Lucas Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 (edytowane) W środku ujrzał tajemnicze urządzenia pokryte solidną warstwą kurzu i rdzy, wszystko zatrzymane w miejscu i stateczne, jakby tworzyło jedną rzeźbę. Starsi we wsi gadajo, że ponoć kiedyś cała ta maszyneria działała i ludzie pracę mieli ale przyszedł jakiś "kryzys" czy coś i wszystko szlag trafił. Inside he saw mysteriously looking devices covered with dust and rust, all of them frozen still and static, as if they formed a single sculpture. The oldmen of the village tell tales, that this machinery once used to function and people worked here for a living, but a "crisis", or whatsoever, came and everything got screwed up. Startuję... nie mając zbytnio pewności kiedy w ogóle coś zacznę i czy zdążę ale i tak ostatnio chodził mi po głowie pomysł na podobną scenę, więc Bitwę traktuję jako dodatkową motywację:) Ma być mroczno, ma być tajemniczo i przede wszystkim ma być industrialnie - a raczej post-industrialnie. Koncepcik jakiś oczywiście narysuję - na razie wyobrażam sobie to następująco: Potężne maszyny, chwytaki, wiertła, spawarki, taśmociągi pudła, rury (dużo rur;) ) i inne takie - część zastygła w ruchu, część wyraźnie zwalona w chaotyczną kupę ale wszystkie bez wyjątku bardzo stare i zardzewiałe. Zupełny brak światła z zewnątrz. A przed tą kupą złomu jedna postać - jeszcze nie wiem kto, może jakiś nomad, podróżnik, półnagi dzikus albo zwykły złomiarz, który przypadkiem tu trafił i teraz podziwia wszystko przy świetle pochodni. Edit: pewnie będę jeszcze zmieniał nazwę tematu na jakiś bardziej chwytliwy, na razie jednak nic lepszego nie wymyśliłem Edytowane 6 Styczeń 2011 przez Lucas
max_1989 Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 Lucas, konkretny pomysł, na świetną scenę. Czekam na postępy ! :).
KoMic Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 zazwyczaj takie miejsca maja swietliki w dachach, takie delikatne swiatlo ambientowe z zasniedzialych i brudnych szyb moglo by dodac glebi. pozdr
Lucas Napisano 4 Styczeń 2011 Autor Napisano 4 Styczeń 2011 (edytowane) Owszem, dlatego właśnie będę musiał dobrze pomyśleć nad organizacją przestrzeni - ostatecznie można uznać, że jest to jakiś zawalony, trudno dostępny budynek i dlatego jeszcze większość sprzętu nie została rozszabrowana;). Mimo wszystko chciałbym, żeby było ciemno i tylko pochodnia dawała światło - myśląc nad sceną, w głowie cały czas miałem to ujęcie z Katedry: i właśnie podobny klimat chciałbym uzyskać. Edytowane 4 Styczeń 2011 przez Lucas
Lucas Napisano 4 Styczeń 2011 Autor Napisano 4 Styczeń 2011 Cośtam naszkicowałem... Jako, że rysownik ze mnie kiepski, zwłaszcza na tablecie (trzeba się w końcu nauczyć...) to raczej nie będę się więcej chwalił szkicami. Po bokach przewiduję różne chwytaki i taśmociągi - generalnie drobniejsze elementy, na środku będzie jakiś duży kawał złomu - piec, reaktor, w każdym razie coś, co będzie punktem węzłowym w scenie.
KoMic Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 hehe, taki falloutowy vault: ],,,,.... zaczyna byc bardzo ciekawie: ]
radrakan Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 dokładnie. Fallout jak nic. Kryptowo. Zagraj w Amnesie albo Fallouta3, Lucas. Może Cię natchnie i kilka dodatkowych pomysłów wpadnie ; )
wroniec Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 Fajny pomysł, ale ja bym bardziej widział pionowy kadr tutaj i dużo maszynerii, kół zębatych itp na głową zwiedzającego. Powodzenia
Lucas Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Napisano 5 Styczeń 2011 Właśnie chyba będzie pionowy kadr - tym bardziej, że chciałbym zrobić nieco wyższą halę. Wszystko i tak wyjdzie w praniu jak będę miał cokolwiek wymodelowane:)
KoMic Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 hehe nie lubie pionowych kadrow bo potem sa problemy z wrzuceniem na pulpit: ]
Ania Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 Może pasowałby też poziomy kadr z niskim sufitem. W szkicu jeszcze za bardzo nie czuć klimatu, ale ufam że 3d będzie lepsze i czekam na jakieś modele.
Lucas Napisano 6 Styczeń 2011 Autor Napisano 6 Styczeń 2011 Pierwsze wypociny. Najpierw skupię się na pomieszczeniu, teraz wszystko jest dość czyste ale dodam trochę uszkodzeń, wystające zbrojenie itp.
max_1989 Napisano 6 Styczeń 2011 Napisano 6 Styczeń 2011 Bardzo miłe oświetlenie !, podoba mi się bardzo sposób w jaki pada cień od postaci. Ciekawe wrażenie wywołuje ta czarna plama w głębi w połączeniu z dużą przestrzenią dookoła.
pabulo Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 jeśli chcesz mieć wrażenie wysokiej hali to może zjechać kamerą niżej? Takie ujęcia ni to niskie ni to wysokie zwykle okazują sie nijakie
Rekomendowane odpowiedzi