Jump to content

Ogień Wojny:Scatmax


Scatmax
 Share

Recommended Posts

WITAM!!!:)

Po niezbyt zadowalajacym dla mnie zakonczeniu temtej bitwy decyduje sie na nastepna podejscie:).Jak juz wspomnialem na koncu temtej chcialbym wziasc sie z a cos bardziej realistycznego.Rownolegle z tamta bitwa pracowalem nad nastepna wersja celtyckiego wojownika Slaina\'a ale zrezygnowalem z tego i postanwoilem zaczac z nim cos nowego.Forum przez dluzszy czas nie dzialalo wiec nie moglem przystapic znowu a jak w koncu dzilalo to juz nie chcialem robic bo jest juz malo czasu ale jednak sie przelamalem no i jestem:).Brak postowania progressu wynagradze wam duza iloscia screenow i renderow:).

 

 

modelneu.jpg\"

 

 

rigg01.jpg\"

 

 

Jest tu duzo beledow jak widac ale to narazie tylko test.Najpierw tekstury.

 

 

shoot.jpg\"

 

 

wireframes.jpg\"

 

 

gun.jpg\"

 

 

Narazi w kanalach Diffuse Specular i Bump sa mapy ale i tak ta sam wiec w niektorych miejscach material sie swieci a nie powinien:).Musze zrobic oddzielne mapy specular i bump.

 

 

head.jpg\"

 

 

To jet ta sama glowa tylko ze troche bardziej uszczegulowiona:):) poniewaz nad sama glowa pracuje oddzielnie w ramach treningu teksturowania i tworzeania owloasienia:)

 

 

old01.jpg\"

 

 

A to jeszcze rendery rigguw z czasow kiedy jeszcze ten zolniez byl celtyckim wojownikiem ale zrezygnowalem z tego konceptu i zmienilem calkiem na inna posytac co zaowocowalo dolaczeniem mojej osoby do bitwy po raz drugi:D

 

 

lighttest01.jpg\"

 

 

Tutaj tak mala zabawa oswietleniem:)

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Czy jak napisze WOW !!! :o:o to bedzie to dostateczny komentarz ?? :p

 

Powala mnie teksturka karabinu :)...sama postac tez jest odlotowa jedyne do czego bym sie przyczepil ale tak minimalnie :P...to jest ucho na tych renderach z sama glowa :)...cos mi siem nie podoba poza tym to szczena opada

Link to comment
Share on other sites

WOW:)W najpiekniejszych snach nie spodziewalem sie takiego komentu nic tylko brac sie do roboty zeby zeapracowac na wiecej takich:D

 

BTW no z tym uchem to troche przekombinowalem:) a na dodatek oswietlenie troche na nie zle wplynelo zalaczam wiekszy render ucha.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo dobre. To się chyba nazywa Frontalny Atak :D. Ale mam jedną uwagę. Tekstury broni są odjechanei bardzo dobre ale... Wydaje mi się, że za bardzo to wszystko obdrapane. Może i tak ma być tylko co to za żołnierz co o broń nie dba. Ale jak chcesz może zostać. Zmień tylko tekstury na spuście. On nie może być tak obdarty. Albo zerwij na przedzie farbę, albo zupełnie. To nie może być tak nieregularne. Ten element jest najczęściej używany:D Do poprawy wydaje mi się jest też nakładka na lufę (na samym przedzie) musi być chyba bardziej głatko wytarta. Nie może byc takiego ostrego przejścia od farby do metalu.

pozdrawiam i czekam na dalsze części:D

 

Link to comment
Share on other sites

Dzieki wszystkim!!!Oteksturowalem dzisiaj buty.Zalaczam render.

Teksture spustu i lufy postaram sie poprawic ale cale te odrapania zostana bo wkoncu to jest OGIEN WOJNY:) nie ma czasu na pucowanie broni:D no i bedzie pasowac do reszty tekstur bo w mojm zamierzeniu wszytkie maja byc takie (jak widac na zalaczonym renderze buta).

Link to comment
Share on other sites

oj widze ze coś nam się talenty wysypują ostatnio. jakieś zarzuty? tylko to że o ile wsztystko jest porwane to koszulka jest jak nowa( nienaruszona- wiem ze brod dojdzie,ale poszargaj ją troche na rękawach) imoze troche blotka na butkach.

Link to comment
Share on other sites

Dzieki!

 

senso:przemodelowywal modelu juz raczej nie bede ale postaram sie poprawis te roznice kiedy bede rogowal go ostatecznie za pomoca skina i jego gizm.

 

saygon:koszylke postaram sie porwac troche ponieaz to troche mniejszy problem niz roznice o ktorych wspomnia senso.Blotko tez bedzie:)

 

A tak sie ma stan rzeczy dzisiaj.

 

text_coma_01.jpg\"

 

Zaczolem juz teksturowac prawie wszystkie elementy oprocz tych pasow na rekach pasa na biodrach nog i tego co ma na glowie.Tekstura ciala to na razie tylko glowna warstwa skory prawie sam kolor tylko z kilkoma rozjasnieniami dojda jeszcze tatuze skazy blizny i brud natomiast glowa ma takze warstwe glownego koloru ale takze sa tam rozne pieprzyki zmarszczki i wieksze zroznicowanie kolorow no i zarost lekki.Tutaj tez dojda rozne skazy i blizny wlasciwe zolniezowi na wojnie.

Z racij tego ze nie mam pojacia jaka kolorystyke wybrac dla ubioru tego goscia i jakie jeszcze elemeny dodac do tekstur prosze o wszelkie sugestie dzieki ktorym jego ubranie moglo by byc bardziej zrozniecowane.

Link to comment
Share on other sites

według mnie kieszonki by zroznicowaly doskonale. Zeby wyszla tak kamizelka jak maj niektorzy fotografowie, albo tez wedkarze ;) . A i wlasnie, zaznacz przynajmniej dwustronne mapowanie (2-sided) zeby koszulka niebyla przezroczysta z drugiej strony i nadaj jej pewna grubosc.

Link to comment
Share on other sites

Dzieki!!

dawid:nie zabardzo mi pasuja te kieszonki poniewaz miala to byc po prostu koszulka a nie kamiezelka.Niewiem moze jeszcze pomysle nad dodaniem czegos ale jak dla nie model juz skonczylem i nie chce mi sie juz domodelowywac ale wkoncu skonczyc tekstury zriggowac go i wsadzc n pole bitwy czy na cos innego:).Co do koszulki rzeczywiscie zapomnialem zaznaczyc ale to dlatego ze dalem ta teksture do innego slota w material editorze a we wczesniejszym slocie bylo zaznaczone jak widac na innych renderach.Dziki za ten pomysl z kieszeniami nie iwem czy sie przeda ale pomysle.Moze tym czasem jakies pomysly dotyczace urozmaicenia tekstur a nie modelu.

 

Gith:Ciekawe skad ten pomysl na to urzadzonko(Gotham;)).Raczej nie skozystam bo po pierwsze to juz zasosowal wlasnie gotham a po drugie to jest tylko zwykly zolniez nie zwiadowaca jak u Gothama jamu wystarczy to co ma na glowie nie potrzebne mu jakies wyswietlacze albo cus:).A co do plecaka i noza to tez nie wiem za bardzo czy by u pasowalo to jest tak samo jak z kieszeniami u dawida nie chcem juz zmieniac jego wizerunku.

 

update_02_13_03low.jpg\"

 

Oteksturowalem juz wszystkie elementy.Na koszylke i na spodnie dalem jeszcze mapy opacity zeby je troche postrzepic.Narazie wszystkei te nowe tekstury wlacznie z tymi spodni i koszulki maja po kilka warstw tylko prawie nic tam nie ma jeszcze dodam kilka roznych napisow i nnych bzdetow.Ale dajcie mi jeszcze jakies wskazowki dotyczace tych tekstur.

Link to comment
Share on other sites

Ja na Twoim miejscu dodałbym do tekstury skóry trochę (a może całkiem sporo ) jakiegoś ogólnie rzecz biorąc brudu. Wszystkie ciuchy takie poobdzierane, obdrapane ale sam gość wygląda jakby wyszedł przed chwilą z pod prysznica. Próbowałeś mu dać jakiś tatuaż(e)?, ciekawe jak by z nimi to wyszło. A tak ogólnie to super.

Link to comment
Share on other sites

a co ten pan ma na kostach u rak: takie czerwone?? - bo jesli to krew to hybiony kolor :)

fajnie ci wyszlo to cos na glowie - i like it

 

ale faktura materialu mi za baudzo nie pasi - zbyt jest gruboziarnista moim zdaniem (gruby prawie jak brezent :))

 

i moze sprobuj przekolorowac mu pasek i te kieszonki na nim (np na jkais brydne khaki) - bbeda sie lepiej exponowac - bo paska teraz wcale nie widac

 

tak pozatym to wypasik miodny :)

Link to comment
Share on other sites

Dzieki!

 

Weles: Pisalem za tekstury sa zazcete ale nie skonczone.Tekstura ciala oprocz glwy ma tylko jedna warstwe koloru i troche noisa dalem zeby zroznicowac ale poza tym to nic brod jak i inne bajery typu blizny tatuaze dojda jeszcze tak samo jak na elementach jego ubioru(oczywiscie na nich bedzie tylko brud i napisy a nie blizny i tatuaze:))

 

Ftorek:To jest krew:).Masz racje troche nie trafilem z kolorem ale postaram sie porawic:).To na glowie \"troche\" orznolem Final Fantasy:).Co do materialu tez postaram sie poprawic na mniejsze.Mogl bys mi dac jakis przyklad odnosnie koloru tego paska bo nie wiem jak wziasc zeby byl wiekszy kontrast miedzy nim a kieszonkami.

 

[Edited on 14-2-2003 by Scatmax]

Link to comment
Share on other sites

hej!

 

sprobuj mu zrobic ten pas taki oliwkowozielony (ciemny i brudny ale w miare jednolity) z takimi poziomymi cienkimi czarnymi kreskami - cos jak przeszycia, a kieszonki w desen maskujacy (tyle ze tez brudny) - takie plamy brazowo zielone, a poza tym wydaje mi sie ze te otarcia kolo zapiec tych kieszonek sa zzbyt wytarte (zbyt wytarte otarcia :)) - hehe to ci dopiero :))

Link to comment
Share on other sites

albo jeszcze inaczej:

wdzianko oliwkowozielone, a pas i kieszonki czarne , a wszelkie zapiecia z jakiegos jasnego metalu (cus a\'la aluminium a moze raczej tytan - bylby bardziej na miejscu)

 

ps. sorki za podwojnego posta ale tak sobie siedze i mysle....

Link to comment
Share on other sites

Dzieki!!

 

Gith: :).Z guna raczej nici bo jak pisalem MODEL JUZ SKONCZYLEM.

 

Ftorek:Widze ze z ciebie skarbnica pomyslow:).Moze wrowadze je w zycie ale na razie jeszcze nic w nich nie zmienialem.

 

Nie mialem przez ten tydzien czasu prawie(pierwszy tydzien po swietach i juz trzy sprawdziany:( ale niezle poszly wiec spox:)) wiec tylko Zriggowalem go sobie i teraz tylko porawie tekstury i zastosuje kilka pomyslow Ftorka i bedzie Gut:D.Potem czas na scene juz troche eksperymentowalem ale nic narazie nie pokazuje bo nie ma na co patrzec(czyt. SZIT).

 

OK tutaj kilka renderow.

 

front_01.jpg\"

 

front_02.jpg\"

 

side_02.jpg\"

 

[Edited on 20-2-2003 by Scatmax]

Link to comment
Share on other sites

heja

 

jest jedna rzecz ktoora nie pasuje do poziomu calego modelu - biceps (krztat i wielkosc)

na szczescie przy pomocy soft selection naprawienie tego nie zajmie wiecej niz 2-3 chwilki :)

ogolnie tak jak juz napisalem wczesniej..swietna robota!

Link to comment
Share on other sites

hej!

 

wlasnie mi proporcje sie baudzo podobaja - ten pan jest taki - \'zbity\' w sobie (nie zbity w sensie obity tylko nabity :)))

 

ps. dalbys go w jakiejs takiej pozie \'zwyciestwa\' - z rekami do gory w szerszym rozkroku

 

i jeszcze - na czym polega riggowanie?? (sory ze sie pytam tutaj ale jakos tak...)

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za komenty.

 

Dzieki za propzycje i pomysly postaram sie niektore wprowadzic w zycie.

Co do riggowania to prosu deformacja postaci za pomoca kosci.Wiesz budujesz sobie rigga(szkielet z roznymi obiektami ktore na nie wplywaja na ruch szkielet co pomaga w animacij ja na razie nie budowalem sobie pelnego rigga na razie sa tylko same kostki:)) na obiekty dajesz skina ustawiasz koperty i tak dalaj i tak dalej i w koncu spbie wyginasz raczki i nozki:D.

Link to comment
Share on other sites

Aaaaa!!!Nie moge juz wytrzymac przychodze do domu tylko po to zeby siasc i uczyc sie na nastepny dzien:( juz od dwoch tygodni same sprawdziany i powtorzenia:(.Prawie nie mam czasu na maxa.Dzisiaj w koncu troche luzu i moglem sobie go riggnac jakos inaczej.Ze dopiero jutro bede mogl troche pozmieniac tekstury i troche zmodyfikowac jego anatomie(btw.sprawdzalem za pomoca soft selection jak bedzie wygladac troche odchudzony ale nie wygladal zbyt dobze wiec postaram sie dopasowac reszte jego ciala do rak a nie na odwrot bo tak bedzie lepiej i bedzie tak jak chcialem na poczatku.)Aha poza jest zainspirowana jedna z figurek batmana zaprojektowana przez Simon\'a Bisley\'a(rysownika miedzy innymi Slaine\'a).W tych renderach zwracajcie uwage na poze bo nic nie jest zmienione a otoczenie czyli morek itd jest tylko szubkon zrobione pod render.Poza ta moze wydac sie troche niestabilna ale wierzcie to tylko ujecie kamery zle na nie wplywa.

 

win_front_01.jpg\"

 

win_front_02.jpg\"

 

[Edited on 27-2-2003 by Scatmax]

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy