Scatmax Napisano 9 Luty 2003 Napisano 9 Luty 2003 WITAM!!!:) Po niezbyt zadowalajacym dla mnie zakonczeniu temtej bitwy decyduje sie na nastepna podejscie:).Jak juz wspomnialem na koncu temtej chcialbym wziasc sie z a cos bardziej realistycznego.Rownolegle z tamta bitwa pracowalem nad nastepna wersja celtyckiego wojownika Slaina\'a ale zrezygnowalem z tego i postanwoilem zaczac z nim cos nowego.Forum przez dluzszy czas nie dzialalo wiec nie moglem przystapic znowu a jak w koncu dzilalo to juz nie chcialem robic bo jest juz malo czasu ale jednak sie przelamalem no i jestem:).Brak postowania progressu wynagradze wam duza iloscia screenow i renderow:). Jest tu duzo beledow jak widac ale to narazie tylko test.Najpierw tekstury. Narazi w kanalach Diffuse Specular i Bump sa mapy ale i tak ta sam wiec w niektorych miejscach material sie swieci a nie powinien:).Musze zrobic oddzielne mapy specular i bump. To jet ta sama glowa tylko ze troche bardziej uszczegulowiona:):) poniewaz nad sama glowa pracuje oddzielnie w ramach treningu teksturowania i tworzeania owloasienia:) A to jeszcze rendery rigguw z czasow kiedy jeszcze ten zolniez byl celtyckim wojownikiem ale zrezygnowalem z tego konceptu i zmienilem calkiem na inna posytac co zaowocowalo dolaczeniem mojej osoby do bitwy po raz drugi:D Tutaj tak mala zabawa oswietleniem:)
Bremen Napisano 9 Luty 2003 Napisano 9 Luty 2003 Czy jak napisze WOW !!! :o:o to bedzie to dostateczny komentarz ?? :p Powala mnie teksturka karabinu :)...sama postac tez jest odlotowa jedyne do czego bym sie przyczepil ale tak minimalnie :P...to jest ucho na tych renderach z sama glowa :)...cos mi siem nie podoba poza tym to szczena opada
Scatmax Napisano 9 Luty 2003 Autor Napisano 9 Luty 2003 WOW:)W najpiekniejszych snach nie spodziewalem sie takiego komentu nic tylko brac sie do roboty zeby zeapracowac na wiecej takich:D BTW no z tym uchem to troche przekombinowalem:) a na dodatek oswietlenie troche na nie zle wplynelo zalaczam wiekszy render ucha.
Scatmax Napisano 10 Luty 2003 Autor Napisano 10 Luty 2003 Dzieki!!!:)Zaczalem juz teksturowac pozostala czesc ekwipunku a raczej ubioru mysle ze jutro rzuce kilka renderow.
Bacry Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 Bardzo dobre. To się chyba nazywa Frontalny Atak :D. Ale mam jedną uwagę. Tekstury broni są odjechanei bardzo dobre ale... Wydaje mi się, że za bardzo to wszystko obdrapane. Może i tak ma być tylko co to za żołnierz co o broń nie dba. Ale jak chcesz może zostać. Zmień tylko tekstury na spuście. On nie może być tak obdarty. Albo zerwij na przedzie farbę, albo zupełnie. To nie może być tak nieregularne. Ten element jest najczęściej używany:D Do poprawy wydaje mi się jest też nakładka na lufę (na samym przedzie) musi być chyba bardziej głatko wytarta. Nie może byc takiego ostrego przejścia od farby do metalu. pozdrawiam i czekam na dalsze części:D
Nezz Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 taaa atak z zaskoczenia . przez ten atak jestem caly w kawie ;) swietna robota.. coz moge wiecej powiedziec. giwera jest odjechana i woogole ;) zarzadziles tym postem.. jak nic ;P
dawid Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 no świetne, ale wydaje mi sie ze ten gosc pośladków ne ma :D , ale to taki mały problem, ogólnie sjuper.
Scatmax Napisano 10 Luty 2003 Autor Napisano 10 Luty 2003 Dzieki wszystkim!!!Oteksturowalem dzisiaj buty.Zalaczam render. Teksture spustu i lufy postaram sie poprawic ale cale te odrapania zostana bo wkoncu to jest OGIEN WOJNY:) nie ma czasu na pucowanie broni:D no i bedzie pasowac do reszty tekstur bo w mojm zamierzeniu wszytkie maja byc takie (jak widac na zalaczonym renderze buta).
senso Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 wszystko na prawde zajebiste, tylko ramiona ma jak greg kovacs (76cm w bicepsie:>) moze byc duzo masy ale bez takich roznic miedzy np. lokciem a bicepsem, taka jest moja opinia :>
saygon Napisano 10 Luty 2003 Napisano 10 Luty 2003 oj widze ze coś nam się talenty wysypują ostatnio. jakieś zarzuty? tylko to że o ile wsztystko jest porwane to koszulka jest jak nowa( nienaruszona- wiem ze brod dojdzie,ale poszargaj ją troche na rękawach) imoze troche blotka na butkach.
Scatmax Napisano 11 Luty 2003 Autor Napisano 11 Luty 2003 Dzieki! senso:przemodelowywal modelu juz raczej nie bede ale postaram sie poprawis te roznice kiedy bede rogowal go ostatecznie za pomoca skina i jego gizm. saygon:koszylke postaram sie porwac troche ponieaz to troche mniejszy problem niz roznice o ktorych wspomnia senso.Blotko tez bedzie:) A tak sie ma stan rzeczy dzisiaj. Zaczolem juz teksturowac prawie wszystkie elementy oprocz tych pasow na rekach pasa na biodrach nog i tego co ma na glowie.Tekstura ciala to na razie tylko glowna warstwa skory prawie sam kolor tylko z kilkoma rozjasnieniami dojda jeszcze tatuze skazy blizny i brud natomiast glowa ma takze warstwe glownego koloru ale takze sa tam rozne pieprzyki zmarszczki i wieksze zroznicowanie kolorow no i zarost lekki.Tutaj tez dojda rozne skazy i blizny wlasciwe zolniezowi na wojnie. Z racij tego ze nie mam pojacia jaka kolorystyke wybrac dla ubioru tego goscia i jakie jeszcze elemeny dodac do tekstur prosze o wszelkie sugestie dzieki ktorym jego ubranie moglo by byc bardziej zrozniecowane.
dawid Napisano 11 Luty 2003 Napisano 11 Luty 2003 według mnie kieszonki by zroznicowaly doskonale. Zeby wyszla tak kamizelka jak maj niektorzy fotografowie, albo tez wedkarze ;) . A i wlasnie, zaznacz przynajmniej dwustronne mapowanie (2-sided) zeby koszulka niebyla przezroczysta z drugiej strony i nadaj jej pewna grubosc.
Gith Napisano 11 Luty 2003 Napisano 11 Luty 2003 Moglbys mu do reki/dloni przyczepic/przypiac/przytwierdzic :D jakies zegarkopodobne urzadzonko... :P No i plecaczek oczywiscie... co tam jeszcze, jakies noze przy nodze itd... A ogolnie... bosko ;)
Scatmax Napisano 13 Luty 2003 Autor Napisano 13 Luty 2003 Dzieki!! dawid:nie zabardzo mi pasuja te kieszonki poniewaz miala to byc po prostu koszulka a nie kamiezelka.Niewiem moze jeszcze pomysle nad dodaniem czegos ale jak dla nie model juz skonczylem i nie chce mi sie juz domodelowywac ale wkoncu skonczyc tekstury zriggowac go i wsadzc n pole bitwy czy na cos innego:).Co do koszulki rzeczywiscie zapomnialem zaznaczyc ale to dlatego ze dalem ta teksture do innego slota w material editorze a we wczesniejszym slocie bylo zaznaczone jak widac na innych renderach.Dziki za ten pomysl z kieszeniami nie iwem czy sie przeda ale pomysle.Moze tym czasem jakies pomysly dotyczace urozmaicenia tekstur a nie modelu. Gith:Ciekawe skad ten pomysl na to urzadzonko(Gotham;)).Raczej nie skozystam bo po pierwsze to juz zasosowal wlasnie gotham a po drugie to jest tylko zwykly zolniez nie zwiadowaca jak u Gothama jamu wystarczy to co ma na glowie nie potrzebne mu jakies wyswietlacze albo cus:).A co do plecaka i noza to tez nie wiem za bardzo czy by u pasowalo to jest tak samo jak z kieszeniami u dawida nie chcem juz zmieniac jego wizerunku. Oteksturowalem juz wszystkie elementy.Na koszylke i na spodnie dalem jeszcze mapy opacity zeby je troche postrzepic.Narazie wszystkei te nowe tekstury wlacznie z tymi spodni i koszulki maja po kilka warstw tylko prawie nic tam nie ma jeszcze dodam kilka roznych napisow i nnych bzdetow.Ale dajcie mi jeszcze jakies wskazowki dotyczace tych tekstur.
Weles Napisano 14 Luty 2003 Napisano 14 Luty 2003 Ja na Twoim miejscu dodałbym do tekstury skóry trochę (a może całkiem sporo ) jakiegoś ogólnie rzecz biorąc brudu. Wszystkie ciuchy takie poobdzierane, obdrapane ale sam gość wygląda jakby wyszedł przed chwilą z pod prysznica. Próbowałeś mu dać jakiś tatuaż(e)?, ciekawe jak by z nimi to wyszło. A tak ogólnie to super.
ftorek Napisano 14 Luty 2003 Napisano 14 Luty 2003 a co ten pan ma na kostach u rak: takie czerwone?? - bo jesli to krew to hybiony kolor :) fajnie ci wyszlo to cos na glowie - i like it ale faktura materialu mi za baudzo nie pasi - zbyt jest gruboziarnista moim zdaniem (gruby prawie jak brezent :)) i moze sprobuj przekolorowac mu pasek i te kieszonki na nim (np na jkais brydne khaki) - bbeda sie lepiej exponowac - bo paska teraz wcale nie widac tak pozatym to wypasik miodny :)
Scatmax Napisano 14 Luty 2003 Autor Napisano 14 Luty 2003 Dzieki! Weles: Pisalem za tekstury sa zazcete ale nie skonczone.Tekstura ciala oprocz glwy ma tylko jedna warstwe koloru i troche noisa dalem zeby zroznicowac ale poza tym to nic brod jak i inne bajery typu blizny tatuaze dojda jeszcze tak samo jak na elementach jego ubioru(oczywiscie na nich bedzie tylko brud i napisy a nie blizny i tatuaze:)) Ftorek:To jest krew:).Masz racje troche nie trafilem z kolorem ale postaram sie porawic:).To na glowie \"troche\" orznolem Final Fantasy:).Co do materialu tez postaram sie poprawic na mniejsze.Mogl bys mi dac jakis przyklad odnosnie koloru tego paska bo nie wiem jak wziasc zeby byl wiekszy kontrast miedzy nim a kieszonkami. [Edited on 14-2-2003 by Scatmax]
Gith Napisano 14 Luty 2003 Napisano 14 Luty 2003 Hmm aqrat przyznam sie ze nie widzialem tego u Gothama... dawno tam bylem i nie widzialem zadnego zegareczka... takze Gotham nie mial z tym nic wspolnego.. :D Mozesz mu jakiegos drugiego guna zrobic...
ftorek Napisano 14 Luty 2003 Napisano 14 Luty 2003 hej! sprobuj mu zrobic ten pas taki oliwkowozielony (ciemny i brudny ale w miare jednolity) z takimi poziomymi cienkimi czarnymi kreskami - cos jak przeszycia, a kieszonki w desen maskujacy (tyle ze tez brudny) - takie plamy brazowo zielone, a poza tym wydaje mi sie ze te otarcia kolo zapiec tych kieszonek sa zzbyt wytarte (zbyt wytarte otarcia :)) - hehe to ci dopiero :))
ftorek Napisano 14 Luty 2003 Napisano 14 Luty 2003 albo jeszcze inaczej: wdzianko oliwkowozielone, a pas i kieszonki czarne , a wszelkie zapiecia z jakiegos jasnego metalu (cus a\'la aluminium a moze raczej tytan - bylby bardziej na miejscu) ps. sorki za podwojnego posta ale tak sobie siedze i mysle....
Scatmax Napisano 20 Luty 2003 Autor Napisano 20 Luty 2003 Dzieki!! Gith: :).Z guna raczej nici bo jak pisalem MODEL JUZ SKONCZYLEM. Ftorek:Widze ze z ciebie skarbnica pomyslow:).Moze wrowadze je w zycie ale na razie jeszcze nic w nich nie zmienialem. Nie mialem przez ten tydzien czasu prawie(pierwszy tydzien po swietach i juz trzy sprawdziany:( ale niezle poszly wiec spox:)) wiec tylko Zriggowalem go sobie i teraz tylko porawie tekstury i zastosuje kilka pomyslow Ftorka i bedzie Gut:D.Potem czas na scene juz troche eksperymentowalem ale nic narazie nie pokazuje bo nie ma na co patrzec(czyt. SZIT). OK tutaj kilka renderow. [Edited on 20-2-2003 by Scatmax]
Nezz Napisano 20 Luty 2003 Napisano 20 Luty 2003 heja jest jedna rzecz ktoora nie pasuje do poziomu calego modelu - biceps (krztat i wielkosc) na szczescie przy pomocy soft selection naprawienie tego nie zajmie wiecej niz 2-3 chwilki :) ogolnie tak jak juz napisalem wczesniej..swietna robota!
Gith Napisano 20 Luty 2003 Napisano 20 Luty 2003 Dokladnie... miesnie rak sa duzo wieksze niz miesnie nog... trza byloby to naprawic bo to kiepsko wyglada... ;)
SiD Napisano 21 Luty 2003 Napisano 21 Luty 2003 Zdaje mis ie troszku wybacz ze to powiem bo praca jest bardzo dobra lecz nie proporcjonalna no chyba ze chcesz włąsnie taki a nie inny efect osiagnac hhihihih Podoba mi sie twoja praca gratulacje \":)
ftorek Napisano 24 Luty 2003 Napisano 24 Luty 2003 hej! wlasnie mi proporcje sie baudzo podobaja - ten pan jest taki - \'zbity\' w sobie (nie zbity w sensie obity tylko nabity :))) ps. dalbys go w jakiejs takiej pozie \'zwyciestwa\' - z rekami do gory w szerszym rozkroku i jeszcze - na czym polega riggowanie?? (sory ze sie pytam tutaj ale jakos tak...)
sasqoc Napisano 24 Luty 2003 Napisano 24 Luty 2003 Ehe pracka zajebista:) Zaproponowal bym tylko wlosy na ciele na nogach w szczegolnosci bo ten pan hyba sie nie depiluje:D
ftorek Napisano 24 Luty 2003 Napisano 24 Luty 2003 i jeszcze moze dalbys mu jakis ostry noz (ten koles bierze noz :))) i jakies takie ladownice - bo jak ma taka duza givera to duzo pociskow mu sie w tych kieszonkach nie zmiesci...
Scatmax Napisano 24 Luty 2003 Autor Napisano 24 Luty 2003 Dzieki za komenty. Dzieki za propzycje i pomysly postaram sie niektore wprowadzic w zycie. Co do riggowania to prosu deformacja postaci za pomoca kosci.Wiesz budujesz sobie rigga(szkielet z roznymi obiektami ktore na nie wplywaja na ruch szkielet co pomaga w animacij ja na razie nie budowalem sobie pelnego rigga na razie sa tylko same kostki:)) na obiekty dajesz skina ustawiasz koperty i tak dalaj i tak dalej i w koncu spbie wyginasz raczki i nozki:D.
Scatmax Napisano 27 Luty 2003 Autor Napisano 27 Luty 2003 Aaaaa!!!Nie moge juz wytrzymac przychodze do domu tylko po to zeby siasc i uczyc sie na nastepny dzien:( juz od dwoch tygodni same sprawdziany i powtorzenia:(.Prawie nie mam czasu na maxa.Dzisiaj w koncu troche luzu i moglem sobie go riggnac jakos inaczej.Ze dopiero jutro bede mogl troche pozmieniac tekstury i troche zmodyfikowac jego anatomie(btw.sprawdzalem za pomoca soft selection jak bedzie wygladac troche odchudzony ale nie wygladal zbyt dobze wiec postaram sie dopasowac reszte jego ciala do rak a nie na odwrot bo tak bedzie lepiej i bedzie tak jak chcialem na poczatku.)Aha poza jest zainspirowana jedna z figurek batmana zaprojektowana przez Simon\'a Bisley\'a(rysownika miedzy innymi Slaine\'a).W tych renderach zwracajcie uwage na poze bo nic nie jest zmienione a otoczenie czyli morek itd jest tylko szubkon zrobione pod render.Poza ta moze wydac sie troche niestabilna ale wierzcie to tylko ujecie kamery zle na nie wplywa. [Edited on 27-2-2003 by Scatmax]
SiD Napisano 28 Luty 2003 Napisano 28 Luty 2003 Superandzko kolo wyglada , godny do zagrania jakiej powarznijeszej roli w filmie powaga było by miło heheh :)
Rekomendowane odpowiedzi