Napisano 19 Styczeń 201114 l Mój pomysł na debiut w bitwach wpadł mi do głowy dzisiaj kiedy wracałem samochodem do domu. Kierowca prowadzi samochód już od 10-ciu godzin i przechodzi kryzys. Niestety przysypia za kierownicą. Nie zdaje sobie sprawy że już zjeżdża na pobocze. W niedalekiej odległości od jego maski widać już bardzo zdziwione nadjeżdżającym samochodem zwierze. Całość będzie pokazana ze środka samochodu, szerokim katem pokazując co jest na drodze jak również odbicie zmęczonej twarzy kierowcy w lusterku. I came up with an idea for a challenges debut driving back to my house. A driver is on the road for 10 hours and is going through a crisis. He fells a sleep and doesn't realize that he is on a roadside already. Not too far in front you can see an animal which is very surprised with the whole situation. The whole thing is visible from the inside with a wide angle camera so you can see front of the car and a tired drivers face in the mirror. Edytowane 5 Marzec 201114 l przez jfk_studio
Napisano 19 Styczeń 201114 l Autor No więc udało mi się mniej więcej ustawić kamere i jaką perspektywe widzę. Zastanawiam się jeszcze nad zwierzem. W zamyśle mam wiewiórke (tak, to na obrazku to wiewiórka:)) ale myślałem może o czymś większym jak jeleń itp. Co myślicie? Edytowane 3 Luty 201114 l przez jfk_studio
Napisano 19 Styczeń 201114 l yo! Test Drive 1! ps. nie odbieraj tutejszych komentarzy osobiście. a co do zwierzaka, jak dla mnie mógłby to być jeż wspinający się po słupie, o ile przeżyłby
Napisano 19 Styczeń 201114 l Cienie trochę ostre a tak to ***** ;) Kompozycja trochę leży - pusto w kadrze i brak skosów zabiera dynamizm. Powodzenia:)
Napisano 20 Styczeń 201114 l Autor Dzięki za pierwsze komentarze. polka dot - nic z tych rzeczy. Na pewno nie będę ich odbierał osobiście. Liczę na krytykę nawet tą najbardziej surową Lucek - jestem bardzo słaby w rysunku dlatego zawsze przed startem staram się rozrzucić sobie kilka primitiwów żeby zobaczyć mniej więcej wyglądało. Kadr będzie wypełniony roślinnością itp. Samochód będzie się przebijał przez zarośla. Droga po lewej stronie będzie wyżej przez co chciałbym stworzyć wrażenie że kierowca już mocno się zagapił i jest dość mocno poza drogą. Dzisiaj pod wieczór zacznę modelować środek samochodu. Wybór padł na coś w stylu Forda Bronco z 1985...
Napisano 22 Styczeń 201114 l Autor Tak teraz wygląda wnętrze samochodu. Jeszcze do dorobienia kilka detali jak jakieś przyciski, przełączniki i zegary. Jak skończę całe wnetrze to zajmę się robieniem szkód. Chcę żeby to wyglądało jakby kierowca już jechał bardzo długo... brudno, kubki po kawie na podszybiu itp. Dodam uszkodzenia później w Mudboxie. Chyba nie pójdę w taki bardzo szeroki kąta i zrobię to trochę ciaśniej. Jak myślicie?
Napisano 3 Luty 201114 l Autor Mały update. Zdecydowałem się na zaskoczoną wiewiórkę w dość dziwnej pozie. Futro jeszcze do sporej poprawy. Mam dość małe doświadczenie w Maya Fur i będę musiał trochę popracować żeby to lepiej wyglądało. Teraz żeby odpocząć od modelowania zdemoluje trochę wnętrze samochodu. Myślę nad zrobienie tej sceny jakby działa się wcześnie rano. Czyli jakieś mgiełka, delikatne światło słoneczne i samochód z naprzeciwka będzie "na światłach". Co myślicie?
Napisano 3 Luty 201114 l ogólnie to wygląda troszke jakby on już przydzwonił w to drzewo, a wiewiórka przszla pozniej i się przygląda. Popraw mapowanie drzewa, a wiewiórke zrobiłbym bardziej rudą ;)
Napisano 3 Luty 201114 l Przechyliłabym lekko samochód. Rudość wiewiórki to chyba kwestia oświetlenia. O futrze sam wiesz, oprócz tego całkiem sympatyczna, tylko buzia trochę dziwna (dolna szczęka za bardzo do przodu). Nie wiem jak będzie wyglądało to odbicie twarzy, tak naprawdę nie byłoby jej widać jeśli szyba jest skośna, odbijałaby się raczej deska rozdzielcza. Gdyby pojazdem był jakiś TIR z pionową szybą to już prędzej. W górnej części kadru mógłbyś dodać gałąź z której ta wiewiórka właśnie zeskoczyła na pień.
Napisano 3 Luty 201114 l Autor tob01 - właśnie myślę nad tym jak najlepiej stworzyć wrażenie ruchu i na pewno tak jak napisała Ania przechyle samochód i później już przy renderowaniu postaram się trochę rozmyć wszystko na zewnątrz. Ania - szczękę poprawie. Myślałem nad bardziej kreskówkowym modelu takim przerysowanym ale chyba raczej doprowadzę ją do bardziej realnych proporcji. Co do odbicia o chcę przechylić lusterko(i może troche powiekszyć) i tam będzie odbijać się twarz kierowcy... Dzięki za sugestie.
Napisano 3 Luty 201114 l Jak dla mnie spoko, ale samochód wygląda jakby poprostu jechał po poboczu, a nie spadał z niego z jakąś prędkością.
Napisano 4 Marzec 201114 l Autor Trochę mnie nie było ale wracam i postanowiłem że skończę tę prace. Celem jest nominacja więc nie ma spania:) Jak się nie uda dostać nominacji to i tak skończe:) Więc postęp wnętrza wygląda tak. http://img21.imageshack.us/i/kryzyswip.jpg/ Tekstury zostawię na później. Teraz skoncentruje się na ukazaniu całości żeby mniej więcej widać o co chodzi. Na pierwszy ogień idzie trawa i jezdnia a później biorę się za głównego aktora. Pozdrawiam P.s Ktoś wie czy nominacje to cały 6 marca czy do jakieś godziny konkretnie?
Napisano 5 Marzec 201114 l Autor Mały update jeżeli chodzi o teren. http://img851.imageshack.us/i/kryzyswip2.jpg/ Teraz jestem na etapie robienia dodatkowych drzew do tła. W kolejnym up'ie ustawię już jakieś lepsze światło. Chcę utrzymać to w klimacie wczesnego poranka. Lekka mgiełka i słabe światło słoneczne w lewej. Pozdrawiam
Napisano 6 Marzec 201114 l Autor Po nocnych zmaganiach z tłem mam cos takiego. https://picasaweb.google.com/pol288/3dWIP#5580860998208363746 Do południa chciałbym zamieścić jeszcze postępy nad główną postacią. Wtedy będzie mniej więcej widać o co chodzi. Pozdrawiam i powodzenia wszystkim!
Napisano 6 Marzec 201114 l Autor Jeszcze przed nominacjami wrzucam twarz kierowcy która będzie odbijała się w lusterku. Muszę jeszcze dopracować trochę base model, dodać uszy i kawałek szyi i przenoszę to do Mudboxa i tam dość mocno go "zmęcze".
Napisano 7 Marzec 201114 l Gratulujemy nominacji w Bitwie! Tym samym życzymy powodzenia w dalszej "bitwie" o nagrody! Przypominamy, że ostateczna praca, zgodna z wymogami regulaminu powinna pojawić się najpóźniej 22 marca (a dokładniej 22 marca, do godz. 23:59:59).
Napisano 22 Marzec 201113 l Autor Niestety również jestem zmuszony zakończyć swój udział. Przeniosę wątek do działu WIP i tam dokończę prace. Dziękuje za udzielone porady i mam nadzieję że w WIPie również nie zawiedziecie. Pozdrawiam i powodzenia dla wszystkich.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto