Lucas Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 (edited) W środku ujrzał tajemnicze urządzenia pokryte solidną warstwą kurzu i rdzy, wszystko zatrzymane w miejscu i stateczne, jakby tworzyło jedną rzeźbę. Starsi we wsi gadajo, że ponoć kiedyś cała ta maszyneria działała i ludzie pracę mieli ale przyszedł jakiś "kryzys" czy coś i wszystko szlag trafił. Inside he saw mysteriously looking devices covered with dust and rust, all of them frozen still and static, as if they formed a single sculpture. The oldmen of the village tell tales, that this machinery once used to function and people worked here for a living, but a "crisis", or whatsoever, came and everything got screwed up. Startuję... nie mając zbytnio pewności kiedy w ogóle coś zacznę i czy zdążę ale i tak ostatnio chodził mi po głowie pomysł na podobną scenę, więc Bitwę traktuję jako dodatkową motywację:) Ma być mroczno, ma być tajemniczo i przede wszystkim ma być industrialnie - a raczej post-industrialnie. Koncepcik jakiś oczywiście narysuję - na razie wyobrażam sobie to następująco: Potężne maszyny, chwytaki, wiertła, spawarki, taśmociągi pudła, rury (dużo rur;) ) i inne takie - część zastygła w ruchu, część wyraźnie zwalona w chaotyczną kupę ale wszystkie bez wyjątku bardzo stare i zardzewiałe. Zupełny brak światła z zewnątrz. A przed tą kupą złomu jedna postać - jeszcze nie wiem kto, może jakiś nomad, podróżnik, półnagi dzikus albo zwykły złomiarz, który przypadkiem tu trafił i teraz podziwia wszystko przy świetle pochodni. Edit: pewnie będę jeszcze zmieniał nazwę tematu na jakiś bardziej chwytliwy, na razie jednak nic lepszego nie wymyśliłem Edited January 6, 2011 by Lucas Link to comment Share on other sites More sharing options...
max_1989 Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Lucas, konkretny pomysł, na świetną scenę. Czekam na postępy ! :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMic Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 zazwyczaj takie miejsca maja swietliki w dachach, takie delikatne swiatlo ambientowe z zasniedzialych i brudnych szyb moglo by dodac glebi. pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucas Posted January 4, 2011 Author Share Posted January 4, 2011 (edited) Owszem, dlatego właśnie będę musiał dobrze pomyśleć nad organizacją przestrzeni - ostatecznie można uznać, że jest to jakiś zawalony, trudno dostępny budynek i dlatego jeszcze większość sprzętu nie została rozszabrowana;). Mimo wszystko chciałbym, żeby było ciemno i tylko pochodnia dawała światło - myśląc nad sceną, w głowie cały czas miałem to ujęcie z Katedry: i właśnie podobny klimat chciałbym uzyskać. Edited January 4, 2011 by Lucas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucas Posted January 4, 2011 Author Share Posted January 4, 2011 Cośtam naszkicowałem... Jako, że rysownik ze mnie kiepski, zwłaszcza na tablecie (trzeba się w końcu nauczyć...) to raczej nie będę się więcej chwalił szkicami. Po bokach przewiduję różne chwytaki i taśmociągi - generalnie drobniejsze elementy, na środku będzie jakiś duży kawał złomu - piec, reaktor, w każdym razie coś, co będzie punktem węzłowym w scenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMic Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 hehe, taki falloutowy vault: ],,,,.... zaczyna byc bardzo ciekawie: ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
radrakan Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 dokładnie. Fallout jak nic. Kryptowo. Zagraj w Amnesie albo Fallouta3, Lucas. Może Cię natchnie i kilka dodatkowych pomysłów wpadnie ; ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wroniec Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Fajny pomysł, ale ja bym bardziej widział pionowy kadr tutaj i dużo maszynerii, kół zębatych itp na głową zwiedzającego. Powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucas Posted January 5, 2011 Author Share Posted January 5, 2011 Właśnie chyba będzie pionowy kadr - tym bardziej, że chciałbym zrobić nieco wyższą halę. Wszystko i tak wyjdzie w praniu jak będę miał cokolwiek wymodelowane:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMic Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 hehe nie lubie pionowych kadrow bo potem sa problemy z wrzuceniem na pulpit: ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Może pasowałby też poziomy kadr z niskim sufitem. W szkicu jeszcze za bardzo nie czuć klimatu, ale ufam że 3d będzie lepsze i czekam na jakieś modele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucas Posted January 6, 2011 Author Share Posted January 6, 2011 Pierwsze wypociny. Najpierw skupię się na pomieszczeniu, teraz wszystko jest dość czyste ale dodam trochę uszkodzeń, wystające zbrojenie itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
max_1989 Posted January 6, 2011 Share Posted January 6, 2011 Bardzo miłe oświetlenie !, podoba mi się bardzo sposób w jaki pada cień od postaci. Ciekawe wrażenie wywołuje ta czarna plama w głębi w połączeniu z dużą przestrzenią dookoła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pabulo Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 jeśli chcesz mieć wrażenie wysokiej hali to może zjechać kamerą niżej? Takie ujęcia ni to niskie ni to wysokie zwykle okazują sie nijakie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts