Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

W środku ujrzał tajemnicze urządzenia pokryte solidną warstwą kurzu i rdzy, wszystko zatrzymane w miejscu i stateczne, jakby tworzyło jedną rzeźbę. Starsi we wsi gadajo, że ponoć kiedyś cała ta maszyneria działała i ludzie pracę mieli ale przyszedł jakiś "kryzys" czy coś i wszystko szlag trafił.

 

Inside he saw mysteriously looking devices covered with dust and rust, all of them frozen still and static, as if they formed a single sculpture. The oldmen of the village tell tales, that this machinery once used to function and people worked here for a living, but a "crisis", or whatsoever, came and everything got screwed up.

 

57656249.jpg

 

Startuję... nie mając zbytnio pewności kiedy w ogóle coś zacznę i czy zdążę ale i tak ostatnio chodził mi po głowie pomysł na podobną scenę, więc Bitwę traktuję jako dodatkową motywację:)

 

Ma być mroczno, ma być tajemniczo i przede wszystkim ma być industrialnie - a raczej post-industrialnie. Koncepcik jakiś oczywiście narysuję - na razie wyobrażam sobie to następująco:

Potężne maszyny, chwytaki, wiertła, spawarki, taśmociągi pudła, rury (dużo rur;) ) i inne takie - część zastygła w ruchu, część wyraźnie zwalona w chaotyczną kupę ale wszystkie bez wyjątku bardzo stare i zardzewiałe. Zupełny brak światła z zewnątrz. A przed tą kupą złomu jedna postać - jeszcze nie wiem kto, może jakiś nomad, podróżnik, półnagi dzikus albo zwykły złomiarz, który przypadkiem tu trafił i teraz podziwia wszystko przy świetle pochodni.

 

Edit: pewnie będę jeszcze zmieniał nazwę tematu na jakiś bardziej chwytliwy, na razie jednak nic lepszego nie wymyśliłem

Edytowane przez Lucas
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zazwyczaj takie miejsca maja swietliki w dachach, takie delikatne swiatlo ambientowe z zasniedzialych i brudnych szyb moglo by dodac glebi.

 

pozdr

Napisano (edytowane)

Owszem, dlatego właśnie będę musiał dobrze pomyśleć nad organizacją przestrzeni - ostatecznie można uznać, że jest to jakiś zawalony, trudno dostępny budynek i dlatego jeszcze większość sprzętu nie została rozszabrowana;).

 

Mimo wszystko chciałbym, żeby było ciemno i tylko pochodnia dawała światło - myśląc nad sceną, w głowie cały czas miałem to ujęcie z Katedry:

dvdcathedral.jpg

 

i właśnie podobny klimat chciałbym uzyskać.

Edytowane przez Lucas
Napisano

Cośtam naszkicowałem... Jako, że rysownik ze mnie kiepski, zwłaszcza na tablecie (trzeba się w końcu nauczyć...) to raczej nie będę się więcej chwalił szkicami.

57656249.jpg

Po bokach przewiduję różne chwytaki i taśmociągi - generalnie drobniejsze elementy, na środku będzie jakiś duży kawał złomu - piec, reaktor, w każdym razie coś, co będzie punktem węzłowym w scenie.

Napisano

Właśnie chyba będzie pionowy kadr - tym bardziej, że chciałbym zrobić nieco wyższą halę. Wszystko i tak wyjdzie w praniu jak będę miał cokolwiek wymodelowane:)

Napisano

Może pasowałby też poziomy kadr z niskim sufitem.

W szkicu jeszcze za bardzo nie czuć klimatu, ale ufam że 3d będzie lepsze i czekam na jakieś modele.

Napisano

Pierwsze wypociny. Najpierw skupię się na pomieszczeniu, teraz wszystko jest dość czyste ale dodam trochę uszkodzeń, wystające zbrojenie itp.

 

92244650.jpg

 

02w.jpg

Napisano

Bardzo miłe oświetlenie !, podoba mi się bardzo sposób w jaki pada cień od postaci. Ciekawe wrażenie wywołuje ta czarna plama w głębi w połączeniu z dużą przestrzenią dookoła.

Napisano

jeśli chcesz mieć wrażenie wysokiej hali to może zjechać kamerą niżej? Takie ujęcia ni to niskie ni to wysokie zwykle okazują sie nijakie




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności