ;/ hmm. Zawieszał się przy inicjalizacji myszki.

Procek mam dosc wolny :D 2.2 T7500.

Jakby nie patrzec wersje Mobile zawsze sa wolniejsze. A racja :D 10 milinow tylko ze na lewelu 4 mialem 2.500.000 i na 5 już 10.000.000. Wtedy zaczyna nie wyrabiac.

 

Ostatnio ogladalem filmik, że całą postać da się zrobic w Zbrushu i potem retopology by zrobic low poly. Bawił się ktoś w to?

 

Troche się jeszcze pobawiłem ale chyba jeszce mudboxem sie pobawie na tym poprzednim modelu.

 

165577_133720880021092_100001495426061_214403_58962_n.jpg

 

164838_133720506687796_100001495426061_214395_6176698_n.jpg

 

Aaa wlasnie czailem i okazalo wlasnie ze 10.000.000 :) tak jak pisales i szaleje. Chyba wina grafiki co ma 512MB. Ram i procesor nie wykorzystuje w pelni ;/.... Sterowniki jeszcze nowsze sciagne a narazie tak jak pisales schodzelewel nizej do 2,5 mil

 

 

Aut OFF video memory czyli miales racje. Ale ja potem pamietam ze tylko podbilem i juz nie dalem rady robic bo cielo niemilosiernie...

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

ZBrushem to chyba wszyscy sie tu bawia ;)

Do retopo uzywaja 3dCoat lub Topogun... lub Blendera ;)

 

Pijesz za duzo kawy, skup sie na jednym zagadnieniu jak Ci Mafida podpowiada i malymi kroczkami do przodu... dobra, juz sie nie wymadrzam w tym watku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na razie nad polymodelingiem sie bawie. Mudboxa uzywam raczej do normal map i textur troche bo jeszcze nie obczailem Photoshopa ;/.

Teraz staram sie robic modele. Poprobuje kilka organicznych a potem moze modelowanie wnetrza ;/... Szkoda ze za mlodu sie za to nie zabralem :/.

165445_133760726683774_100001495426061_214604_2416600_n.jpg

162647_133760783350435_100001495426061_214605_1487745_n.jpg

 

 

Tu juz do Maya Normal Map. Qrcza FBXem to wszystko mozna wyeksportowac i nie bawic sie potem w Hypershadzie. Narazie jednak dodaje materialy w Maya

 

165057_133771340016046_100001495426061_214663_7596984_n.jpg

 

Pijesz za dużo kawy, skup się na jednym zagadnieniu jak Ci Mafida podpowiada i małymi kroczkami do przodu... dobra, już się nie wymądrzam w tym wątku ;)
Nie pije kawy :D heh choć by się przydałoby się bo po nocą siedzę ostatnio. Nie no bawiłem się mudboxem. Jak Mafida napisał, żebym cos poprawil to staralem sie to zrobic. troche w mudbxie teraz przeoralem ta siatke i wyeksportowalem.

zauwazylem ze eksportuja fbx wszystko juz moze byc podpiete i wygladzenie pozostaje. OBJ znika wygladzenie ...

Z tylu FBX z przodu OBJ improt. ten drugi bez turbo smooth tylko po wczesniejszym smooth przed wyeksportowaniem do Mudboxa.Oba pliki zaimprotwane z Mudboxa. Siatka lezy tak samo ale jest wygladzenie jak sie patrzy na powierzchnie. Takie to dziwy. Oczywiscie material do OBJ trzeba bylo zaimportowac reczenie a tu w pakiecie. Jeszcze displacment map mi nie wychodzi z mudboxa ;/. Moze zaimprotuje Hipoly mesh wrzuce do maya i tam sproboje przerzucic atrybuty. Chyba jednak mi sie komp ze...

68272_133777986682048_100001495426061_214689_3301991_n.jpg

 

Wykonalem displacement map. Proces w Maya. Wyeksportowalem 2.5000.000 poligonalna postac do Maya i zrobilem tranasfer na postac 9000-10.000 poli. EFEKTY ponizej. Nie robilem turbosmooth bo wtedz gubi detale. Displacement map wzgladza ladnie siatke. Pozdrawiam i robie przerwe. Kilku dniow teray czeka mnie nudna Statistica i labview.

 

65437_133807366679110_100001495426061_214816_7888561_n.jpg

68221_133808193345694_100001495426061_214817_4244203_n.jpg

 

 

 

Znalazlem tutka a wlasciwie watek o petlach na anglo jezycznym forum:

http://www.subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=907&page=2

 

Jeszcze jeden tutek a wlasciwie worklow:

Nastepny nos bedzie lepszy :).

Edytowane przez Sebazx6r
Poprawilem troche w mudboxie. Zalacza zrzuty. Wykonane DISPLACEMENT MAP przez traner atrybutów w Maya. Pierwsza próba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne doswiadczenie na podstawie:

 

163088_134268049966375_100001495426061_217495_8246421_n.jpg

 

163666_134273449965835_100001495426061_217535_5654012_n.jpg

 

63269_134357389957441_100001495426061_218005_4739691_n.jpg

 

Siatka na petli szczekowej zostala juz poprawiona i nie wyglada jak na zdjeciu powyzej.

Zapodaje smooth.

 

Mudbox (juz powoli texture robie przez projectiona. przesiadlem sie na Mudboxa 2011 spowrotem chwilowo).

162976_134400596619787_100001495426061_218345_3477137_n.jpg

 

 

166543_134402333286280_100001495426061_218374_693249_n.jpg

 

163241_134446813281832_100001495426061_218609_6561034_n.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=0YpXrWb5SfE

 

 

Tu juz w Maya:

58042_134454523281061_100001495426061_218620_4036479_n.jpg

 

I ze oczami ale te oczy to są słaaaaaabe :p... Zabiore sie za nastepna glowe zobacze jak wyjdzie by wprway nabrac a potem znowu tors dlonie chyba bede probowal oddzielnie modelowac...

 

163203_134478589945321_100001495426061_218675_6844793_n.jpg

162823_134497436610103_100001495426061_218899_2005023_n.jpg

 

Jeszcze ze dwie glowy poleca do nabrania skilla. Potem chyba jeszcze jedno podejscie do torsu. mysle zamodelowac cos brzydkiego Moze jakiegos grubasa. Moze dokonczena podstawie tej glowy. Jeszcze ja poprawiając. Nastepnie jakieś rzeczy martwe meble samochod moze jakas wizualizacja by pobawic sie teksturami.

 

Prosze o komentarze. Nie mam dobrego monitora wiec dokladnie nie wiem jak to wyglada. Nie wiem tez czemu przy nakladaniu mapy diffuse momentami cos sie robi przezroczysty ten material. Eksporrt low poly z mapami z mudboxa w fbx zachowuje sie za to ok.

tak czy siak mysl jest taka by popraktykowac modelowanie.

Edytowane przez Sebazx6r
Skonczylem pozostaly twiki ... Unvrap potem...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem dokładać ciało do głowy. Może jakieś sugestie odnosnie proporcji. Kształt nóg zmienie i rąk bardzie chodzi mi o długośc. Wogóle co o tym sądzicie. Pomyślałem żeby zrobic grubasa :D:

74635_134597136600133_100001495426061_219422_3070522_n.jpg

 

167354_134617699931410_100001495426061_219536_2911577_n.jpg

 

36270_134664066593440_100001495426061_219753_1565297_n.jpg

 

165270_134663796593467_100001495426061_219751_2309402_n.jpg

 

Modelowanie zakonczone. Podepne szkielet sprawdze cz dobrze sie deformuje ;/...

 

 

 

Jeszcze po paru min sculpu w Maya wersja chuda:

63609_134706006589246_100001495426061_219910_879486_n.jpg

Edytowane przez Sebazx6r
progess...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowa wyglądała w miarę, zanim ją w mudboxie zepsułeś.Sculpt nie polega na naweleniu subdividów i glutów,trzeba z głową robić:).Ciało nieanatomiczne,niepotrzebnie kombinujesz z tymi loopami na dupie,na łokciach,zrób prosta siate i będzie lepiej.Kolana fatalnie totalnie:)

Ogólnie nie przejmuj się,rób następnego,obejrzyj jakis dobry tutorial o sculptowaniu jak chcesz w mudzie orać.

 

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale ładnie się deformuje.

A ha w nudzie dodałem tylko kirka rys twarzy i wsio ;/. Tak tylko chciałem go postarzeć :P. Przy okazji pobawiłem się projection tool do textur A duzo sub nie dalem :P no moze dale na 4 level ale juz nie chcialo mi sie. Musze dorwać knige do anatomii :D. Ludzie w autobusach pzred mną uciekają. W sumie nie dziwie sie patrzac na to ze jakis dziwak sie na nich gapi ;p lol .

P.S. Te pętle to są potrzebne Do RIGa wtedy lepiej się odkształca ;/. Fajne masz prace skonczyles jakas szkole plastyczna? Bo ja to ogolnie :D w tym to noga jestem i dopiero sie ucze . A taki grubasek nino coz :P.

 

63205_134703116589535_100001495426061_219908_4773352_n.jpg

 

acha nie czaje z ta anatomia tylu dziwakow juz widzialem na tym swiece :P. Jutro podejde do nich i powiem ze sa nieanatomiczni :D hehe. Chyba zabiore sie za kreskowkowe postacie. ktos mi podpowidzial zebym zaczal cos kreslic czy cos .... dla lepszego rozeznania.

 

Dołączam RIG (bez rewelacje sam szkielet i FK):

http://www.youtube.com/watch?v=e4US0W_dqUs I wlasnie po to mi sa te loopy potrzebne :).

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loopy na dupie i łokciach do riga?Może...

 

Tu sobie poczytaj,dobry tutorial o modelowaniu człowieka,od prostej bryły w 1 części do sculptu w mudboxie na końcu.Siatkę też możesz podpatrzyć,autor twierdzi że jest dobra do animacji;).W dodatku w maya modeluje:

 

http://area.autodesk.com/tutorials/chapter_1_a_character_tutorial

http://area.autodesk.com/tutorials/chapter_2_building_a_cage

http://area.autodesk.com/tutorials/chapter_3_body_and_head_merging_pre_uvs_and_further_detailing

http://area.autodesk.com/tutorials/chapter_4_anatomy_overview

http://area.autodesk.com/tutorials/chapter_5_modeling_clothes

http://area.autodesk.com/tutorials/chapter_6_high_resolution_mesh

 

Trzeba sie zalogować i masz informacji na tydzień do analizowania:)

 

Pozdro:)

 

Ps.Znaczy tak ogólnie to nie jest żle jak na pierwszy model,nawet nieżle:)

Edytowane przez mafida
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się na to rejestrowałem :D... chyba. Zobaczę później. W chwili obecnej bardziej niż na scoolpie zależy mi na poznaniu jak najlepszym Maya i potem silnika Mental RAY. Topologia bardzo mnie interesuje. Kupno ksiazki do anatomii jest dobrym pomyslem?

 

Photoshop ale to później. Trochę muszę przystopować bo za dużo nad tym siedzę.

Nie chce zosta no lifem :D.

 

P.S tu moje wczesniejsze wypociny:

154190_130996263626887_100001495426061_200914_7342649_n.jpg

 

76677_123827301010450_100001495426061_163343_815165_n.jpg

 

77115_125187104207803_100001495426061_170649_8206963_n.jpg

 

154348_131401693586344_100001495426061_203083_4519999_n.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=9NwQAhXO8KA

 

67247_118030544923459_100001495426061_132334_1699468_n.jpg

 

163245_131916476868199_100001495426061_205646_122742_n.jpg

 

Tak wiec to nie pierwszy model hehe. No ale to dopiero 3 miesiace.

 

Wczesniej robilem troche Rihno:

 

44458_103909803002200_100001495426061_29189_5335123_n.jpg

 

44458_103909813002199_100001495426061_29192_2259398_n.jpg

 

Przed maya bawilem sie troche bazowymi meshami w mudboxie ;/:

46656_104387259621121_100001495426061_33997_992654_n.jpg

 

48052_104606109599236_100001495426061_36365_5891966_n.jpg

 

Teraz postanowilem sie skupic na Maya...

Edytowane przez Sebazx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Topologie możesz podpatrzeć w tym tutorialu co ci dałem linki,akurat o mudboxie to tam jest tylko na końcu i niewiele.W modelach organiki widać że jest lepiej niż było więc ok.Mudboxa zostaw narazie,bo tylko psujesz:D.Albo jak chcesz robic w mudzie to rób,ale nie rób więcej niż jedno subdivide,tak będzie lepiej:).Nie zagęszczaj siatki przy rzeżbieniu,to najwiekszy grzech,wszyscy przez to przechodzą na początku;).Tak samo jak modelujesz w maya,im gęstsza siata tym gorzej,w mudboxie i zbrushu jest tak samo.

Jak się uczyć anatomii to ci nie powiem bo sam nie znam:D,książke napewno warto kupić,nie zaszkodzi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności